Klusbabes 17!!

Ha bieb,

Ook een italiaanse avond! Veel plezier bij de kapper!
Goed dat je naar de huisarts gaat, kan misschien toch wat vragen wegnemen.........hoewel, ik denk dat wij soms meer verstand van zwangerworden hebben dan huisartsen.................heb je niet nog wat contacten met de gyn?
Kan je misschien meteen een afspraak maken..............?? Misschien wel heel brutaal.........hahahahaha!!!
Dikke kus!!!

Oh zuster Rimke, wat ben je weer lief! Tja, ik vind het zo lastig, want dan gaat het wat beter en voel ik me schuldig als ik niet zoveel doe, snap je...................
Niet alleen op mijn werk, maar ook in het huishouden. Mijn mannetje is super lief hoor en wil ook best meer doen, maar die werkt al zoveel, dus dat vind ik dan ook weer zielig. Eigenlijk moeten we tijdelijk een schoonmaakster hebben, maar ja vind maar eens een goede......

Hmm maar jij hebt dus ook iets te veel gedaan, hoe gata het nu eigenlijk met je schouder?
Je bent denk ik nog steeds vrij he, wanneer moet je weer werken?

Oja, gisteren dat spul gehaald tegen maagzuur, het helpt eigenlijk nog niet echt, maar ik heb het ook alleen gisterenavond pas ingenomen.

Succes met je pasta schotel, jammie....

Rimke en April; rustig aan hoor meisjes met alles!!

Linda; zat er ook al aan te denken om gyn te bellen, maar eigenlijk geen contact meer mee gehad. Denk dat ik t eerst gewoon via huisarts doe, kijken wat hij zegt
Hoe heb jij en de rest van de meiden die bij gyn lopen dat eigenlijk gedaan? Eerst naar huisarts, of gewoon een afspraak bij gyn gemaakt?

April; wil haren ietsie pietsie langer, Maar zit te twijfelen of ik pony weer korter doe, of toch weer langer, Mijn vent vindt korte pony lelijk zegt ie, maarja ik vindt t wel leuk. Nouja, zie zo wel bij kapper. Ik zeg altijd tegen de kapsters, weten jullie wat leuks? Maarja, valt ook wel vaker tegen

Ga weer even stoppen, klaarmaken voor boodschappen te doen. Pff duurt nog zo lang avondeten, heb nu al trek

Oja, gisteravond heb ik trouwens soll. verstuurd, dus ben benieuwd!

tot later!

weet niet wie t laatst vroeg, maar Jereno heeft haar topic weer geplaatst om daar op haar site te forummen. Onder de naam; druk
Lekker mensen van hier afpakken, nou ik blijf gewoon hier

gr

Ben via de eerst hulp bij de gyn gekomen, had op een gegeven moment na het stoppen van de pil zon buikpijn dat ze dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dus had mijn lijntjes al lopen................achteraf heel handig.
Als je er zelf ook al aan gedacht hebt zou ik het gewoon doen joh: "ik heb toen en toen een bbm gehad, en hou nog steeds buikklachten, wil graag een afspraak maken", niet geschoten is altijd mis!

April: kijk, wij vrouwen maken het ook lastig voor onszelf............we willen alles perfect doen, het huis moet schoner dan schoon, de was op tijd weggewerkt, lekker koken, goede gastvrouw zijn............we stellen helemaal geen hoge eisen aan onszelf..........hahaha!
Tuurlijk wil je ook niet alles aan je mannetje overlaten, maar als je het aan hem vraagt denk ik dat hij liever eventjes in een iets minder schoon huis woont, en samen met jou alle boodschappen op zaterdag doet, dan dat jij jezelf helemaal in de kreukels helpt.........
Denk echt maar om jezelf lieverd, en stel je maatstaven maar even bij, geeft een hoop rust, ben ik ook mee bezig..........zalig...........
Mijn schouder gaat aardig zolang ik niet te zwaar til.............das makkelijk als ik thuis ben maar op het werk is het lastig.
Ik hoef pas maandag nacht weer te werken dus kan nog even lekker twee dagen bijkomen, hoewel: morgen breng ik mijn menneke naar schiphol, met een vriend samen want die gaat met Fons mee skieen in Canada, en daarna rij ik door naar mijn ouders in het noorden van noord-holland, dichterbij kom ik niet voorlopig, dus he twordt een combinatie-trip.................

O, heldere ingeving.......
Zou je misschien niet kunnen proberen om wat thuishulp te krijgen??
Je staat vast al wel ingeschreven bij de thuiszorg voor de bevalling of niet?
Je kan het allicht proberen..................Voelt misschien wat overdreven, maar wederom: niet geschoten is altijd mis...........
Ik vrees dat ze je afschepen met het feit dat je eerst mantelzorg (familie en vrienden) moet inschakelen...............maar proberen kan altijd............

Terug
Bovenaan