Hallo lieve meisjes,
HET IS WEEKEND!! Geloof dat er dames zijn hier die vandaag al mochten genieten van hun weekend (of zelfs nog eerder). Heerlijk toch leedies?
Happy, ik wil echt nog even zeggen dat je er precies zo uit ziet zoals ik van te voren had gedacht. Echt, ik had je foto zo uit kunnen kiezen zonder dat ik wist dat jij het was. Had dat geloof ik niet bij de andere dames toen ik hun foto zag (alleen bij bieb dacht ik). Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Gelukkig heb je het druk dit weekend, kan je je gedachten daarop focussen...
Phoebe, morgen lekker naar de zoo...volgens mij wordt het mooi weer!
Linda, ik voelde me al zo rustig vandaag...hihi komt vast door de doorgestraalde reikie. Zondat toch weer met de pillen beginnen...shit zeg. Nog een ronde...
Mammoetje, blaasontsteking....geloof dat er nogal wat dames hier hun zwangerschap zijn begonnen met een blaasontsteking....hoop voor jou ook dat dit een blaasontsteking voor het goede doel is.
Bambi, ik kan het hier ook bijna niet meer bijhouden hoor....de laatste tijd wordt er weer zo ontzettend veel gekletst.. Leuk dat je zoveel dingen hebt gekregen, ook al gebruik je ze niet allemaal, wel heel leuk!
April, doe aub rustig want je lichaam geeft echt aan dat dat nodig is volgens mij. En voel je vooral tegenover niemand schuldig want dat is nu helemaal niet belangrijk. X
Bieb, hoe is je haar geworden? Zou als ik jou was rechtstreeks contact opnemen met de gyn, je lijntje ligt al uit en volgens mij is dat veel sneller en de meeste huisartsen zitten niet zo in het zwanger worden en volgens mij kunnen wij huisartsen meer vertellen dan zij ons.
Kruimels, over je vriendin. Ik heb geen idee hoe lang babies in bad mogen. Ik zou het denk ik ook wel wat langer doen als ik zie dat hij/zij het lekker vindt. Verder vind ik dat je een baby idd lekker uit handen moet geven/bij anderen op de arm. Mijn neefje die in oktober is geboren komt nergens, bijna niemand krijgt hem bijna op de arm en ik denk dat je daar behoorlijk eenkennige kinderen van krijgt. Ik snap best dat je de eerste weken voorzichtig bent maar daarna moet zo'n kindje mijns inziens lekker de kring rond op verjaardagen zoals ik dat altijd noem. Maar goed, iedereen heeft daar zijn/haar mening over. Lekker verhaal over de koe...haha brrrrr....
Grappig trouwens dat Phoebe en Happy het zo leuk hebben gehad. Zijn wij de volgende die gaan daten?
M'n mannetje ligt al tijden in bed. Hij kwam thuis met migraine....brrr....kijk af en toe even bij hem. Mijn skattie!
Dit weekend krijgen we een loge en maandag naar de gyn. Moet m'n temp.lijst nog afmaken. Ik noteer mijn temp altijd in de agenda maar heb het nog niet in een grafiekje staan...moet ik nog doen dus. Verder ben ik er best druk mee in m'n hoofd dat het maandag zo ver is. Aan de ene kant denk ik "kom maar op" en aan de andere kant wil ik helemaal geen polonaise aan m'n lijf (eendebek, inwendige echo). Maar goed, ik ga en zie wel of ze iets kunnen vinden. Vind wel dat ik nu lang genoeg heb gewacht en dat er wel iets mag gaan gebeuren.
Wel grappig want zoals ik laatst vertelde dat ik altijd op vrijdag hogere temp. heb, ook deze week weer...hihi.
Nou ik ga zo maar naar bed denk ik.
Liefs van mij