Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

haha, leuk toch dat hij z'n werk zo leuk vind! Ik vind het mooi als mensen met passie voor hun vak werken! Maar dat ie nog nooit in jullie bad is geweest kan echt niet! Gewoon meesleuren morgen! haha

Pip, spannend hoor morgen je follikel meting. Hoop dat ie gegroeid is!

Kruimels, Ik blijf op de poli werken, alleen op de andere locatie. Dus ipv in den haag in leidschendam. Ken ze daar ook allemaal omdat we toch "een"   zijn. Je ziet de "andere kant" alleen haast nooit. Maar ga die gekke meiden wel missen hoor, maar ben dus niet helemaal weg! hihi Blijf ook bij de zelfde leidinggevende enzo.. wel grappig!
Ben ook heel blij dat die collega het zo goed oppikte. Met haar en nog een andere zwangere ga ik ook heeeel nauw samenwerken vanaf maandag. Het is daar ook kleiner en ik kan haar dan niet meer ontlopen. dus ik dacht, kan het beter bespreekbaar maken bij haar. En gelukkig heb ik dat gedaan! Ben er echt blij mee!
Wat betreft oma, ze zit nog steeds aan dat infuus. En zolang ze daar aan zit, gaat het niet goed met haar. En zal ze ook nog niet van de hartbewaking af kunnen. Ze slaapt heel veel, en alles is vermoeiend. Wel zielig voor haar.

zo dat was weer een heel verhaal. Zit vandaag echt op de praatstoel. Allemaal lange verhalen! hihi Soms heb ik even een uitlaatklep nodig!

Liefs Jacqy

haha dat doe ik pipje, morgenavond is hij de klos!!!!!
ik kijk morgenavond dan gelijk op het forum, pppfff moet ik de hele dag aan je denken.haha.
ga nu zo even dat nieuwe programma kijken, hou wel een beetje van dat zweverige gedoe, haha.
tot strakjes

jaq, je mag hier altijd je verhaal kwijt meid, gooi het er maar uit dat lucht tenminste op.
heel veel sterkte met je oma!
ik ben nu effe weg hoor,
even programma kijken

hihi, lief dat je aan me denkt. Ik zal morgen uit m'n werk meteen ff melden hoe het was.

Ga nu lekker m'n bedje in. M'n man ligt al te slapen op de bank dus ga hem meesleuren naar bed.

Veel kijkplezier nog vanavond en werkze morgen!

X

He stelletje lieverds!

Bieb! Spannend, je temp nog hoog...........we hopen er het beste van!!!! Morgen naar zaandam..........wat een eind voor jou zeg! Veel plezier daar!!!
Kruimeldiefje: Tuurlijk doe ik voorzichtig morgen, neem echt geen extra risico's.
En lekker geen teunisbloem voor jou, is toch ook prima!
Pipje: Je eitje!!!! Goede tekenen hoor, ik ben benieuwd naar de follikelmeting morgen!
Happy: mooie bloeddruk meid! Keurig voor zo'n jonge blom als jij! Dikke kus voor jou!
Jacq: ach lieverd, het valt ook soms gewoon niet mee. Balen mag gewoon hoor!
En waardeloos dat het met oma nog niet goed gaat.
Linda: Wat een OK voor zo'n klein grietje joh! Heb je daar nu nog klachten van?

Ehmmmm.............pfff, ik weet het niet meer.

Hier een zeer rustige dag, kwam om 13.30 mijn bed uit, ben straal de fysio vergeten waar ik heen moest............lekker stom.
Verder gaat het volgens mij wel goed, mijn buik wordt echt al groot.........moet morgen even nuchter een bloedsuiker laten prikken, moet ik al 1,5 week, maar was continu zo niet lekker als ik wakker werd dat ik iets moest eten en dat mag nou net niet met een nuchter bloedsuiker.........
En dan idd lekker skien morgen...........hoera!!!
Meisjes, lekkere avond voor jullie allemaal,
Dikke kus!

goedeavond meiden,

heb net wel bij gelezen, maar ben het gelijk weer kwijt. ben er niet echt bij met me hoofd, ben heel moe.
gelukkig mocht ik lekker een uur eerder weg op me werk.

en dames nee we hebben niks van het geslacht meegekregen of gezien. dat ging te snel hahaha en was veel te onduidelijk.

rimke veel plezier morgen, wel uitkijken.
pip succes morgen , hoop op een ei
kruimels werkse.
jacqy fijn dat het nu bespreekbaar is geworden met je collega's geeft toch wel een soort rust. jammer dat jet met oma nog niet zo goed gaat.
bieb spannend!!! en wa tleuk je nichtje zo jong al bruidsmeisje.

hier erg last van me darmen, vandaar dat ik nu weer f een bezoek ga brengen aan het toilet.

xxx bambi

he bambi, vervelend dat je zo'n last van je darmen hebt meid! Ga maar snel!

Iedereen weltrusten voor strakjes!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan