Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Meiden, ff heeeeeel kort want moet bloeddruk meten en om 8.15 uur op mn werk zijn pfffff.

Pip, succes straks, hoop voor je op een mooi gegroeid eitje !!!!!

Rimke, veel plezier vandaag en kijk uit he

Bieb, gezellige dag

Jacqy, balen van je oma he ......gelijk dat je het tegen je collega hebt gezegd

Kruimeltje, wanneer is DE date nou ????? haha

Lin, zag dat het forum bij jouw ook erg traag is he grrrrrr

Meiden fijne dag....

KUsssssssss happy

Bambi, jammer dat je niks van het geslacht hebt gezien zucht, had er zoooooo op gehoopt haha

hey meiden..

Zo jullie kletsen er echt wat vanaf!!! haha maar lees het nog bijna elke dag..
Zet de laptop er echt voor aan hahaha...

Ik wens jullie allemaal het allerbeste lady's!!!!

xxx Berkje4

Happy wat fijn dat je bloeddruk is gedaald! houden zo!!

Jaqcy wat erg dat het nog steeds niet zo goed gaat met je oma....

Bambi Wat fijn dat de echo in orde was!

Pip Succes vandaag!

De rest heb ik niet meegekregen. Ik heb maar gescand. Zat niets anders op met jullie chatsessies! hihi
Is gezellig vooor de meiden die er zijn maar voor wie bij moet lezen is het bagger! hahaha Maar trek jullie daar lekker niets van aan!!

Even een vraag aan de andere meiden die tempen. Hoe tempen jullie (oraal, rectaal ofzo) en schommelt jullie temp ook zo of is hij iedere dag hetzelfde?? Ik vertel wel steeds zo leuk over mijn temp die heen en weer gaat maar over hoe die van jullie verloopt lees ik niet veel.

Gisteren is mijn zusje geweest voor mij   haren. Ze is namelijk kapster. Maar ik krijg er geen fatsoen van!! Erger me dood eraan. Morgen komt ze nog mij pony wat bijknippen die valt niet helemaal goed. Het moet bij de punten wat naar buiten pieken, maar mijn haar is te zwaar en het valt steeds plat!! AAAHH!!!

pppff vanavond nog een avonddienstje en dan weer weekend!!

meisjes Tabbee!

hey meiden

daar ben ik dan,

Happy: hoe was je bloeddruk vanmorgen???

renee; een bad hairday hhaahha, wel handig als je zusje kapster is, ik doe de thermometer in me kont, en me temperatuur schommelt ook best wel, af en toe een jojo haha

jacqy: wat leuk dat je collega's je hebben mee uitgenomen, en wat een leuk idee van die kalender die je hebt gekregen
en wat balen dat het met je oma nog steeds niet goed gaat, ik hoop echt dat ze het snel onder controle krijgen   meid

pip: hoe was het vandaag bij de gyn? was je eitje nog gegroeid??

kruimels; je was vroeg gisteravond hahaah, en nog een paar dagen dan is je baas weer terug las ik, dan is het gedaan met de pret hahaha, nee hoor grapje

Rimke; hoe is het skieen gegaan vandaag??

nou voor de rest hier geen nieuws

tot vanmiddag

xxxx linda

Bieb; vandaag je nod?   hoe is het ermee gesteld ?? ? ik hoop zo voor je dat het raak is

xxx linda

Renee; Irritant he als je zelf je haren niet goed in model krijgt. Als de kapster bezig is lijkt het zo makkelijk, niet dus................ Succes ermee!

Pip Stip; Oh ik ben zo benieuwd hoe het bij de gyn was?

Bieb; vandaag je NOD, spannend hoor, hoe is het met je?

hoi meiden,

Renee wat vervelend als je haar niet wil zitten, maar wacht maar totdat je zwanger bent, geloof dat ik elke dag een bad hair day heb hahaha

pip, hoe wat het ? we zijn benieuwd.

Rimke alles goed gegaan met skieen

Happy nog steeds een goede bloeddruk.?

bieb je nod spannend !!!!!

verder hier rustog geweest joh. mag wel weer een keertje he.
oh berkje thanks !! fans zijn altijd leuk .

Hier vandaag vroeg op en aan de boodschappen gegaan. en vanmiddag lekker geshopt er is hier braderie. dat was niet veel aan, maar heb in div, winkels nog het 1 en ander gescoort. ook een leuk pakje voor de kleine, 2 meegroeibeha's, want pas echt niet meer in me gewone d's erg he. en kan ook geen beugels meer verdragen en moet zeggen dat zon bh helemaal niet verkeerd zit.
ook nog een heel leuk truitje gescoord van esprit, koop ik nooit dure kleren, maar was van 60 euro afgeprijsd naar 15 en had gewoon enorm mazzel dat ie voor mij gemaakt was hahahah.

En nog lekker een haring gecoord die we zometeen gaan veroberen, vanavond gtst opnemen want hoorde dat dian vanavond dood gaat hihihi ooh erg hoor. en dus klussen in huis.

xxx bambi

Terug
Bovenaan