Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Hey Bambi;

Lekker zeg shoppen, moet zeggen dat ik er ook wel weer aan toe ben. En altijd extra leuk als er uitverkoop is, toch?
Ik moet bekennen dat ik zelf echt nog geen kleren voor die kleine gekocht heb, slecht he . We hebben al zoveel gehad, maar ik wil snel ook even zelf iets gaan kopen. Maar ja ik kom nu niet echt in de stad met die rug van me, nou ja wel goed, kunnen we extra sparen ha ha.

Ja, vanavond spannend in GTST, ik ga ook zeker even kijken, hoewel ik ook lichtelijk verslaafd raak aan mac leod's daughters, volgens mij hadden we hier nog een fan, of heb ik het mis.

Nou vanmorgen weer dia... Heb nog even met HA gebeld en als het maandag niet over is moet ik langskomen.

April  

Pip Stip ik ben zo benieuwd......

hey bambi: lekker wezen shoppen meid, en nog leuke dingen gescoord zo te lezen, heerlijk meid, en zo'n meegroei bh die zit inderdaad niet verkeerd, ik heb ze nu ook nog wel eens aan vooral de dagen voordat ik ongi moet worden want dan zitten die dingen toch net iets soepeler dan de gewone bh's

april: nog steeds diaree meid, gewoon maandag naar de ha gaan dit kan ook niet zo

Pip: hoe was het bij de gyn???

ik was vanmiddag boos op joey , joey heeft een winnie the pooh fiets met zijwieltjes en nou doet ie net of ie niet meer kan fietsen dan wacht dat ik ga duwen, ja daaaaagggg dus ik zeg tegen hem dat ie een kleine baby is en dat ik ze fiets aan iemand anders ga geven, nou ja daar geeft ie dus niet om, zegt ie alleen maar mama dikke vrienden, tja wat moet je dan haha

Hallo meisjes,

Hier even een egoberichtje van Pip.

Vanochtend gezien dat m'n eicel niet was gegroeid. Heb nu Proverna gekregen om een bloeding op te wekken en daarna begin ik met clomid. In die cyclus moet ik rond dag 10/11/12 terugkomen voor een echo en als m'n ei dan goed is gegroeid dan gaan we de acceptatietest doen. Als m'n ei dan niet is gegroeid gaan we ook die cyclus afbreken met proverna en in dan weer een nieuwe cyclus een hogere dosis clomid hanteren. Net zo lang totdat ik een mooie cylcus krijg.

Ga er maar vanuit dat ik door de proverna een bloeding krijg en met deze dosis clomid een mooie cyclus krijg anders word ik bij voorbaat depresief hihi.

Ga even eten, tot vanavond

X

PS. ontzettend lief dat jullie zo met me meeleven!!! XXXXXX voor jullie allemaal!

Pip Stip; Oh ik had zo gehoopt dat je ei goed was, maar helaas dus. Maar als ik het zo lees (heb er niet zo heel veel verstand van hoor) klinken de stappen wel super logisch, dat lijkt me wel een 'fijn' gevoel geven  of niet. Ik bedoel de volgende stappen staan klaar en ook als je cyclus dan niet goed op gang komt (wat ik niet hoop)  is er al  een planB.
Wanneer moet je met Clomid beginnen?

Succes meid
Liefs April

Pip; Ik duim voor je dat je nu een bloeding krijgt en met de clomid snel een mooie cyclus!

Liefs April

Zooo, even lekker gegeten (speklapjes, aardappeltjes en sugarsnaps...jammie), mannetje de deur uit geschopt (voetbaltrainen) en ik lekker met een bak snoep op de bank en ik kom er niet meer af vanavond (behalve de rit naar m'n bed toe!).

Echt heel lief dat jullie zo meeleven, voelt erg goed!

Renee, mijn temp schommelde ook enorm. Ik had vaak in het begin van de week 36.3/36.4 en aan het einde van de weerk 36.6/36.7 en dat een week of 4 achter elkaar.

Bieb, spannend je NOD, ben benieuwd!

Bambi lekker geshopt, leuk hoor.

Verder weet ik niet zoveel meer, ben echt moe vandaag! pffffffff.

Kom hier zeker vandaag nog even buurten want hang de hele avond op de bank!

April, bedankt voor je lieve woorden. Ik ben ook "blij" met de te nemen stappen. Het is heel duidelijk hoe het nu gaat en ik ga maar van het beste uit! Ik moet op dag 3 beginnen met clomid, dat dan 5 dagen en daar zou ik eisprong van moeten krijgen.

X

Hoi meiden,

Jippie bloeddruk was weer prima 130/70 keurig he. Nu maar hopen dat met alle spanning van volgende week het zo blijft !!!!! Zie echt heeeeel erg tegen woensdag op !!! Als ik er aan denk moet ik bijna overgeven, pffffff wordt moe van mezelf zeg.

Pip, verdorie had het anders voor je gehoopt meis. Maar wat april ook al zei, de stappen klinken logisch en we gaan er idd vanuit dat het gelijk allemaal werkt he pipje. Zal duimen voor je lieverd

Renee, handig hoor een zus die kapster is !!! Wil ik ook maar......heb geeneens een zus haha, wordt hem dus niet

Lin, ach die joey, die weet wel hoe hij het brengen moet he haha. Hoe was het lin om weer ff een kleine baby om je heen te hebben hihi ??????

FF bijlezen weet het al niet meer

kusssssss

Bambi, lekker geshopt meisje, heerlijk he. Leuke dingen gekocht he, truitje hing gewoon op jou te wachten !!!!!!! Die bh s klinken heeeeeerlijk haha

April, ben je wer een beetje opgeknapt meis ?????

Berkje, haha ben het met bambi eens, leuk hoor zo n fan !!!!!!!!!!

Liefs happy

Terug
Bovenaan