Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

hihi, Joey was grappig bezig zeg! Dan smelt je toch als zo'n schatje dat tegen je zegt...

Happy ,heerlijk dat je bloeddruk nu goed is. Ik hoop echt v oor je dat dat zo blijft. De spanning gaat natuurlijk omhoog nu volgende week in zicht komt...spannend meid, en niet de gezonde spanning. Hoop echt voor je dat alles goed afloopt. Dikke kus!

Ik zei vanavond tegen m'n man dat ik blij ben dat we "nu al" naar de dokter zijn gegaan. Anders waren we vast nog maanden gewoon zo doorgegaan terwijl wel duidelijk is dat ik zelf geen eisprong maak. De gebruikelijke gang van zaken is dat je een jaar bezig bent voordat je naar een gyn gaat en wij zijn nu zo'n 8/9 maand bezig dus misschien wat vroeg   maar ik ben blij dat er eindelijk ietts gaat gebeuren.

Sorry hoor, praat een beetje veel over mezelf maar ik ben er nogal vol van.

X

Dank je wel lieve lieve pipje !!!!! Praat jij trouwens maar lekker over jezelf hoor. Snap heeeeeel goed dat je er vol van bent. Is toch logisch. Idd fijn dat jullie nu al in de molen zitten, scheelt idd weer een aantal maandjes !! Komt allemaal goe d he meisje .......

ZIt lekker met phoebe te smsen haha. Die had het er toch van de week over dat er een vacature bij haar op de zaak was .....nou nu niet meer, mn vriendin gaat er maandag beginnen !!!!!!

Kus happy

wahahaha, die phoebe! Gewoon een vriendin van jou al collega! Waar dit forum al niet goed voor is! Wat ontzettend grappig zeg!

Zullen we de dames waar we het van de week over hadden van de wolk gooien? Misschien niet aardig maar ze komen hier echt nooit meer.

Berkje, wat grappig dat je elke dag meeleest! Van mij mag je best ook meekletsen hoor. Volgens mij is er onlangs officieel een ledenstop ingeroepen maar ik ga een paar leden van de wolk afgooien en ik vind dat er dan wel weer een plekje is. En als je elke dag meeleest ben je al een beetje een klusbabe in mijn beleving.

Maar voel je niet gedwongen, het moet nier hoor!

Misschien tot horens!

Pip, gooi er maar af hoor !!!! Je ziet ze hier toch helemaal niet meer !!!!!

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2

Februari
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje  (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16)    
17)
18)
19)
20)
21)
22) Linda 2de kindje  ronde 11 en ronde 3 met clomid
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde
        Jacqy84, 8e ronde
        Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26)
27) Bambi 20 wk echo
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje ; Pip folikelmeting, 8e maand 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)    Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Goed werk pipje haha. Meiden fijne avond, ga stoppen lekker met de meiden weg !!!!!!! Tot morgen lieverds .....

Kus happy

Terug
Bovenaan