Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Voel me wel een beetje bruut maar ach dat is dan maar zo hoor. Hoop maar dat de rest er ook een beetje mee eens is.

Regent het bij jullie ook zo hard? zie het nu pas, bah. Ga even kijken of Storm naar binnen wil (rode kater) Als ik hem was zou ik wel naar binnen willen.

X

Fijne avond Happy!

X

Jacqy; leuk toch dat je allemaal cadeatjes hebt gehad. Dan weet je tenminsten dat ze fijn met je hebben samengewerkt, anders hadden ze dat ook niet gedaan

Klote dat het nog steeds slecht gaat met je oma

goed dat je t tegen je collega had gezegd wat je dwars zit, kan ze er tenminste me rekening houden

Hen mu ook 2 zwangere collega;s om me heen, eentje 10 weken en 1 ong 6 maanden ofzo. Maar heb niet zo veel contact met ze

Kruimels; ik ben ook eens lid geweest van zo een boekenclub, maar vergat altijd te bestellen dus kreeg van die domme dingen opgestuurd, gelijk maar weer opgezegd toen t kon

Renee; ik doe via mond temperaturen, dus onder tong. Werkt voor mij erg goed. Heb t ook eens onder oksel gedaan, maar was elke dag anders

Linda; haha lang kan je niet boos blijven op kinderen he? die hebben vaker van die grappige opmerkingen terug

Bambi; leuk he goedkope kleding scoren, kan ik ook erreg blij mee zijn

Pipstip; jammer meis dat het niet gegaan is zoals je hoopte. Ik hoop dat het vervolg toch beter gaat.

Happy; fijn dat je bloeddruk gezakt is! klusjestijd!!

Pip; gooi die meiden er maar af! groot gelijk

Zo dames, ben nu bij mijn ouders, en natuurlijk gelijk even achter de computer

Verjaardag was op zich wel gezellig maar met een nare bijsmaak. Oma van mijn neefje, dus moeder van mijn zwager, is al tijd niet goed, en ze lag dus op sterven. vandaag kon weleens haar laatste dag zijn. En omdat mijn neefje vandaag eindelijk weer eens echt jarig is (12 jaar maar geboren in schrikkeljaar) had ze extra dingen gedaan, dus veel mensen uitgenodigd en springkussen enzo. Heeft ze bijna iedereen afgebeld en eten kon ze nog op tijd annuleren. Dus alleen familie kwam en goede vrienden. Zwager met zussen was dus in ziekenhuis bij moeder. En ja, vanavond is ze dus overleden. Mijn neefje was helemaal over zijn toeren. Hij is gewoon heel erg gesteld op oudere mensen,, ook dus op zijn oma. Wel zielig voor m, is hij jarig en dan gebeurd dit. Nouja, mijn zus geeft over paar weken weer een extra feestje voor hem.

Oja, jullie willen nog weten hoe t met mijn NOD is. Nou nog niets hoor. Vanmorgen mijn temp nog steeds hoog, 36,7 ZAg m op een gegeven moment op 36,8 springen (kan ik zien vanuit ooghoek, heb dat ding dus in mond) maar eindigde op 36,7. Heel stom, heb ook niet t idee dat ik ong moet worden. Afgelopen maanden had ik echt klachten, zoals rug en hoofdpijn, zoals vorige maand pijnlijke borsten. Heb nu af en toe heeel klein zeurend gevoel in buik. Afwachten dus. Heb ook niet echt t idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Heb wel temp meter mee, dus morgen weer even temp. (als ik natuurlijk niet toch ongi wordt). Spannend dus weer

Sjonge, wat een rot toetsenbord, niet fijn

Morgen met vriendin afgesproken in stad, ga haar ook als mijn getuige vragen. Daarna weer naar huis, hoop een uur of 7 of 8 thuis te zijn

Dames, ga weer stoppen, even met mijn moeder klessebessen

Groeten!! fijne avond en weekend verder!!

volgens babybrabbel aan dehand van mijn laatste 2 cylussen had ik 28/-2 mijn NOD, hmm 1 dag overtijd....

sjemig wat is het hier rustig vanavond! hihi

Bieb, spannend!!!! Ben zo benieuwd naar jou deze ronde! Duim voor je! Wanneer ben je eigenlijk van plan om te gaan testen?

XX

Ik zeg testen.............!!!!!!!!.

(Het id een korte flits, ik was er, ik leef nog en ben ook weer weg!!!)

Dikke kus
Rimke

Bieb wat spannend!! al 1 dag overtijd! Testen!!

Pip Wat goed dat je nu weet waar je aan toe bent! ik hoop dat de medicijnen goed aanslaan!

Ik weet niet meer wie het vroeg maar hier regent het ook als een tierelier en het waait ook heeel hard. Ben op het werk en als er een windvlaag komt dan kraakt de hele boel alsof het in elkaar stort! hihi
En de nachtdienst komt op de fiets!! arm kind!!

Happy wat leuk dat je vriendin al is aangenomen!!

Rimke hallo en dag!

Linda wat een leuk kereltje heb je toch! je hebt altijd van die leuke verhaaltjes over hem!

Meisjes ik ga ik ben zo afgewerkt en dadelijk wordt ik door de nachtdienst betrapt!! hihi

Welteruste!!

XX

hoi meiden,

renee komt uit brabant he, ik moet altijd zo lachen als jullie zeggen dat jullie afgewerkt zijn, hier in zuidholland betekend dat je lekker in elkaar geslagen bent in die richting whahaha.

pip jammer dat je ei niet gegroeid was, wel fijn dat het stappenplan klaar ligt. ik hoop dat de medicatie snel aanslaat.

happy wat grappig dat jouw vriendin bij phoebe gaat werken, wat een kleine wereld toch ahhaha

linda joey is een grapjas haha, zo weet ie je wel te paaien he.

Bieb, jeetje wat spannend vooral als je al overtijd bent. ik zeg ook morgen ff een testje kopen en morgen aaf thuis doen of zondag.

hier vanaaf in het huis bezig geweest. wc muur geverfd en verfresten weggehaald van de vloer benenden, verder al een beetje aan het opruimen en schoonmaken.
me man is bijna klaar met het laminaat in de babykamer en in de slaapkamer ligt het ook al, nu de gang en het kleine kamertje nog, denk dat het van het weekend wel lukt. Beneden ligt het al (overgenomen) daar hadden we stuukloper opgelegd tijdens het verven ed. en heb ik ook al een stuk van weggehaald, morgen de rest.

Ga eerst met me man mee, die moet morgen voor het 1e trainen met de hond. deze curcus gaat de baas doen hahaha. ben beniewd, vooral of het om 12.00 uur al een beetje beter weer is, want het gaat vanacht en morgen ochtend stormen, bah.
morgen middag komen er ook nog 2 vriendinnen ff buurten in me huisje, jammer dat het altijd kijkers zijn en niet komen helpen. En tj aga ze niet zomaar aan het werk zetten hoor.

nou ga ff me haar drogen en lekker me bedje in.

xxx bambi

goeiemorgen meiden

pip; wat ontzettend balen meid dat je eitje niet is gegroeid, hopelijk werkt de provera bij je en wordt je ongesteld en kan je met clomid beginnen, Met Provera wordt ik wel gewoon ongesteld
Ik hoop dat je niet al teveel last krijgt van de clomid, deze ronde viel het bij mij wel mee, ik had alleen dit keer een humeur dat echt niet was te genieten, ik ga erg voor je duimen meid

Bieb; oooooo wat spannend meid, nog steeds niet ongi, wanneer ga je testen?? en wat leuk dta je je vriendin als getuige gaat vragen spannend hoor,
was het gezellig bij je ouders,

bambi; het laminaat lag bijna las ik , dat is lekker, en vanmiddag komen er 2 vriendinnen kijken , ik zou gewoon met een gekke bek zeggen, jullie mogen even helpen hoor haha kijken wat hun reactie is, dan weet je het gelijk haha

Renee: in de nachtdienst las ik, maar wat bedoel je met het woord afgewerkt, dat snap ik niet helemaal , haha ik ben blond hahah,

happy: wat goed dat je bloeddruk weer helemaal perfect was meid, houden zo he, en hopelijk schiet ie volgende week niet weer de lucht in door de stress, het wordt nu wel spannend hoor meid, bijna de operatie, hoe is je pa eronder dathet bijna zover is??

nou ik heb nog steeds een megapijn in me rechterheup, als het zo blijft ga ik van de week even langs de ha, maar er zijn een paar jaar geleden foto's van gemaakt en toen zagen ze slijtageplekken, dus dat kan ook die pijn veroorzaken, ach ja ik wacht wel weer af
voor de rest hier geen nieuws, vanavond gaan we weer beginnen met klussen, ik heb het me man nog niet medegedeeld maar goed dat merkt ie vanzelf wel hahaha

iedereen een fijne dag en ik ben er vanmiddag wel weer eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan