Jacqy; leuk toch dat je allemaal cadeatjes hebt gehad. Dan weet je tenminsten dat ze fijn met je hebben samengewerkt, anders hadden ze dat ook niet gedaan
Klote dat het nog steeds slecht gaat met je oma
goed dat je t tegen je collega had gezegd wat je dwars zit, kan ze er tenminste me rekening houden
Hen mu ook 2 zwangere collega;s om me heen, eentje 10 weken en 1 ong 6 maanden ofzo. Maar heb niet zo veel contact met ze
Kruimels; ik ben ook eens lid geweest van zo een boekenclub, maar vergat altijd te bestellen dus kreeg van die domme dingen opgestuurd, gelijk maar weer opgezegd toen t kon
Renee; ik doe via mond temperaturen, dus onder tong. Werkt voor mij erg goed. Heb t ook eens onder oksel gedaan, maar was elke dag anders
Linda; haha lang kan je niet boos blijven op kinderen he? die hebben vaker van die grappige opmerkingen terug
Bambi; leuk he goedkope kleding scoren, kan ik ook erreg blij mee zijn
Pipstip; jammer meis dat het niet gegaan is zoals je hoopte. Ik hoop dat het vervolg toch beter gaat.
Happy; fijn dat je bloeddruk gezakt is! klusjestijd!!
Pip; gooi die meiden er maar af! groot gelijk
Zo dames, ben nu bij mijn ouders, en natuurlijk gelijk even achter de computer
Verjaardag was op zich wel gezellig maar met een nare bijsmaak. Oma van mijn neefje, dus moeder van mijn zwager, is al tijd niet goed, en ze lag dus op sterven. vandaag kon weleens haar laatste dag zijn. En omdat mijn neefje vandaag eindelijk weer eens echt jarig is (12 jaar maar geboren in schrikkeljaar) had ze extra dingen gedaan, dus veel mensen uitgenodigd en springkussen enzo. Heeft ze bijna iedereen afgebeld en eten kon ze nog op tijd annuleren. Dus alleen familie kwam en goede vrienden. Zwager met zussen was dus in ziekenhuis bij moeder. En ja, vanavond is ze dus overleden. Mijn neefje was helemaal over zijn toeren. Hij is gewoon heel erg gesteld op oudere mensen,, ook dus op zijn oma. Wel zielig voor m, is hij jarig en dan gebeurd dit. Nouja, mijn zus geeft over paar weken weer een extra feestje voor hem.
Oja, jullie willen nog weten hoe t met mijn NOD is. Nou nog niets hoor. Vanmorgen mijn temp nog steeds hoog, 36,7 ZAg m op een gegeven moment op 36,8 springen (kan ik zien vanuit ooghoek, heb dat ding dus in mond) maar eindigde op 36,7. Heel stom, heb ook niet t idee dat ik ong moet worden. Afgelopen maanden had ik echt klachten, zoals rug en hoofdpijn, zoals vorige maand pijnlijke borsten. Heb nu af en toe heeel klein zeurend gevoel in buik. Afwachten dus. Heb ook niet echt t idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Heb wel temp meter mee, dus morgen weer even temp. (als ik natuurlijk niet toch ongi wordt). Spannend dus weer
Sjonge, wat een rot toetsenbord, niet fijn
Morgen met vriendin afgesproken in stad, ga haar ook als mijn getuige vragen. Daarna weer naar huis, hoop een uur of 7 of 8 thuis te zijn
Dames, ga weer stoppen, even met mijn moeder klessebessen
Groeten!! fijne avond en weekend verder!!