Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Goeiemorgen meiden,

Tjonge wat een weer zeg vannacht. Rond een uur of drie was het echt aan het spoken, was gewoon eng !!!! Onweer ook joh, bij jullie ook? Moet helaas weer aan de arbeid .......gisteren met de meiden weg. Eerst naar ons cafe, toen ff naar rotterdam en toen weer naar ons cafe. Was om 1 uur thuis want, voel me no steeds niet helemaal lekker, dus ben netjes naar huis gegaan haha das heeeeeel wat hoor ! Normaal ben ik de laatste. Linnie volgens mij vroeg jij het over de operatie. Op zich gaat het wel redelijk met hem. Hij zal blij zij als het achter de rug is iig. Nu blijf je er maar tegen aan hikken he .......Van de week is hij voor dat bloedprikken ivm die hepatites geweest en daar zat ook iemand waar je vragen aan kon stellen haha mn ma heeft dat gedaan ook. De kans is namelijk groot dat hij woensdag bloed nodig heeft omdat hij veel zal verliezen. Mn moeder zei even heel netjes of ze wel zeker wisten dat dat wel goed was als ze niet eens in staat zijn om de apparatuur schoon te houden haha mien muts, ach ze heeft gelijk ook, nu is ze tenminste weer een beetje gerustgesteld !!!! Meiden, fijne dag allemaal, sorry voor mn ego bericht mar zit hier gewoon ff helemaal vol van en dan ben ik het tenminste weer ff kwijt haha. Pfffff was het maar iig donderdag .......

Kus happy

Goedemorgen!

Nou happy, wat jij zegt: wat een spookweer vanacht! Onweer was hier dan nog net niet maar hoorde buiten van alles verplaatsen door de wind...brr...

Bambi, volgens mij schiet het nu lekker op in julllie huis!Wat zal je straks genieten als het helemaal af is.

Linda, zou idd volgende week maar even naar de ha gaan met de pijn aan je heup. vervelend dat het zo'n pijn doet nu.

Nou gisteravond m'n eerste pil gehad. Alleen van het idee word ik al chagerijnig. Maar goed laten we er niet te zwaar aan tillen. Het zijn maar pillen.

Dit weekend gelukkig niet druk. Denk dat we nog ff op pad gaan voor onze tuin. Zijn inmiddels aan het rondkijken voor bestrating etc. Hij gaat er helemaal uit en de tuin wordt helemaal nieuw. De tekening is inmiddels zo goed als af en nu spullen zoeken. We weten niet wanneer we dat gaan doen hoor, ergens dit jaar...hahaha lekkere vage planning.

Gaat er iemand nog iets leuks doen dit weekend??

Bieb hoe is het met je?!Q?!?!?!

X

Hey meiden,

Even snel, ik was benieuwd of Bieb al getest had, dus ik denk ik kijk even snel! Maar Bieb, hoe gaat het en wanneer ga je testen, spannend hoor.

Linda; Oh wat balen die pijn, van de week dus maar even naar de HA.

Hier gaat het eigenlijk alleen maar slechter met de diarree, het is nu echt in alle heftigheid losgebarsten......................
Ik hoop echt dat ik er snel vanaf ben, anders maandag maar even naar de HA.

Fijne dag allemaal
April

April,

Dat wordt inderdaad wel tijd om even langs de huisarts te gaan want je lijkt er niet echt van af te komen...erg lasting want je voelt je shit en je kan ook nog eens geen kant op.

Beterschap!

Ha dames,

EErst maar even vertellen dat ik niet lekker heb geslapen. Mijn ouders hebben zo een rot bed staan, heel hard matras (waterbed gewend) en kussens zijn zo hard. En werd wakker door de storm. Nouja, mag blij zijn dat ik hier mag en kan slapen haha.

En nee, nog geen ong te bekennen. Temp nog steeds hoog, 36,7. Maar ben, als ik tussendoor dus niet ongi wordt, van plan morgen te testen, Dan ben ik weer thuis en is natuurlijk wat leuker, Heb nog 1 test liggen.

Voel geen ongi neigingen, wel steekjes in buik. Pff durf er maar niet op te hopen.

De 1e xw.schap had ik toen ik mijn NOD had, alleen beetje lichte buik en rugpijn. Nu heb ik dus ook bijna nergens last van. Dus ja, het zou kunnen...ooo wat spannend weer.

Heb ik trouwens al eens verteld dat ik sinds vorige maand heel vaak last heb van hartkloppingen/ Heb t er met mijn moeder over gehad, en zij heeft t dus ook. Het is denk toch een verschijnsel ivm stress. Mijn moeder heeft t afgelopen tijd druk gehad met regelen naslomp overleden haar moeder enz enz
Ik heb onbewust denk ook stress door alles wat afgelopen tijd is gebeurd. Hartaanval broertje, operatie oog vriend, miskraam, overlijden kat, werk. En nu natuurlijk dat ik weer bezig ben met zwanger worden.
maarja, als t deze maand niet lukt, wil ik toch naar huisarts, en dan kan ik t over zwangerschap hebben, hartkloppingen en uitslag gezicht,. Hele waslijst, alles in 1x hahah

Oja, om geen ego bericht ervan te maken:

Linda; kan het zijn dat je dan weer geopereerd moet worden omdat je pijn hebt? Mijn zwager heeft ook ongelijk been, moet nu eigenlijk nieuwe heup. maar omdat hij redelijk jong is, 42 jr, kan het zijn dat hij dus op latere leeftijd weer nieuwe heup krijgt, en daarom durft hij eigenlijk nog niet

pipstip; vervelend he dat je nu pillen moet gaan slikken. Maarja, het is natuurlijk een verdere stap, dus als t helpt, ben je er weer heel blij mee

Zo dames, ga weer stoppen. heb om half 1 met vriendin afgesproken, gaan we door de storm even stadten!

Morgen horen jullie me wel weer! Duim voor me!

X Bi

Misschien heb ik wel hartkloppingen omdat ik ga trouwen hahahaha

April; dat is vervelend diarree, helpt diacure niet meer? Beter even naar huisarts. Veel drinken hoor ivm uitdroging

hey meiden

happy: haha ik vind dat je moeder gelijk heeft om even aan de arts te vragenof dat als ze je vader bloed gaan geven of dat wel goed gaat, heeft ze groot gelijk in,
Wanneer krijgen jullie de uitslag van die hepatites test??,

pip: je eerst provera pil zit erin las ik haha nog een paar te gaan, ik word altijd een dag of 3 na de laatste proverapil ongesteld, hopelijk is dat bij jouw ook zo

Bieb; slechte nacht gehad, als je inderdaad een waterbed bent gewend en je ligt op een naromaal matras is dat wel raar ja dat klopt, zo spannend meid, morgen testen ik ga zo erg hard duimen voor je
en die hartkloppingen kunnen geen kwaad hahaha, ik heb het ook gehad maanden achterelkaar, had met stress te maken van de dood van me ma, en steeds als ik ze voelde dan werd het nog erger en erger, ik ben er 3x voor naar de ha geweest en die zeiden dat het geen kwaad kon, ik had het op een gegeven moment de hele dag, en nu nog af en toe, als ik nu hartkloppingen krijg dan denk ik o het gaat zo wel weer over en besteed er geen aandacht aan en dan zakt het weer af, ik heb wel pilletjes ervoor voor als het echt heel erg wordt
haha zoals jullie lezen onderhand, mankeer ik dus vanalles hahaha

April: maandag wel naar de ha gaan meid want zolang de diaree is niet goed, je moet ook nog aan de kleine denken

joey zit naast me in zijn donald duck tekenboek te tekenen, nou ja te krassen en lekker koekies eten met een beetje drinken hahaha, mijn lieve apekop, moest er effe uit haha

iedereen een fijne dag, en oja ook hier heeft het vannacht giga gespookt ik dacht dat de ramen eruit zouden regenen hahah, en nu waait het ook gigantisch, ik ben even lopend de deur uitgegaan maar kwam bijna niet tegen de wind in

xxx linda

Terug
Bovenaan