Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Bieb; Oh spannend hoor, morgen testen, ben zo benieuwd. En jeetje die hartkloppingen, je hebt inderdaad natuurlijk ook behoorlijk wat mee gemaakt.
Ging je nou eigenlijk vandaag die vriendin als getuigen vragen? Of heb ik het nu mis? Echt raar toen ik vanmorgen onder de douche stond ging ik gewoon uit rekenen hoever je op jullie trouwdag  zou zijn als je nu zwanger bent, ha ha. Maar dat heb jezelf waarschijnlijk ook al berekend..........

Linda; Oh wat een scheetje die Joey, zo leuk om die verhalen over hem te lezen.

Pip Stip; Je eerste pil heb je dus genomen, hoeveel moet je er nu eigenlijk slikken?

Tja meiden ik heb gisteren de HA al wel gebeld en ik moet inderdaad veel blijven drinken en de ass zei dus dat als het maandag niet over is ik langs moet komen, dus dat doe ik dan ook maar. Aanstaande maandag ook weer naar de VK dus dat is ook wel fijn. Het valt me trouwens wel op dat ik die kleine deze week echt super veel voel. Afgelopen nacht tijdens die storm ging hij/zij toch te keer. Ik denk dat ie ook gek wordt van mijn hardwerkende darmen, het rommelt nl echt enorm, dat hoort ie vast.

April

Oh Happy ik schaam me dood , vergeet helemaal naar de operatie te vragen, wanneer is de grote dag ook alweer?

Sterretje; Alles goed, vast ene drukke week gehad?
Rimke; Nog 1 weekend werken en dan lekker vakantie, toch?

Wij zouden volgende week ook een lang weekend met vrienden weggaan (met het vliegtuig) maar ik ga dus helaas niet mee, zie het niet zitten met mijn rug, baal er wel van maar ja.

april: die kleine die hoort jouw darmen ook rollen haha dus het kan best dat die daar op reageert van hallo nu kan ie wel weer hahaha

ik ben er vandoor meiden, ik ga pannekoeken bakken, en zoals ze dat bij ons in volendam noemen boffers

xxx linda

Mamoetje, Kruimel, Anoeska; Jullie NOD komt er ook weer aan zag ik, hoe is het meiden, het wordt weer een spannende week..............

Linda; Ja ha ha dat denk ik dus ook, heeft ie in ieder geval wel dezelfde mening als z'n moeder want ik vind dat het inmiddels ook wel een keer klaar mag zijn.

Oh lekker pannekoeken, gezellig hoor.

Hey meiden,

Hier ben ik weer eens... drukdrukdruk hahaha

Bieb.... je houd het wel spannend hoor, morgen testen begreep ik?
Ik hoop dat je vanacht beter slap dan afgelopen nacht, anders duurt het nog langer voordat het morgen is.

Pip, jullie ook de tuin opknappen? gaat bij ons ook gebeuren. maar op zijn vroegst juni pas. De gemeente gaat de hele straat (en dus ook de tuinen) ophogen, en dan kunnen we heb weer helemaal vanaf een zandbak opbouwen zoals we zelf willen.
Ik hoop dat je medicijnen snel aanslaan!

Bambi, volgens mij schiet het al aardig op in je neiuwe huisje! Einde van deze maand ga je toch over? Gaan jullie dat halen?

Happy, ik heb helemaal niks van het slechte weer van vanacht meegekregen, ik heb dan ook echt heerlijk geslapen. Toch een lekker idee dat ik vanaf maandag neit alleen zit op me werk. Wens je vader sterkte van mij?

April, het zit je ook niet mee he meid met alle "kwaaltjes" nu weer aan de diaree... blijf idd voldoende drinken, dat is het belangrijkste en dan even kijken wat de ha zegt. Hoest nou met je maag?

Linda, jeetje, een versletem heup, hoe kom je daar nou weer aan? hoe kom je er vanaf zou je zeggen. Succes met klussen vanavond en laat je mannetje maar het werk doen hahaha

Meiden, hebben julie gezien dat er vanaf overmorgen wel iedere dag iemand is met een NOD (behalve de 6de) het wordt een spannende week voor de klusbabes hahaha

We gaan zo even de stad in, even kijken of we wat nieuwe kleren kunnen scoren.
Vriendje wil ook wat nieuws, dus dat is voor mij ook een goed excuus hahaha.
De dierentuin zit er niet in dit weekend, het weer zit niet echt mee.
Vanavond gaan we met vrienden uit eten en daarna even poolen.
Morgen hebben we een luie dag   gepland,   niks doen, alleen een beetje in het huis, maar we gaan niet weg.

Ik heb zin in volgende week, en mijn nod en we gaan naar Bert Visscher, dus dat wordt een avondje lachen!

Nou meiden misschien nog tot vanmiddag anders tot morgen en iedereen een hele fijne dag!

Liefs Phoebe

Nou meisjes....
Happy (had) een hoge bloeddruk,
linda en bieb hartkloppingen,
linda een versleten heup,
bieb uitslag in het gezicht,
april diarree,
pip aan de pillen
bambi over vermoeid met het huisje....Soms denk ik dat we onze naam moeten veranderen in kreupelbabes!! hihi flauwekul!
Meisjes met de kwaaltjes ik hoop voor jullie dat ze snel overgaan en dat alles helemaal goed komt!

Bambi ik kom trouwens uit Limburg niet Brabant. Scheelt niet veel! haha
Linda als ik afgewerkt ben dan zit mijn dienst erop.

Meisjes ik ben vandaag jarig!!!! JOEHOE!!! (al) 22 lentes jong! hahaha

trouwens gisteren had ik tienermoeders gekeken. Had ik opgenomen. is er 1 van 13 jaar die 4 maanden zwanger is. 1 van 16 die 7 maanden zwanger is en nog anderhalf pakje sigaretten per dag rookt en toen ze net zwanger was aan de drugs  en zwaar aan de alcohol zat, wat een germene wereld!!! Lees net ook dat er op het forum iemand na 2 rondes zwanger is en ons en hart onder de riem wil steken....steken doet het ook!!

Geloof dat ik een beetje dipperig ben vandaag....

Reneetje, gefeliciteerd met je verjaardag meid, vier je het ook vandaag?
Heb je al kadootjes gehad?

Klote he dat sommige mensen echt mazzel hebben en heel snel zwanger zijn, maar onze tijd komt ook wel. Meiden die er echt voor gaan, dus bewust zwanger willen worden die gun ik het ook wel, met die tiener moeders heb ik wat meer moeite, die meisjes willen helemaal geen kind, kunnen er niet voor zorgen, die zouden echt niet zwanger mogen zijn.... dat vind ik wel oneerlijk.

Nou meid, in ieder geval een fijne dag vandaag.

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan