Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Renee; van harte gefeliciteerd meid, een hele mooie en gezellige dag toegewenst vandaag meid, en met heel veel kadootjes hahahaha
en afgewerkt hahaha ik heb er nog nooit van gehoord, hahaha ik vind hem wel grappig

phoebe: weer niet naar de dierentuin haha je waait anders wel weg daar vandaag hahaha, fijne avond vanavond

Ik heb net even gtst gekeken van gisteravond, maar wat zielig dian dood, ik vind het wel jammer hoor ik vond haar rol altijd wel leuk

xxx linda

Hierperdepiep!!!! Hoera, hoera, hoera!!!! Gefeliciteerd Renee!!!
Bieb: meisje wat hou je ons en jezelf in spanning........
Pip: toch over op de pillen, kut dat je eitje niet gegroeid is...........wat heb je nou aan zulke eieren.....................Komt goed lieverd!!!
Linda: wat een lekker ventje toch, die joey van jou!!!

Ehmmmmmmmmm! Ik weet niets meer..........

Ik heb mezelf ziek moeten melden, heb al 2 dagen zo'n zere rug.....echt met van die felle steken en verder wat zeikerig............dus ik had zoiets, ik ben streng tegen April en Bambi..............dan moet ik ook streng voor mezelf zijn en me ziek melden.............jammer maar wat niet gaat, gaat niet!

tot later misschien!
Kus!!

Al een beetje gelezen, maar eerst even snel reageren.

@pip: De presentatie ging goed pip, thx. Ik was zenuwachtig en er waren een paar kleine technische dingen die niet meteen lukten, maar ik kreeg gelukkig hulp. Later was ik al wat minder zenuwachtig, gelukkig. Het stomme is dat je zelf totaal geen idee hebt hoe het overkomt, maar gelukkig is het achter de rug.
Hé meid, wat rot nou van je ei. Ik hoop dat de clomid dit de komende maand voorkomt.

@bambi: hé, te gek dat alles goed was op de echo. Dat is ook weer een opluchting. Jij aan de meegroeibh's? Ik ben meteen met voedingsbh's begonnen. Echter zijn er verschillen in maten, passen dùs. Bij prenatal en honkemoller zijn ze even groot en kan ik ze nu op hun strakste stand dragen, maar bij H&M is de maat niet hetzelfde. Gelukkig heeft Honkemoller van die opzetstukjes waarmee je de lengte van het horizontale bandje achter kunt verlengen. 3 stuks voor 7,- Dus kan ik deze ook nog aan blijven doen, want die zat al op de meest losse stand.

@bieb: spannend. Ik ben benieuwd of je al getest hebt. Maar ik ben nog niet bijgelezen.
@happy: ik kan me voorstellen dat je ma zo reageert en gelijk heeft ze. Tuurlijk kan het gebeuren, maar je mag er ook zeker op reageren àls het gebeurd.
@bambi: het gaat goed daar, zo te horen liggen jullie mooi op schema.
@rimke: je vloog opeens door het scherm van links naar rechts, hihihi

@jacqy: fijn dat je het kwijt kon bij je collega. Ik hoop voor je dat ze er rekening mee houdt.
@bambi: het geslacht is idd moeilijk te zien als je niet weet waar je op moet letten. Bij ons dacht ieder een ander geslacht te zien. Maar wat spannend. Ik zou het niet kunnen.
@rimke: waarom moet je je bloedsuiker prikken?

@april: Gelukkig maandag naar de ha en de vk. Ik hoop dat alles goed is en de diarree dan weg is. Ik heb het trouwens idd heel druk gehad deze week. Zelfs zo druk dat ik vrijdagmiddag niet veel meer heb gedaan en mijn bedje ben ingedoken. De komende 2 weken,moet ik echter een dag extra werken. Ik heb echter niet elke dag een afspraak na het werk, dus dat scheelt ook weer. Dus nog 5 weken, waarvan ik er nog 4 moet werken. Hoe ga ik het afkrijgen allemaal
@renee: gefeliciflapfeerd met je verjaardag meid. 22 lentes jong, poeh kon ik dat nog maar zeggen. Wat vliegt de tijd.
@phoebe: wordt happy's vriendin je directe collega? Lachen zeg, maar wat zeg je als ze vraagt waar jullie elkaar van kennen?

Ben ik de rest alweer kwijt, het wordt echt steeds erger. Ook het autorijden, ik rij steeds bijna de berm in, omdat ik teveel om me heen ipv voor me kijk. Nou, deze week begon de zwangerschapsgym. 9 bijeenkomsten, waarvan er vijf met een uur voorlichting vooraf beginnen. Dit keer ging het over kraamzorg. Heel interessant. De gym was goed voor mijn lichaam om weer een beetje conditie te krijgen. Ik heb echter in een deuk gelegen, want ik voelde me net een gehandicapte terwijl ik zo bezig was. Het leuke is dat we met oefeningen bezig zijn en in de tussentijd die mevrouw ons vragen stelt en er dingen vertelt worden. In die groep zitten allemaal meiden die in dezelfde periode van 30 dagen uitgeteld zijn. Wel leuk als je elkaar wat langer kent en ook de na-gym na de bevalling lijkt me leuk. En dat terwijl ik er in eerste instantie geen zin in had.

@phoebe: druk weekend voor de boeg, maar wel gezellig zo te horen.
@rimke: Wat goed dat je je hebt afgemeld. Als het niet gaat gaat het niet.
@linda: De pijn in je heup terug. Pas op meid. Ga je er mee naar de ha? Want lijkt me toch zwaar als je er last van krijgt tijdens je zwangerschap.
Ik zag gisteren in gtst dat dian dood was. Ik heb het echter al een hele tijd niet meer gevolgd. Wie kan me hierover bijpraten? De dader???? Erg vreemd dat ludo niet wilde dat zijn dochter zou vertellen dat hij in het hotel was die avond.

Zo sterretje, jij bent hard aan het "bijkletsen". Lijkt me idd ook druk om alles af te ronden/over te dragen op je werk.   En voor het eerst naar DE gym geweest, leuk hoor. Kan me heel goed voorstellen dat dat leuk is.

Renee, gefeliciteerd!! Heb speciaal voor jou een topic geopend, hoop dat je veel felicitaties krijgt. Is mijn verjaardagscadeautje voor jou. Heb je verder ook leuke cadeautjes gehad?

Terug
Bovenaan