Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Whahaha, idd, dat moest ik een week lang allemaal ophouden.

Hé te gek dat het nu idd loopt. Al waren jullie vroeg, wie wacht wacht dubbel.

Heb vandaag een heerlijke dag gehad! Lekker gewinkeld (nieuw rokje, shirtje, bloesje, laarzen,  hoedje, haardingetjes, nieuwe lenzen opgehaald) Helemaal blij dus! Morgen staat er een luierdag op het programma! I LOVE WEEKEND!

Ga nog even verder lezen van vandaag en zo eten (man maakt eigengemaakte (vis)pizza, jammiejammie!)

Wie gaat er vanavond nog meer Idols kijken?

Kruimel, ben vandaag langs je shop gelopen en naar binnen geloerd maar zag je weer niet. M'n man hielp mee met loeren maar zag je ook niet...hihi

hey meiden

sterretje: lekker aan het bijkletsen hahaha, de pijn in me heup is gelukkig weer wat afegezakt, dus ik kijk het nog effe aan, en je bent begonnen aan de zwangerschapsgym, ik hoop dat je er wat aan hebt

PiP; aan het loeren bij kruimels haar werk hahahaha, ik ben zo benieuwd wanner jullie gaan afspreken, en je bent ook lekker aan het shoppen   geweest, en morgen heb je rustdag las ik hahaah

Rimke; je hebt je ziek gemeld meid, je hebt gelijk hoor lieverd je moet aan jezelf en de kleine denken, en je gaat ook nog op vakantie volgende week dus je moet rusten, doe lekker rustig aan meid

happpy: ben je weer aan de zwier hahahaha

Meiden ik ben gelijk weer weg, ik ga naar uri geller kijken dat vind ik wel leuk

iedereen een fijne avond, en tot morgen,

xxxxx linda

Rimke, shit zeg dat je zo'n last van je rug hebt. Goed van je dat je wijs genoeg bent om voor jezelf te zorgen en je ziek te melden. Het is gewoon belangrijk om je lichaam in de gaten te houden als je zwanger bent. Je hebt namelijk niet alleen de zorg voor jezelf maar ook voor je beebje. Liever voel je je fit natuurlijk maar als dat niet zo is dan moet je extra op jezelf letten. Hoop dat het snel weer over is!

Ga lekker idols kijken!

X

fijne avond pip

ik ben nu ook weg, uri geller begint,

xxx linda

Hoi meiden,

Pffff mega druk gehad vandaag !!!! Moet nu nog eten, ben net binnen. Ga NU dus eten .....Fijne avond, zet lekker idols aan !!! Later nog ff met de meiden weg.

Renee, gefeliciteerd lieverd !!!!!! Lekker jonkie nog he haha, gezellige avond nog

Doei meisjes
Liefs happy

Zoef, zoef hahappy!!! Hihihihihi!
Er is weer een lekker (klein discussietje) onder het topic joepie zwanger...........een meisje die iedereen een hart onder de riem wil steken omdat ze al in ronde 2 zwanger is geworden.................tja, wie steekt ze hier een hart mee onder de riem..........

En dan reageert er verderop in dat topic iemand die zegt dat als meiden daar moeite mee hebben niet moeten lezen..................tja.........lees maar eventjes..........

Ik lig idols te kijken en ik kan er niet overuit hoe nep ik natalie vind............sorry!!!!

Dikke kus Rimke

Ik had de discussie gezien Rimke. Tja, ik meng me niet echt in discussies maar ik snapte haar goedbedoelde "hart onder de riem" niet echt. In de tweede ronde zwanger, daar doen wij allemaal een moord voor ( nou ja, bij wijze van ). Het betreffende berichtje was ook nog eens een tekst zonder enige . of , en daar ben ik allergisch voor hahaha.

hihi, ik vind nikky juist nep...nathalie vind ik grappig met der enorme voorgevel en haar. Maar het maakt me niet uit wie er gaat winnen hoor.

Terug
Bovenaan