klusbabes 19!!!!!!!

whahahaha, kruimels, wat een leuk verhaal. hou je ons op de hoogte van de verdere ontwikkelingen? Leuk om weer eens zo'n positief verhaal te horen.
By the way: bieb, waar ben je? hoe is het met de voorbereidingen van je huwelijk????

whahahaha, kruimels, wat een leuk verhaal. hou je ons op de hoogte van de verdere ontwikkelingen? Leuk om weer eens zo'n positief verhaal te horen.
By the way: bieb, waar ben je? hoe is het met de voorbereidingen van je huwelijk????

sterretje, ik heb ook al een keer een babykamer gezien, van iemand.
of dat was gewoon iets wat een van jullie mooi vond, ik weet het niet meer, maar meid, echt een leuke babykamer!!!!!

of dat was gewoon iets wat een van jullie mooi vond, ik weet het niet meer, maar meid, echt een leuke babykamer!!!!!

Eitjes zien ze zeer zeker op de echo. Weet niet zo goed waar het eitje op dit moment rond zou moeten hangen (eierstok, eileider of baarmoeder (denk het laatste)) maar ze gaat alledrie bij langs dus dat zal denk ik wel te zien zijn. Wat denk jij zuster Rimke?

Grappig dat je naar dezelfde arts gaat als ik. Ik vond haar erg aardig. Kan me voorstellen dat sommige mensen haar een kakmadam van middelbare leeftijd vinden maar ik vond haar erg meegaand, goed luisteren en eerlijk. Ik duim morgen voor je!

Hoe gaat het eigenlijk met onze date?

A, de site heeft weer kuren.............
What's new!

Het lijkt bij ons trouwens wel het hele jaar door pasen! We zijn al maanden opzoek naar eitjes....................whihihihi!!!!

Meiden, ik ga nog even relaxen, make up smeren en mijn tas inpakken!
Tot morgen lieverds,
Succes morgen kruimeldief! Voor de 6de keer, maar je kan het niet genoeg gezegd hebben!!
succes morgen Happy-lieverd...............alles komt goed!!!!

Dikke kus Rimke

Ik weet niet of je een eitje in de baarmoeder kan spotten....................maar in de eierstokken en eileiders volgens mij wel!!
Zuster rimke gaat levens redden!
Gegroet!

Terug
Bovenaan