klusbabes 19!!!!!!!

Heerlijk al die spulletjes. Als je op misslittle.nl kijkt hebben ze ook veel leuke dingen. Geen lief! maar wel leuk

ANTM is leuk, ben ook aan het kijken. Het zijn wel een beetje mutsen hoor.

Kruimels: voor morgen alvst heel veel succes bij de gyn meid, en ik ben heel beniuewd naar het verhaal van je koppelpogingsdate hahha

meiden ik ga er nu echt vandoor want ik moet me haar uitspoelen,
morgen lees ik alles weer bij
iedereen een fijne avond

xxxx linda

ik had dus bemiddeld tussen die twee en we hadden voor zondag (gisteren) afgesproken.
Dus in de loop van de middag kwam Frans bij ons thuis en we zijn rond 16:30 naar marieke haar huis gegaan, haar ouders waren op vakantie.
ze gaven elkaar een hand en drie zoenen, dus dacht meteen jeetje dat is een leuk binnen komen, haha.
we hebben nog even skip bo gedaan met z'n vieren, (dat is een kaartspel).
en zijn toen naar emmen gereden om wat te gaan eten.
maar Frans reed eigenlijk zo vanaf marieke's huis naar emmen, zonder dat wij de weg wezen, terwijl hij uit Enter (overijsel) komt. nooit bij nagedacht, maar goed, wij naar een shoarmatentje in emmen, gegeten.
frans en marieke lusten allebei haast geen groenten, dus toen ze ieder braaf hun bordje leeg hadden lag er bij allebei nog een hoopje groente, haha zo grappig.
ze lijken in heel veel dingen op elkaar!!!
na het eten zijn we naar het poolcentrum gelopen en hebben we wel 3 uur gepoelt.
wa secht super gezellig, vond ze het ene moment heel close en het andere moment dacht ik.... wat doen jullie nou afstandelijk.
toen om 23:00 nog even naar de kroeg(voor pipje, de bras, haha) geweest tot 1:30.
daar had ik weer een beter gevoel over die twee, waren steeds lekker aan het kletsen.
maar goed, toen we dus weer richting huis reden, zei frans ik breng jullie eerst weg, d en daarna marieke, ik helemaal blij, dat zou betekenen dat ze ook nog even alleen met elkaar zouden zijn.
toen ze uiteindleijk om 2:00 bij ons weg reden, heb ik het nog even met m'n vriendje erover gehad, wat hij dacht of het wat zou worden tussen frans en marieke.
ik was natuurlijk hartsikke nieuwschierig vanochtend naar hoe het afgelopen was gisteravond, dus smste marieke of ze nog een goed gesprek hadden gehad en of het voor herhaling vatbaar was, toen smste ze terug: is je niet wat opgevallen gisteravond?" ik zeg: nee, hoezo?
wat blijkt , die twee zijn zaterdagavond al met z'n tweeen uit geweest, whahahaa.
ik had het echt niet meer. marieke wilde het graag vertellen aan me, maar frans wou wachten tot gisteravond en de reactie van ons zien, maar dat kwam er maar n iet van en uiteindelijk had hij tegen marieke gezegd, vertel het morgen maar aan janneke.
dus ze beld eme dus terug om dat te vertellen, en m'n vriendje was ook helemaal verbaasd, wat een bizarre situatie, haha.
de reden was geweest, van de dubbele afspraak, dat ze zelf aan het smsen waren geslagen en dat ze voor de zaterdag al wat hadden afgesproken samen, en ik zondag weg wilde, en toen hadden ze besloten om maar twee avonden uit te gaan.
zaterdagnacht was het bij hun ook 2:30 geworden, erg gezellig geweest!!!!
maar goed, de vonk is dus overgeslagen en daar ging het me om, haha.
wat een verhaal he?!

Hallo dames,

@kruimels: je had laatst idd een kamer opgezocht. Namelijk mijn slaapkamer, whahahaha. Dit is de babykamer, die had je nog niet gezien.
@pip en rimke: in onze vrienden en kennissenkring zit iedereen in de jonge kinderen of is net zwanger. Bij de familie aan mijn kant ben ik de eerste sinds 10 jaar die zwanger is. Ik had wel een badje, luieremmer, po en wat kleertjes die mijn moeder apart heeft gehouden, maar voor de rest valt er weinig te lenen. Ik was verplicht alles nieuw te kopen. Achteraf gezien vind ik het niet erg ivm hygiene. Aan de babykamer hebben we niet zoveel uitgegeven, omdat je de spullen in principe niet lang nodig hebt. Aan de kinderwagen waren we ook rond de 700,- kwijt. Want tja, een wieg, een buggy, de maxicosi, alles moet erop kunnen. En dan hebben we het nog gedeeltelijk in de uitverkoop kunnen doen. Want rond de jaarwisseling gaan de oude modellen er voor een zacht prijsje uit.

dank jullie wel allemaal voor de succes wensen voor morgen, moet het gewoon afwachten, bbbrrrr.

heb trouwens ook al ik weet niet hoelang kiespijn, volgens mij zit er gewoon een gat, ziet er zo raar uit.
had ik vanmorgen alle moed verzameld om m'n tandarts te bellen, is hij deze week op vakantie.... ggggrrrrr!!!!!
en ik verdom het om naar een andere tandarts te gaan, ben al als de dood voor die mensen, ga alleen naar m'n eigen hoor, die vertrouw ik!!!
nou moet ik met behoorlijke kiespijn deze week door zien te komen, wie heeft nog een tip? soms helpt het na het eten als ik even m'n tanden peots en even floss, maar s'nachts ook vaak last, bah bah bah!!!

pipje, ik wou je nog wat belangrijks vragen:
denk jij dat ze morgen kunnen zien met een eventuele inwendige echo waar mijn eitje uithangt en of die bevrucht is? daar hadden vriendjelief en ik het vandaag nog over.
ik zou gisteren anders mijn innesteling hebben, volgens de site.
dat kunnen ze toch zien?

Wat een heerlijk verhaal Kruimels, daar word ik nou blij van!! hahaha. Ontzettend grappig dat ze zelf al hadden afgesproken. Zijn jullie even voor het gekje gehouden. En het was dus gezellig in de bras hahaha

Sterretje, idd ivm hygiene weet ik niet welke dingen ik tweede hands zou willen en welke niet. Ach, dat zie ik dan wel weer. Wat voor merk kinderwagen hebben jullie genomen en welke kleur?

Whahahaha!!! Hylarisch kruimeldief! Wat leuk voor ze! Hoop voor ze dat ze lekker van de liefde kunnen gaan genieten!!! Zwijmel, zwijmel!!!!

Pip!!! Littlemiss is fantastisch!!! Bedankt voor de tip!! We gaan volgende maand met geld smijten!!!!

whahahaha, kruimels, wat een leuk verhaal. hou je ons op de hoogte van de verdere ontwikkelingen? Leuk om weer eens zo'n positief verhaal te horen.
By the way: bieb, waar ben je? hoe is het met de voorbereidingen van je huwelijk????

Terug
Bovenaan