Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
pip, ja onze date, dat lijkt me goed als we een datum afspreken.
dan moeten we het anders toch maar gewoon op een avond doen, dan kunnen we misschien een datum prikken op snelle termijn.
ik hoop trouwens zo dat ze kunnen zien waar m'n eitje is en of die bevucht is, we zullen het zien. bedankt voor de reactie van jou en rimke.
zal gewoon moeten afwachten tot morgen
Rimke: Werkse meid.. Hopelijk kom je de nacht een beetje goed door.. hoeveel nachten moet je??
Kruimels: Hopelijk is er wat te zien.. Ik hoop goed nieuws morgen.. ik ga zeker gelijk kijken als ik uit me werk kom.. Wat een verhaal trouwens wel leuk.. Ik kan me een beetje indenken hoe jij op het moment van de waarheid(sms met we hebben elkaar al eens gezien) heb gekeken..
pip: Misschien komen er juist heel veel mensen die je dingen aanbieden als je straks zwanger bent..
@pip: wij hebben de quinny speedy. De wieg is in oceanblue en de buggy in het zwart. Nou qua hygiene hangt het er van af hoe men met het matras om gaat. Wij hebben de aerosleep eroverheen, dus het matras is na gebruik eigenlijk nog hartstikke schoon. En in de iweg hangt het er ook vanaf in hoeverre je het matrasje beschermd hebt. Ze spugen toch veel, dus vandaar. Bij de buggy zijn ze eigenlijk al wat ouder en zie ik dat minder snel gebeuren.
@kruimels: een tip, tja, je geeft zelf al goede voorbeelden. Elke keer na het eten alles weer schoonmaken en evt. niet kauwen met de kant waar je last van hebt, maar ja dat eet ook zo moeilijk.
sterretje, klinkt erg leuk die kinderwagen!!!!
kan niet wachten om inkopen te gaan doen voor ons kleintje, zucht. wat duurt dat allemaal lang, haha.
ja ik probeer ook niet aan die kant te eten, maar dat valt idd niet mee.
hoop dat ik het nog een weekje vol kan houden, dan ga ik maandag gelijk even heen.
@kruimels: ach ja, was dat niet een foto van rimke??? Een foto met een rode slaapkamer erop staat me bij.
Goed, ik ga er alweer vandoor. Lekker in bed tv kijken. trusten
woensdagavond gaan m'n vriendje en ik trouwens naar Ciske de Rat in het martiniplaza in Groningen, leuk leuk leuk!!!!
erg zin in!!!
ps: dus dan kan ik niet pip.