klusbabes 19!!!!!!!

Mooimooimooi sterretje. De speedy vind ik erg leuk!

Kruimels, ik pak m'n kalender even hoor moment!

sterretje, ik geloof het ook dat dat de babykamer van rimke was, iets met rood!
meis, lekker slapen, welterusten!

pip, ik wacht geduldig af, whaha.

@kruimels: als het echt niet gaat kun je ha bellen ivm evt. medicatie. Oh nee, kan niet jij zit op je nod te wachten. Maar misschien hebben ze iets wat je ook dan zou mogen innemen. Succes

kruimels wat een geweldig verhaal van de date, je kan ook zo goed vertellen je zou een boek moeten schrijven hahah. heel veel succes morgen .

rimke werkse en ga jij volgende maan dlekker shoppen hoor.

denk als wij eenmaal in het huis zitten dan kan ik me ook echt storten op wat we nog nodig hebben, nu heb ik namelijk geen idee wat ik eigelijk allemaal krijg. zoziezo een nieuw matrasje kopen dat wel, maar de andere spullen weet oik nog niet.

meiden ga me bedje opzoeken ben kaopt moe en ype alles fout ahahah

xxx bambi

das wel een goed idee, als ik het echt niet meer houd, en anders gewoon af en toe een ibuprofen, helpt goed tegen ontstekingen, want zo voelt het.
zal je zien dat ik maandag geen last meer heb, haha

Ik heb die babykamer van Rimke helemaal niet gezien? Heb ik wat gemist?? SNIK SNIK

Uhm donderdag kan ik niet (ga naar voetzonereflextherapie) vrijdag ga ik waarschijnlijk uit eten met een vriendin (misschien dat dat nog niet doorgaat) zaterdagavond is niet zo'n goed idee denk ik, zondag heb ik een date met vrienden van ons...uhm....

bambi, dank je wel zeg, wat een compliment, whaha. ik een boek schrijven....
ach wie weet? haha.
welterusten meid.

haha ik hoor het al pipje, dat is weer een druk weekje haha.
zullen we anders volgende week afspreken?
zullen we zeggen, dinsdagavond, of woensdagavond?

Terug
Bovenaan