klusbabes 19!!!!!!!

Meiden, ik ga ervandoor..

ik ga lekker bij me vriendje onder de douch stappen en hem nog even proberen te verleiden.. hihi.. ik wou gisteren.. maar toen was die te moe.. dus ga maar iets speciaals aan trekken ;)

xxx mamoetje

hihi, op dinsdagavond kan ik nooit (naailes) maar woensdagavond wel! Maar vind het niet leuk om zo ver van tevoren al een date te plannen, ben ik de hele week zenuwachtig hahaha.

Succes Mammoetje, veel plezier!

Er zit nu een poes naast me. Ik hang op de bank met m'n kleedje en de poes vindt dat altijd heerlijk en zit de hele tijd in het kleedje te trappelen..hihi lief ding

haha pip is net zo zenuwachtig als mij, whaha.
zulen we van het weekend gewoon nog eens kijken, om een datum te prikken?

mamoetje, you go girl!!!! trek maar lekker wat sexy spul aan, haha.
succes!!!!

Goed idee kruimels!

Ben je echt heel zenuwachtig voor morgen of heb je het gevoel dat je er enorm aan toe bent en heb je er zelfs een soort van zin in omdat je misschien antwoorden op belangrijke vragen krijgt?

ik vind het enorm eng om te gaan, stel dat ze iets zeggen wat ik niet wil horen, maar aan de andere kant moet ik er niet aan denken dat we morgenvroeg afgebeld worden ofzo, dan zou ik echt pist zijn, haha wat zit een mens toch raar in elkaar he.
maar jij herkent dit gevoel vast wel....

Ik snap je gevoel helemaal. Slaap zo lang mogelijk uit morgen of ga iets doen voor die tijd zodat je niet zit te niksen want daar word je echt nerveus van!

Terug
Bovenaan