klusbabes 19!!!!!!!

ik ga morgen tot een uurtje of 9:30 slapen en dan even douchen, beetje fris voor de dag komen he.
en dan hoop ik gelijk weg te kunnen.
dank je voor je medeleven!!!!
ik laat morgen gelijk wat van me horen hoor als ik terug ben.
dan kun je het meteen lezen als je er tijd voor hebt, moet je werken morgen?

Bambi; je hebt groot gelijk hoor dat je het geld niet gegeven hebt, dan was t zeker aan iets anders opgegaan. Gelukkig maar dat je nu verder geen ruzie hebt

Anouska; kut meid, toch je ongi
Spannend morgen de uitslag. Ik hoog goed nieuws

Mamoetje; helaas neg getest. Zucht, wie raakt er nu toch als 1e weer zwanger. Nouja, geen bloed is nog hoop

Kruimeltje: succes morgen!

pipstip; ik ben eigenlijk niet echt onderzocht na mijn mk. Weet eigenlijk ook niet waarom. Ik snap ook niet zo goed waarom ik er niet op heb aangedrongen,. Misschien was ik dan nu wel zwanger geweest....

sterretje; ik ben er hoor! zaterdag jurk passen, vindt t zoooo spannend. Verheug me er echt op

Ik heb trouwens gedroomd over Pipstip en kruimel. Ze hadden afgesproken en ik zag ze ergens een gebakje eten. Ik vond ze als vriendinnen erg goed bij elkaar passen. In mijn droom hadden jullie volgens mij kort (donker) blond haar. Pip, jij bent toch ook blond? Kruimel weet ik even niet.. op een gegeven moment kwam er een 3e meisje bij, donker haar, En net toen ik op jullie af wilde stappen, waren jullie weg....
haha ga zelfs over de klusbabes dromen!!

Vanmiddag met gyn gebeld. Ik moest toch eerst verwijziging via huisarts krijgen. heb nu afspraak bij ha woensdag om 8.40. En dit keer laat ik me niet afschepen!! ben er helemaal klaar mee, wil gewoon nu een grondig onderzoek!!!

Loop echt met m;n zieltje onder mijn arm. Baal gewoon zo verschrikkelijk. Waarom raak ik nu toch niet meer zwanger? Zei al net tegen vriend, ben gewoon bang dat het helemaal niet meer gaat lukken. Ben niet echt depri ofzo, maar elke keer schiet het me weer te binnen dat ik weer niet zwanger ben deze maand. bah, weer een maand wachten. Ga nu ook gewoon sexen als ik zin heb hoor, trek me niets meer van die kutdagen aan. Ga nu ook niet meer temp. Heb t 3 maanden gedaan, en alles klopt gewoon verder, heb me ei als t moet, heb (meestal) cyclus van 28 dagen.
En nu ga ik misschien ook nog medische molen in! Had t echt niet verwacht!
Sorry dames, weet dat er dames al langer bezig zijn, en ook met medicijnen enzo, maar baal er gewoon van....

Wat pip al vroeg, of ik niet onderzocht was eerder bij mk,. Nee dus, maar achteraf denk ik, waarom eigenlijk niet? Ook toen volgens mij niet eens gevraagd. Heb wel gelezen dat je pas meestal na 3 mk ofzo onderzocht wordt.
Ach we zien t wel weer

Voor alle zwangeren onder ons....jullie moeten gewoon lekker doorkletsen hoor. Leuk juist al die verhalen. Ik had er natuurlijk graag bij gehoord, maar helaas nu even niet.
En anders was ik de 1e die moest bevallen, was half april uitgerekend...

dames, ga weer stoppen

xx

Ik moet inderdaad werken maar heel misschien lukt het jou om het berichtje dat je hier typt te kopieeren en op hyves te posten? DAar kan ik namelijk wel even snel op kijken. Of even mailen (adres staat op m'n hyves)? Als dat niet lukt dan lees ik het morgen uit m'n werk wel maar ik ben echt heeel benieuwd.

bieb, wat een bak, dat je over pip en mij hebt gedroomd, whaha.
hoezo we zijn erg met het forum bezig. ik denk en droom ook zo vaak over jullie, haha.
heet dit verslaafd zijn?
meis, ook al ben je het vertrouwen nu even kwijt, je bent in ieder geval vruchtbaar genoeg om zwanger te worden, denk daar maar aan, ook al zegt dat soms niks.
probeer positief te blijven en er samen over te praten, dat lucht zo op!

pip, ik zal m'n best doen, maar dat word dan waarschijnlijk op je hyves zetten, want dat andere gaat vast niet lukken, haha.
waar werkte je ook alweer, was toch ook vlak bij mijn werk in de buurt?

ga zo op bed nog even de laatste aflevering van boer zoekt vrouw kijken, of er nu nog wat stelletjes over zijn.
neem de computer mee, dus ben er nog wel effe hoor.

hahaha, bieb heeft over ons gedroomd! Ik heb geen kort haar en kruimels ook niet maar ik ben wel (donker)blond.

Als het niet lukt dan lees ik het gewoon morgen hier hoor kruimels, maar ben gewoon erg benieuwd. Spannend hoor.

En wij verslaafd...hoe kom je er bij hahaha

Ik werk op het kantoor dat je ziet als je op de ermerweg rijdt richting Emmen. Aan de linkerkant kijk je dan naar het nieuwe gedeelte van de dierentuin en aan de rechterkant van de weg werk ik....snap je me?

Die aflevering van boer zoekt vrouw vond ik echt boring! Sjemig wat een sufkutten zeg hahaha. Maar ik verklap niks over stelletjes en brake-ups hoor!

ik geloof dat ik snap wat je bedoeld, hoe heet dat bedrij ook alweer?
het zit op de hoek, toch?

bieb, ik ben donker met lang haar, haha

Terug
Bovenaan