klusbabes 19!!!!!!!

nou ben erg benieuwd naar die uitzending, vertel ik je morgen wel wat ik ervan vond.
ga nu echt stoppen, morgen een belangrijke dag!
dag lieverds,
bedankt voor jullie lieve  woorden!
dikke kus kruimels

Meiden, wat een geklets weer haha. Heb netjes alles gelezen maar, heb geen puf om te reageren, sorry. Leuke hebbedingetjes gekocht bij ikea !!!! Kwam natuurlijk bij de kinderspulletjes en werd opeens heeeeeel boos dat ik niet zwanger was haha. Mn mannetje lachen omdat ik stond te stampvoeten.....toen miest ik ook lachen, gelukkig !!! Sterretje, leuk leuk leuk je kamertje, net ff gekeken. Wij vonden het kamertje cube daar ook erg leuk !! Pip en rimke, wat een leuke site s waar jullie het over hadden...haha ook ff gekeken. Kruimeltje, wat een verhaal zeg, das toch wel heeeeel leuk he. Stiekum al een dag eerder afgesproken !!! Nogmaals succes morgen lieverd, denk aan je. Rimke, werkse ( had ik geloof ook al gezegd ) Lin, ben benieuwd naar je haar !!!!! BUUF, WAAR ZIT JE ?????????? haha sms je morgen wel. Meiden, ga het nog een keertje zeggen .......jullie zijn lief !!!!!!!!!!!!! Heb echt zo veel aan jullie lieve en opbeurende woorden, helemaal super.

Dikke kus happy

Het is niet die direct aan de weg staat maar een stukje naar achter. 1 van die mooie panden met gele kozijnen. Kijk morgen maar even als je er langs rijdt. Niet stiekem langskomen he!

Vandaag stond bij mijn werk in de straat de radio 538 limo. Had een bedrijf naast ons de limolunch gewonnen. Erg grappig

haha ik kom stiekum langs hoor pip, whaha.
nee geintje!
ga nu echt hoor, welterusten

Ik ga ook!

Nogmaals heel vel succes morgen, ik denk aan je!

Dikke kus Pip

goeiemorgen meiden

ik ga even per bladzijde reageren, haha en ik heb een mega koppijn,

kruimels: wat een ontzettend goed verhaal zeg, hadden ze op zaterdag al afgesproken heerlijk echt heel erg leuk, misschien kun je binnenkort een koppelburo beginnen haha
en jeetje he heb je je moed bijelkaar geschraapt voor de tandarts is die op vakantie, balen meid, nog even wachten dus

ga weer even verder lezen

kruimels en pip. waren weer aan het proberen om een date vastteleggen hahaah jullie hebben het beide heel erg druk haha,

Kruimels: woensdag naar ciske de rat, me broer is daar ook geweest en die vond het heel erg mooi

wij hebben het ledikant en de commode van mijn schoonzus geleend en ik heb zelf een nieuw matras gekocht en al het beddengoed heb ik ook zelf nieuw gekocht, dat vond ik niet zo fijn om dat van een ander over te nemen,
de kinderwagen hebben we als kadootje van me papa en mama gehad toen heb ik erg gehuild want mijn ouders hebben heel weinig geld en die wagen was 550 euro en die hadden zo opgespaard voor mij dat vond ik zo lief, toen zeiden ze dat als de baby geboren zou worden ik geen kadootje meer zou krijgen, ik zei toen ik moet dan niks meer hebben want dit is al teveel, haha en toen was joey geboren, kwam me ma weer met een heel klein pakje aan kon ze niet laten liggen de schat, ach heerlijk als die verhalen van jullie over kinderkamers enz, denk ik altijd terug aan die dagen dat ik zwanger was, zwijmel zwijmel haha

bambi: lekker geslapen meid, je was zo moe dat je niet meer kon typen haha

xxx linda

Kruimels: heel veel succes vandaag bij de gyn meid, we horen wel hoe het is afgelopen

Happy: heel veel sterkte vandaag alvast, met het wegbrengen van je pa, nog 1 dagje lieverd en dan is het ergste voorbij, en dan gaat alles weer positief worden, gewoon positief blijven, ik denk aan jullie meid

Bieb; meissie ik snap heel goed hoe jeje voelt, maar ook jij raakt weer zwanger echt waar meid, de afspraak bij de ha staat al las ik en inderdaad je niet laten afschepen meid, alles komt goed,
Zaterdag ga je lekker trouwjurken passen dat verzet je gedachten ook weer even op een positieve manier,

mijn haar is heel donker geworden haha bruin/rood ik heb nu in ene een heel wit gezicht ach nog een paar dagen dan is de kleur alweer lichter hahhaha

meiden ik ga er weer vandoor, ik ga boodschappen doen, en voor de rest van vandaag ga ik helemaal niks doen, ik heb al vanaf zondag en gisteren me hele huis schoongemaakt en bij me pa gisteren ook dus vandaag heb ik een rustdag heerlijk

iedereen een fijne dag en vanmiddag ben ik er weer

xxxx linda

Terug
Bovenaan