klusbabes 19!!!!!!!

Goeiemorgen meisjes,

Linnie, wat vervelend dat je zo n hoofdpijn hebt joh !!! Hopen dat het een beetje wil zakken. Wat veschrikkelijk lief van je ouders om toen voor je kinderwagen te sparen en dan toch ook nog een pakje te kopen. Heb je zeker wel bewaard? Haha met je witte gezicht, ff lekker zonnebanken of van nivea, summer beauty ....doet wonderen hoor !!!!!

Nou moet om half elf bij mn ouders zijn en om elf uur in het ziekenhuis. Zal echt aan de ene kant blij zijn als het morgen is want, je blijft er nu maar tegenaan hikken, bah. Weet je wat ik nou gewoon ook heel moeilijk vind. Mn vader is helemaal niet ziek ofzo. Dus ik ga zo iemand wegbrengen die bij wijze van de vierdaagse vandaag nog kan lopen en die komt het ziekenhuis uit volgende week en is echt helemaal brak en mag vier maanden niks doen. Dat is voor je gevoel zo dubbel. Net als met mn mannetje zn blindedarm die was echt doodziek, ging naar het zieknhuis en knapte op. Mn vader daarin tegen knapt alleen maar mega af !!! Snappen jullie me een beetje ??? Haha beetje warrig he misschien.

Meiden, weet niet wanner ik weer thuis ben. Eventueel slaap ik misschien bij mn moeder en die heeft geen computer !!! Probeer hier wel ff langs te komen .....

Fijne dag
Liefs happy

happy: ik snap je erg goed meid, je brengt voor je gevoel een gezond iemand naar het ziekenhuis toe, maar misschien valt het wel mee na de operatie, voor hetzelfde geld is het in zijn voordeel dat ie zich nu zo goed voelt en is ie na de operatie vrij snel weer op de been, ik hoop het voor je pa en voor jullie, sterkte meid we horen het wel hoe het gaat

xxxx linda

44 dagen.... 10 dagen overtijd..... 4 neg testen verder.... Zondag had ik dan eindelijk een antwoord, ik ben ongesteld geworden!

Goedemorgen meiden,
Het is dan toch gebeurt, ben ongesteld geworden. Ik kan van de bovenste plaats van de roze wolk. En het was ook gelijk goed raak, bloeden als een rund!.... Ik heb geprobeerd niet hoopvol te zijn, maar toch was het best een teleurstelling zondag. Hoe kan ik nou mijn volgende NOD uitrekenen of wanneer zou ik mijn eisprong hebben?! wat voor dagen moet ik aanhouden?!.... en stel eens voor dat ik echt zo'n lange cyclus heb, ppff daar zou ik echt niet blij mee zijn!

Het is nu afwachten  I guess... Zo veel mogelijk klussen, om de dag en gewoon wachten tot de volgende keer.

Ik ga ff lezen....
Liefs Charlot

Charlotte: he meid balen dat je toch ongi bent geworden, hoe lang was nou deze cyclus?

xxxx linda

Happy en kruimels ontzettend veel succes vandaag!! Ik zal voor jullie duimen!

XX

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2

maart:
1)
2) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje    na 44 dagen!!
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje    ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)

10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)    Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Charlotte
Balen...
ik heb het op de wolk gezet. Als ik jou was dan zou ik voor het klussen gewoon beide cyclussen aanhouden. Maar voor je NOD zou ik uitgaan van 44 dagen. Als je van 28 uitgaat en hij duurt langer dat is zenuwslopen zoals je zelf al hebbt ondervonden. Het is trouwens  niet abnormaal  dat je zo onregelmatig bent als je net bent gestopt met de pil. We hebben hier met een aantal ook behoorlijke last van gehad.

Meisjes ik heb glezen maar weet niet meer alles ik doe en poging.

Bambi is je goed recht dat je dat geld neit wilt uitlenen. Dat hij zijn eigen klusjes maar opknapt!! Als dat kindje van hem is dan moet hij er maar de verantwoordelijkheid voor nemen en de alimentatie betalen. Dat is het minste wat hij kan doen. Als ik zo je verhaal hoor dan snap ik niet wat je zusje met hem moet....Is natuurlijk haar eigen keuze maar stel ze krijgen een uk en het gaat niet goed tussen hun twee en ze gaan uit elkaar dan denk ik dat ik al weet hoe het verder gaat...

Rimke was de nachtdienst goed door te komen? Hoeveel mensen overlijden er nu op je afdeling en hoeveel blijven leven?? ben ik toch wel benieuwd naar.

Sterretje Wat een leuk kamertje!! goede keuze!

Bieb aan de ene kant begrijp ik je reactie wel. Dat je niet goed onderzocht bent na je mk, maar je bent nu in de 6e ronde. Als je deze ronde zwanger zou worden dan ben je gemiddeld. Ik vind het ook soms moeilijk om te zien dat er al aardig wat meisjes zwanger zijn (wil niet zeggen dat ik het niet geweldig voor jullie vindt meisejs!! ) maar je weet wel dat je zwanger kunt worden! Ik zou als ik jou was nu proberen om je wat meer bezig te houden met je bruiloft. Ik gun het je zeker van harte!! maar je bent een van de dames die een redelijk regelmatige cyclus heeft (op de laatste na). Als ik jou was zou ik het wat  meer tijd gunnen en over 2 of 3 maanden pas naar de gyn gaan. Je hebt zelf ook laatst gezegd dat je het wat veel vindt worden met de bruiloft en alles.
Vat dit alsjeblieft niet verkeerd op want ik bedoel het goed. Ik misgun je een zwangerschap zeker niet! maar Het is ook niet niets om steeds voor onderzoeken en pillen naar het ziekenhuis te moeten...
Een dikke XX voor jou!!

Meisjes ik ga even met de hondjes en daarna werken!

Groetjes!

hoi meiden,

ff zonder bij gelezen te hebben, lig in me bedje zielig te wezen. vanmorgen niet lekker opgestaan flink rugpijn en misselijk en zere darmen, toch naar me werk gegaan, maar trok echt niet weg. omdat het erg rustig is deze week ben ik toch 12 uur weggegaan, want dit trek ik niet anders. ga zo lekker slapen en ik hoop dat ik me dan wat beter voel.
ach het zal er wel bij horen he, mag niet klagen want heb al die tijd dat ik zwanger ben geen erge klachten en niet ziek geweest, dus zon middagje mag wel vanmezelf . de kleine gaat voor alles tenslotte. en die geeft aan dat mamma ff rustig aan moet doen.

sorry voor het ego bericht.

xxx bambi

Terug
Bovenaan