klusbabes 19!!!!!!!

nou meiden, even een egoberichtje van mij.

ben net weer van de fertiliteitsarts.
de eerste uitslagen van het zaad van mijn vriendje waren super! er is behoorlijk activiteit gemeten dus dat is erg positief!!!
en mijn bloed zag er verder ook erg goed uit, geen afwijkingen.
had me helemaal voorbereid op een inwendig onderzoek, maar dat had nu nog niet veel zin, omdat ik al verder in m'n cyclus ben.
gewoon deze cyclus even afwachten, en dan moet ik 21 Maart weer komen en dan doen we de eerste echo om te kijken wat m'n eitje precies doet.
ze had het over 3 onderzoekjes in totaal en daar hoort dan bij de derde optie eventueel spoelen van de eileiders bij, maar dat is de laatste afspraak pas.
eerst maar eens afwachten of het deze cyclus nog raak kan zijn en anders dus voorbereiden op 21 maart, de eerste echo.
het was een ontzettend lieve vrouw, heel rustig en vooral erg duidelijk.
ze heeft behoorlijk veel uitgelegd over hoe je het beste kan vrijen en dat blijkt dus allemaal goed te gaan bij ons. we kunnen niks meer doen dan wat we nu doen.
ook heeft ze heel duidelijk vanaf een plaatje uitgelegd hoe het werkt, zodra het sperma bij de vrouw binnenkomt en waar het dan heen gaat en hoe het z'n weg aflegd.
veel nieuwe dingen gehoord, ook fabeltjes die dus absoluut niet waar zijn.

even tips voor alle niet zwangeren onder ons.
elke dag vrijen is beter dan om de dag, maar laat het de sfeer vooral niet verpesten!!!! als je moeite hebt met elke dag doe het dan liever met plezier om de dag, dat is beter dan elke dag met tegenzin.
blijf ongeveer 10 tot 15 minuten even liggen op bed als je gevreeen hebt, dit inverband met het zaad, maar met de kont omhoog is de grootste onzin die er bestaat.
en al het overtollige zaad/sperma wat er bijvoorbeeld na een uur of de volgende dag weer uitloopt, is echt niet erg!!!! wisten jullie dat het zaad zolang het in de vagina zit niet langer kan overleven dan 15 minuten, alles wat dan dus nog in de vagina zit, dus ook dat wat er na een poosje eventueel weer uitloopt, dan al dood is.
de snelle zwemmers, hebben zich dan al een weg gebaand richting baarmoeder en alleen die kunnen het eicelletje bevruchten.
dus maak je niet druk al er wat spul terug loopt na het vrijen.
goh lijk wel een arts, whaha.
nee wil jullie alleen maar al het advies doorgeven wat ik heb gehoord.
ik ben super tevreden met m'n fertiliteitsarts, wat een geweldig mens!
en ook doen we de volgende keer gelijk het uitstrijkje voor onderzoek naar baarmoederhalskanker, want daar had ik al een brief over gehad dat ik dat dit jaar moet laten doen, i.v.m bijna 30 jaar. dus dat scheelt weer, kan dus in een keer.
meiden ik wil jullie bedanken voor jullie lieve woorden, en dat jullie zo ontzettend meeleven, dank je wel!!!!!

kom vandaag nog wel even weer bijlezen, maar ga nu echt effe wat in huis doen en m'n paard wassen, die is zo smerig, haha.

dag lieverds,
kus kruimels

linda hoest met je hoofdpijn ?
charlotte wat onwijs balen dat je toch ongie betn geworden, lastig als je cyclus niet regelmatig is. grrr
rene hoest met jou cyclus ? al een spoor van ongie of beter een posie test. op welke dag zit je nu ? werkse vor straks.
kruimels heb je al nieuws?
pip gaat het goed met het slikken van de pillen? geen bijwerkingen?
happy snap je helemaal, je brent voor jou gevoel je gezonde vader naar het ziekenhuis om vervolgens een hoopje ellende terug te krijgen, maar hou in je hoofd dat ie een enstige ziekte heeft en die daar veel zieker van kan worden .
bieb, fijn bijna jurk passen en geef de moed niet op he, je cyclus is hartstikke mooi , denk dat het gewoon nog jou tijd niet is ofzo, net war renee zecht je kan zwanger worden nu hopen dat het snel komt.

ga toch proberen te slapen,maar lig wel lekker zo op bed met de laptop en voel memgelijk al een stuk beters.

xxx bambi

he kruimels,

fijn dat je bloed inorde is en je man zijn zaad ook prima is, indd deze cyclus ff afwahten, ik hoopvoor je dat het gewoon raak is en anders is het wel fijn dat je blij met je arts bent en dat het duidelijkis wat ze gaan doen.

en die elke dag tip werkte bij mij ook hahah. in de vruchtbaer dagen elke dag hihihih, maar het moet wel eluk blijven natuurlijk.

nou ga ik echt.

xxx bambi

hey meiden

Bambi: je ligt in je bed meid, het kan natuurlijk ook een teken zijn dat je gewoon teveel hooi op je vork hebt genomen en dat je daarom nou last van je rug en darmen hebt enz, doe maar rustig aan meid

Kruimels: goed nieuws meid dat alles in orde is, dat scheelt evengoed weer meid, en bedankt dat je alle tips die de gyn aan je hebt verteld met ons hebt gedeeld, vanavond gaan me man en ik ook weer aan de slag en we gaan proberen elke dag en anders om de dag, ik zie het wel
Ik zal dan ook wel als ik 30 ben een baarmoederhalskanker onderzoek krijgen, ik wacht dat ook wel af,

met me hoofdpijn gaat het wel, het is wel minder dan vanmorgen gelukkig maar ik neem straks nog een asperine
voor de rest geen nieuws hier hahaha,
ik ga zometeen even met de wandelwagen naar de supermarkt toe en alvast een beetje chips inkopen voor een zondag want dan vier ik me verjaardag, en ik moet alles op de fiets halen of lopend dus dan heb ik wel een paar wandelingentjes voor de boeg

xxxx linda

oh meiden, ik heb iets gedaan, heb er nu al spijt van maar kan het echt niet meer uitstellen!
ik heb zo'n kiespijn, en heb een vervangend tandarts gebeld, rrrrr en nou kon ik al om 16:15 terecht. ooohh ik ben zo bang!!!!!!!
ik heb sinds ik ooit naar de kaakchirurg ben geweest echt een trauma voor tandartsen, en nu had ik eindelijk een fijne tandarts gevonden die me begreep en zal je natuurlijk net zien dat ik wat bijzonders heb als hij op vakantie is, ik baal als een stekker!
maar ik kan nu niet meer terug, en ik wil het ook eigenlijk niet hoor, want ik trek deze pijn echt niet tot maandag. en dan is de vraag natuurlijk ook of ik dan maandag gelijk terecht kan.
ik moet gewoon even door de zure appel heen bijten, en over 2 uur ben ik van m'n pijn af.
slaap er 's nachts zelfs slecht van, dus dat kan ik echt niet rekken tot maandag.
dan ben ik mezelf te dom af.

las dat charlotte ongi was geworden, bah wat kloten meid, wanneer word er nu weer eens een klusbabe zwanger? wat duurt het allemaal lang.
leef met je mee meid!!

kruimels: sterkte bij de tandarts meid, en wel goed dat je evengoed een vervangende tandarts hebt gebeld want met pijn blijven lopen is het ook niet, het komt allemaal goed meis, succes

xxx linda

dank je lieverd!!!!
ik laat even weten straks hoe het was.
bedankt voor je lieve woordjes!
kus kruimels

zo heb ik ff liggen slapen, kom er net uitrollen en had nog veel langer willen slapen, maar anders slaap ik vancht niet meer. en er moet gekookt worden he. blegg moet nu echt niet aan een prakkie denken maar goed, het zei zo

linda al de verjaardagsboodschappen lopend of op de fiets pfff. succes.
kruimels ben je al terug van de tandarts, hoop dat deze ook een beetje lief voor je was.

xxx bambi

Terug
Bovenaan