klusbabes 19!!!!!!!

nou meiden, ik ben terug hoor van de slachtbank, haha.
nee het viel echt reuze mee, het was een ontzettend aardige man!
hij wou eerst foto's maken, ik zeg: eeehhh nou misschien ben ik wel zwanger.
dus hij heeft het zo even bekeken en behandeld waarvan hij dacht dat ik pijn aan zou hebben.
het was een ontsteking/gaatje onder een andere vulling,   auw auw!!!
hij vond het logisch dat ik er pijn aan had.
hij had het goed verdoofd, ik voelde echt helemaal niks. alleen is het nadeel dat het nu echt weer begint te kloppen, als bij mij de verdoving eruit gaat dan doet het zo ontzettend pijn altijd. dus heb net even 3 ibuprofen (200) genomen en hopen dat dat zo een beetje aanslaat.
pppfff begint echt zeer te doen nu.
maar vind het knap van mezelf dat ik toch doorgezet heb, nu ben ik hopelijk van de pijn af.

lin, heb je al die boodschapjes al binnen meid?
pppfff als ik bij je in de buurt woonde dan zou ik je wel brengen en halen hoor met de auto, haha.

bambi, gelukkig heb je even lekker bijgeslapen vanmiddag, hoop dat je wat opgeknapt bent. en kookse, je krijgt vast zo wel weer wat trek als je een poosje wakker bent.

meiden, ik ga nog effe de stofzuiger door het huis halen, dan heb ik dat in ieder geval gedaan, mocht de pijn vanavond toch nog doorzetten. dan kan ik gewoon bankhangen vanavond en hoef ik tenminste niks meer.
dikke knuf kruimels

@kruimels: wat fijn dat je zo goed geholpen bent vanmorgen. Ik hoop dat dat ook geld voor het tandartsbezoek. Meestal houden ze er wel rekening mee als je het aangeeft.
@anouska: dat is idd balen. Maar hier op het topic zijn er idd meerdere geweest die last hadden van een lange en onregelmatige cyclus. Ik hoop voor jou dat dit eenmalig was.
@bieb: ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar meid laat dat niet je bruiloft verzieken. Waarom je toen niet om onderzoek hebt gevraagd? omdat je daar toen niet mee bezig was en je later pas alles gaat overzien. Niks geks aan. Vertrouw op je eigen gevoel, maar probeer ook van de voorbereidingen te genieten, want als het goed is, is het eenmalig.
@bambi: pas op, pas op, meisje. Denk aan jezelf en de kleine. Ik heb zelf ook klachten gehad, maar hoefde nooit thuis te blijven.

hee meiden:

Kruimels, wat geweldig.. ben echt blij voor je dat het zo goed is gegaan.. en bedankt voor alle tips.. !! En gelukkig ben je morgen van de pijn van je kies af..!!

Charlotte : Wat vervelend dat je toch ongie ben geworden.. hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk..

Bambi: Maakt toch niet uit dat je je ziek heb gemeld.. Is volgens mij pas de eerste keer tijdens je zwangerschap.. en iedereen meld zich wel eens een keer ziek..

Linda: Is je hoofdpijn al weg meid??

Zo even naar de opticien geweest.. misschien dat ik dan minder scheel kijk.. hihi.. zat me zusje er altijd mee te pesten omdat haar oog telkens wegtrekt.. en nou zei ze van de week je bent zelf ook scheel schele.. hihi.. Heb daglensen.. gelijk ingedaan daar en kwam ik midden in een hagelstorm terecht.. gelijk een stukje van me lens af.. hagelde zo hard dat ik niks kon zien want dan belande de hagel in me oog..

Meiden hier nog steeds geen ongie te bekenen.. ga vrijdag ochtend gelijk een test halen.. of ik stuur vriendjelief als hij late diens heeft (half 10 tot 6) even langs de kruidvat.. Welke test kan  ik beter nemen Clear Blue of Kruidvat?

Me vrouwelijke kat (de poes, denk klinkt zo gek op die forum, me poes) is krols.. niet normaal.. gelukkig loopt ze niet buiten en is onze kater geholpen.. hihi.. anders hadden we een probleem.. maar ze loopt te mauwen als een gek.. en geloof me klinkt echt niet.. want ze kan niet echt mauwen..

Ik heb me moeder toch gebeld.. en ze deed weer aardig normaal.. denkt dat ze toch bedacht heeft dat ze niet goed zat en maar is bijgedraait.. Hebben het er niet over gehad.. Moest der hebben voor me belasting aangifte ik hoor dus ook bij die 750.000
mensen die hem opnieuw moeten inleveren..

vanavond komen er een aantal vrienden van mijn vriend wat drinken dus misschien ben ik er niet..

xxx mamoetje

Kruimels,

Wat fijn dat de afspraak goed is gegaan. Leuke vrouw is het he!? Vond ik wel.

Ik moet er snel weer vandoor want heb om 7 uur naailes maar wou even op Kruimels reageren!

Tot vanavond!

Oh ja Kruimels, mijn afspraak van donderdagavond gaat niet door....kunnen we daten hahaha

Nu moet ik vliegen!

He meiden!

Ben ik even snel, heb niet zo veel tijd de laatste en komende dagen!!

Sterretje, wat een leuke kamer zeg! echt schattig!

Charlotte, ongie geworden. Balen meid!

Mamoetje, bij jou nog steeds spannend! ik duim!!

Bieb, zaterdag jurk passen! Leuk hoor!

Happy, veel succes morgen met en voor je vader!

Kruimel, fijn dat het allemaal "goed" was bij de gyn. En je uitleg was erg duidelijk! Dank je hiervoor!

Ik ga er weer vandoor. Heb een beetje veel te doen, veel overwerk. 1 van mijn artsen heeft namelijk borstkanker hebben we gisteren te horen gekregen. Echt sneu voor haar!

Liefs Jacqy

he meiden,

nou na wat eten voel ik me weer wat beter, maar doe vanaaf lekker bankhangen en verder niks dan hoop ik dat ik morgen wat beter opsta, want tja zal toch moeten werke en die 2 dagen kom ik dan ook wel door.

sterretje jij zei gisteren dat we moesten opletten omdat we namen verwisselden, maar eh geloof dat jij charlotte nu verdraaid met anoeska . charlotte is ongie geworden en heeft nu een lange cyclus hihihih. heb er ook last van hoor, volgens mijn man is het zwangerscahpsdementie hihih

kruimels ik hoop dat je morgen helemaal van de pijn af betn hoor. fijn dat die man je ok goed heb gehoplen.

pip naaise hihih

mamoetje heeft een krolse poes hahaha ja klinkr wel grappig. he spannend hoor. ik zou gaan voo de CB digi. die zegt gewoon zwanger of niet zwanger. niks geen gedoe met wel of geen streepje,kruisje, rondje bla bla. zijn wel wat duurder.

ga ff douchen miss. tot strks.

xxx bambi

goedemorgen..................
Pfff, niet zo heel lekker geslapen, was om 1 uur al wakker...........uiteindelijk om 15.30 weer in slaap gevallen tot 17.30. Ga dus de komende dagen een gat in de dag slapen!
Nog 1 nachtje en dan vakantie!!!! en het sneeuwt als een dolle in oostenrijk!!
Whihaa!

Kruimeldief! Goed nieuws dus! alles is goed! Hoera! Hoop dat je die drie onderzoeken helemaal niet nodig gaat hebben!!
En toen ook nog naar die takke tandarts. Ik ben heel trots op je dat je toch gegaan bent!

Linda: Lekker weer een nieuw kleurtje! Niets je kleur laten vervagen, dat witte koppie moet weg omdat de zon gaat schijnen. :Laat die zomer maar komen!!!

Mamoetje: ik zeg kruidvat eigen merk, en dan 2 testjes in een doosje voor 5 euro, zijn supergevoelig!

Pip: veel plezier met je naailes!!!

Happy: hoest gegaan vandaag? Heel veel succes met de ok van morgen!!!

charlotte: kut, maar nu weet je waar je aan toe bent. Toch? Nu hopen op een kortere cyclus! Waarom bestel je geen ovu-testjes, zeker met zo'n lange cyclus is het misschien Makkelijker om je eitje te vinden!?

Meiden, ik moet even eten..........gedverdemme................babi ketjap als ontbijt...........

Terug
Bovenaan