klusbabes 19!!!!!!!

Bambi: lieverd, heel goed dat je je even ziek hebt gemeld!
Eigen lijf eerst hoor!
Ben trots op je!
Hoop dat je je wat beter voelt na je slaapje!
Fijne avond meid!

hey meiden

mamoetje: spannend meid, en ik zou ook een kruidvattest kopen die zijn goedkoper, en de sfeer tussen je meoder en jouw is weer wat beter las ik,

Bambi; lekker op de bank hangen vanavond, erg goed lieverd lekker effe aan jezelf denken

Kruimels; het is je gelukkig meegevallen bij de tandarts mooi zo, en hopelijk ben je nu wel van de pijn af, als de verdoving goed is uitgewerkt

Pip: veel plezier bij naailes

Rimke; he bah meid weer slecht geslapen, maar nog 1 nachtje en dan lekker opvakantie bijna, ik zag al op de webcam in oostenrijk dat het sneeuwde, heel erg lekker voor je

me hoofdpijn is weer terug bleh, neem snel weer een asperine en asl me man terug is van cursus gaan we weer lekker aan de klus hahaha

xxx linda

mamoetje, nog steeds niet ongi meid!!!!! ooohhh wat spannend!!!!!!
kan haast niet  wachten tot vrijdag, haha.
wat zei de opticien? was je echt zo scheel als een koe, whaha
ik vind de testen van clear blue erg fijn, gewoon super duidelijk! maar ja rimke heeft wel gelijk dat de testen van kruidvat erg gevoelig en erg goed zijn, dus tja nu weet je nog niks, sorry!
veel plezier met je krolse poes, whaha en die vrienden vanavond.

pip, he meisie, zoef zoef dat was snel, en nu woep gauw naar de naailes.
ik vond het idd een geweldige vrouw. zo rustig, duidelijk en gewoon vriendelijk.
ik blijf haar ook gewoon houden gedurende het hele proces, nou van mij mag dat hoor, ik stem in!!!
dit geloof je niet, maar ik werd vandaag gevraagd of ik donderdagavond wilde werken van 17:00 tot 21:00. dus sorry, maar ik kan dus niet, erg he.
volgens mij hebben we het gewoon veels te druk, haha.

jaq, jij moet veel werken meis.druk druk druk.
wat ontzettend erg voor je collega/arts dat ze borstkanker heeft, jeetje!!!
hoe oud is ze?
is het nog te redden met operatie of bestraling of is het al erg groot?

rimke, pppfff wat weinig slaap heb je gehad, gelukkig nog 1 nachtje en dan mag je heerlijk vakantie vieren.
mijn baas en zijn  dochter en zoon komen net uit Oostenrijk en ze hebben ongelofelijk mooi weer gehad. en idd veel sneeuw!!!!! joepie!!!!!

happy, meis, als je hier nog even langs waait vandaag, ik wil je nogmaals heeeel erg veel sterkte en succes wensen. we denken allemaal aan je hier!!!!!!

god god, die hedda of henna uit de gouden kooi komt zo weer even terug in de serie bij die Huub, arm meisje die blonde, die word echt gebruikt. ach ik volg het eigenlijk nooit, maar ja.
is er vanavond nog iets leuks op?
ik ga zo in ieder geval even gtst kijken.
even in de gids kijken.....

hey kruimels: haha ik heb ook toevallig de gouden kooi aanstaan, kijk het ook bijna nooit, maar een overbrugging totdat gtst begint haha

mijn vader heeft een nieuwe mobiele telefoon gekocht, en mijn pa had ook foto's gemaakt met die oude en nu had ik die op de computer gezet en daar stonden ook foto's van me   moeder op in de laatste weken dat ze nog leefde, werd ik wel weer even emo van, ik heb ze net op een disc gebrand   maar jeetje he wat zie je dan pas hoe ziek ze was, arme vrouw

Happy: hoe is het gegaan vandaag,?? hoe was je vader er vandaag onder, en hoe laat wordt ie morgen geopereerd

xxx linda

hey kruimels: haha ik heb ook toevallig de gouden kooi aanstaan, kijk het ook bijna nooit, maar een overbrugging totdat gtst begint haha

mijn vader heeft een nieuwe mobiele telefoon gekocht, en mijn pa had ook foto's gemaakt met die oude en nu had ik die op de computer gezet en daar stonden ook foto's van me   moeder op in de laatste weken dat ze nog leefde, werd ik wel weer even emo van, ik heb ze net op een disc gebrand   maar jeetje he wat zie je dan pas hoe ziek ze was, arme vrouw

Happy: hoe is het gegaan vandaag,?? hoe was je vader er vandaag onder, en hoe laat wordt ie morgen geopereerd

xxx linda

he lin, vervelend zeg dat je weer zo'n hoofdpijn hebt.
maar ondanks alles gewoon aan de klus, haha een echt dy hard.
alle kansen pakken die je pakken kan, whaha.

nou, heb net even in de tvgids gekeken, bah er is echt geen donder op vanavond.....
ga nu in iedere geval effe gtst kijken, dat is altijd wel leuk!

tot zo

jaaa kruimels alles voor het goede doel en als dat goede doel nou eens raak schiet ben ik helemaal blij hahahaahah
ik ga effe gtst kijken, met een kopje thee erbij en een chocoladelolly van joey haha

xx linda

o ja wat me verjaardagsboodschappen betreft, ik woon dichtbij alle winkels dus dat scheelt een hoop , en we hebben wel een auto maar die heeft me man mee en die komt meestal om een uur of half 7 thuis, en ik heb geen rijbewijs hah

xxxx linda

Terug
Bovenaan