mamoetje, nog steeds niet ongi meid!!!!! ooohhh wat spannend!!!!!!
kan haast niet wachten tot vrijdag, haha.
wat zei de opticien? was je echt zo scheel als een koe, whaha
ik vind de testen van clear blue erg fijn, gewoon super duidelijk! maar ja rimke heeft wel gelijk dat de testen van kruidvat erg gevoelig en erg goed zijn, dus tja nu weet je nog niks, sorry!
veel plezier met je krolse poes, whaha en die vrienden vanavond.
pip, he meisie, zoef zoef dat was snel, en nu woep gauw naar de naailes.
ik vond het idd een geweldige vrouw. zo rustig, duidelijk en gewoon vriendelijk.
ik blijf haar ook gewoon houden gedurende het hele proces, nou van mij mag dat hoor, ik stem in!!!
dit geloof je niet, maar ik werd vandaag gevraagd of ik donderdagavond wilde werken van 17:00 tot 21:00. dus sorry, maar ik kan dus niet, erg he.
volgens mij hebben we het gewoon veels te druk, haha.
jaq, jij moet veel werken meis.druk druk druk.
wat ontzettend erg voor je collega/arts dat ze borstkanker heeft, jeetje!!!
hoe oud is ze?
is het nog te redden met operatie of bestraling of is het al erg groot?
rimke, pppfff wat weinig slaap heb je gehad, gelukkig nog 1 nachtje en dan mag je heerlijk vakantie vieren.
mijn baas en zijn dochter en zoon komen net uit Oostenrijk en ze hebben ongelofelijk mooi weer gehad. en idd veel sneeuw!!!!! joepie!!!!!
happy, meis, als je hier nog even langs waait vandaag, ik wil je nogmaals heeeel erg veel sterkte en succes wensen. we denken allemaal aan je hier!!!!!!
god god, die hedda of henna uit de gouden kooi komt zo weer even terug in de serie bij die Huub, arm meisje die blonde, die word echt gebruikt. ach ik volg het eigenlijk nooit, maar ja.
is er vanavond nog iets leuks op?
ik ga zo in ieder geval even gtst kijken.
even in de gids kijken.....