klusbabes 19!!!!!!!

a.s. donderdag heb je een volendammer in deal or no deal, vind ik wel grappig, ik ken die jongen alleen van gezicht

nou heb me toch maar in bed genesteld hoor. lekker warm na het douchen.
ik volg desp. housewives dus ik heb lekker wel tv vanaaf.

rimke nog 1 nachtje en dan vakantie. lekker hoor dat er veel sneeuw ligt. over sneeuw gesproken was hier net een ware sneeuwstorm. hoezo maart roert zijn staart hahaha

linda vervelend dat je hoofdpijn weer erger werd. maar hoop dat het pilletje werkt en vanaaf dus weer aan de klus. geloof dat ik al 2 maanden geen sex heb gehad hahaha erg he. maar heb die behoefte ook niet zo, veel te druk hebben we het en me man heeft die gehoefte ook niet, nog erger als ik hoor , hij vind het  eng ,ach vind het prima hoor.

jacqy druk druki, wat eenerg nieuws van die collega/arts.

ga weer tv kijken.

xxx bambi

Bambi: lekker geinstaleerd in je bedje meid hahaha, en het is heel normaal hoor vind ik dat de sex minder wordt als je zwanger bent, maar mensen zijn daar meestal niet eerlijk in omdat ze dat niet durfen te zeggen, wij deden het ook niet vaak toen ik zwanger was, had er ook helemaal geen behoefte aan

xxx linda

meiden , ik ben ervandoor, ik ga nog eventjes naar CSI Miami kijken en dan wachten op manlief haahah

iedereen een fijne avond en morgen voordat ik ga werken lees ik weer bij

xxxx linda

Kruimels
Wat fijn dat je bloed en zijn zaadjes is orde waren! Valt toch al heel wat van je af lijkt me! En wat een geluk dat het zo’n aardige vrouw is!!
Bedankt voor alle informatie!! Dokter kruimels! hihi
Wat goed dat je toch naar de tandarts bent geweest. Nu heb je misschien weet last maar dadelijk is het vanzelf weer weg!

Bambi
Heb je genoten van je vrije middagje? Lekker niets doen moet ook kunnen!!
Ik zit nu op dag 25. Volgens fertilityfriend heb ik mijn ei gehad op dag 8 toen dag 12 toen weer 8 toen weer 12 toen pas dag 20 en nu weer op dag 12. dus of ik ben overtijd of ik kan bijna testen of mijn eventuele innesteling is vandaag. Lekker duidelijk dus! hihi Verder geen enkele klachten.

Mamoetje
Ben je ook al een van die gelukkige 750.000. Wij ook. Ben je eens lekker op tijd kun je het opnieuw doen!! gelukkig staat het op de pc!

Jacqy
Hoe is het met je oma?

Rimke als ik je niet meer spreek een heeeeel fijne vakantie! Doe rustig aan op je skies!! en vooral genieten van de rust!!

Linda
Doe maar…elke dag! Moet er niet aan denken!! Ben maar blij dat je een redelijk korte cyclus hebt! Als ik tijdens al mij mogelijke vruchtbare dagen zou moeten klussen dan ben ik 3 weken elke dag van bil aan het gaan…Is me iets te veel van het goede! hahaha

Meisjes fijne avond!

lin, welterusten dan maar, en tot morgen.

bambi, ook lekker gesetteld in je bedje, mmm klinkt goed, denk dat ik er ook maar vroeg in ga.

de verdoving is er flink aan het uittrekken nu, weet niet zo goed of de pijn nu helemaal weg is, of hij het goeie plekje gevonden heeft bedoel ik.
dronk net een kopje thee, maar zeurt nog behoorlijk, heb de thee effe lauw laten worden, dan gaat het beter.
hoop dat het gewoon nog gevoeligheid is....... ppfff wil niet weer heen hoor!

morgen ga ik met m'n collega naar de jacht, net zo'n soort rit als afgelopen woensdag, maar nu ergens anders, maar ook in de buurt.
morgenavond dan naar ciske de rat, in groningen. heb er wel zin in.

is er nog iemand?
pip, ben je alweer terug van je naailes?

hallo meiden

nou net alles gelezen hoop dat het meeste is blijven zitten.

KRUIMELS: wat fijn dat het zaad van je man goed is zeg, dat is al een geruststelling toch en 21 maart is het natuurlijk ook zo. hopelijk ben je dan gewoon al zwanger... en dat van die date echt lachen wist je dat ik mijn man ook zo heb leren kennen, heb ook eerst met hem gesmst en daarna hebben we een date gehad en nu 7 jaar later zijn we getrouwd dus dat belooft misschien wel veel goeds...

HAPPY: hoe is het gegaan vandaag??? we denken aan je...

BAMBI: lekker in je bedje heerlijk ga ook zo ben nog steeds niet lekker en dan in bed tv kijken heerlijk me mannetrje is toch niet thuis.

LINDA: wat ontzettend lief van je ouders als ze het al niet breed hebben... dat ze je een wagen gegeven hebben.

CHARLOTTE: wat zie ik nou maar je bent natuurlijk net pas bezig en dit kan gewoon als je nog aan het ontpillen bent ik ben vorig jaar mei gestopt en in september echt begonnen, maar had toen een cycles van 28 dagen was normaal en in september was het ook in 1 keer 38 dagen dan denk je yes niet ongesteld maar als je iedere keer neg. test dan denk of ik ben zwanger of ik wil nu ongie. worden dan weet ik zeker dat ijk niks ergs mankeer.. maar kop op he meid.

ga nu zo stoppen ben zo moe dat ik niet eens meer op de computer kan kijken, maar wat ik nog wel ff wou zeggen,
ben vandaag naar therapie geweest en die kon me niet behandelen omdat ik te ziek wa sme ogen staan heel raar zei hij en me lever moet te hard werken op het moment, hij dacht niet dat ik pfeiffer heb omdat hij dat dan vorige week aan me lichaam had moeten voelen maar hij denkt dat het een bacterie of een virus is dat ik gewoon moet uitzieken. dus BAMBI; ga het echt rustig aan doen, en een normaal iemand doet dat ook eerder maar wij hebben een eigen zaak en dan wacht je daar toch langer mee, alleen als ik een klein stukje gelopen heb ben ik heel benauwd heb nog steeds pus in me keel en ben heel moe en zweet als een otter. bah bah dus...... voel me echt kut.

en over die 2e hands spullen allemaal ik snap best als je gewoon wat minder geld hebt dat je 2e hands dingen koopt maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat mijn man en ik genoeg verdienen om alles nieuw te kopen, alleen net zoals een kinderkamer ja wat lijden die nou dus als je daar een nieuw matras en zo inlegt dan is het net nieuw dacht ik ook altijd alleen nu heeft mijn vriendin toen der tijd een babykamer gekocht bij van asten en die was maar 500 euro dus waarom zou je dan armoede lijden als het helmaal niet zo duur is.

en nog ff hebben jullie al gestemt op mijn vriendje keano de zoon zvan mijn vriendin op www.babyplaats.nl  wel doen he..

nou ga   nu echt stoppen

liefs anoeska

p.s. degene die ik vergeten ben sorry

renee, hoe is het met jou meid?
je hebt helemaal niet verteld hoe het met jou gaat?

meiden, bel ik net m'n collega op, ja die collega die de date had met frans.
je raad het nooit: hij komt weer bij haar vanavond, whaha.
dat is dik aan met die twee.
ach hij wil graag nog even bij haar zijn, want hij gaat aanstaande vrijdag op wintersport met vrienden, lief toch?!

Terug
Bovenaan