goeiemorgen meiden
Lieve Happy; heel veel sterkte vandaag voor jouw en je ma en vooral natauurlijk voor je pa, over een uur nadat ik dit heb geschreven ligt ie op de operatietafel, lekker dat ie zo vroeg wordt geopereerd, nog een paar uurtjes en dan is alles voorbij meid, en alles gaat goed komen, wel balen dat je vandaag niet op bezoek kan komen omdat je zo verkouden bent, maar de gezondheid van je pa gaat bovenalles, en ga hem maar lekker veel bellen vandaag, Meis ik ga erg aan jullie denken vandaag, nogmaals sterkte, en zeg het ook even tegen je ma
Kruimels: wat leuk dat dat stel weer met elkaar hebben afgesproken echt dikke mik tussen die twee hahahah
veel plezier bij de jacht, en voor vanavond heel veel plezier bij cisce de rat
Pip; o jee meid een dip, hopelijk komt het niet door die pilletjes, gaat het vandaag weer een beetje
renee: nou meid jouw cyclus is ook weer lekker duidelijk, niet dus, haha ja als je van alle vruchtbare dagen uitmoet gaan moet je inderdaad 3 weken achterelkaar klussen is inderdaad een beetje teveel van het goede, maar ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak, is maar je kan niks anders doen dan afwachten
Rimke; ben je de nachtdienst nog een beetje goed doorgekomen?? en nu heb je lekker vakantie meid, heerlijk
Phoebe; haha net als happy vliegen vliegen, bedankt dat je even hebt gemeld hoe het ervoor stond bij happy,
Sterretje: wat was je ontzettend vroeg vanmorgen meid, en balen dat je vanncht niet goed hebt geslapen,
anoeska; nog steeds niet lekker meid, die therapie wat je zei was dat accenpuntuur??, en ziek het maar lekker uit dan als het wel een virus blijkt te zijn, wanneeer krijg je de uitslag van je bloed??
ik denk dat ik iedereen nu wel heb gehad en anders sorry,
Me hoofdpijn is weg gelukkig, en gisteravond is er even geklust maar me man was zo moe die viel bijna in slaap in de bank toen zei hij, kom we gaan want anders val ik in slaap, haha maar ik denk dat ik net als vorige maand weer rond dag 19 me ei heb dus we zitten nu wel goed, we gaan gewoon om de dag we zien wel hoe het loopt,
Meiden ik ga me klaar maken voor me werk, en ik ben er vanmiddag weer eventjes
xxxx linda