klusbabes 19!!!!!!!

anoeska, wat leuk dat jou mannetje en jij elkaar ook op zo'n manier hebben leren kennen, zijn jullie ook gekoppeld?
doe maar lekker rustig aan hoor als je je niet goed voelt en gelukkig is het waarschijnlijk geen pfeifer, dan ben je nog verder van huis.
een virus is misschien vrij gauw weer over.
wat is dat voor iemand waar je heen gaat?

meisies, deze boerin gaat lekker naar boven toe.
ben nog steeds niet helemaal bijgeslapen van afgelopen weekend!
ga lekker in m'n warme bedje kruipen en spreek jullie morgen wel weer.
trusten,
dikke  kruimels

Meiden, hier even snel een berichtje ( ik ben net Happy, volgens mij lijken we wel erg veel op elkaar drukdrukdruk hahaha)

Ik heb Happy vanavond even snel gesproken en omdat ze niet zeker wist op ze nog achter de pc zou komen vroeg ze of ik door wilden geven aan jullie dat haar vader morgen om kwart voor 8 geopereerd wordt.
Ze blijft morgen waarschijnlijk bij haar moeder slapen en die heeft geen pc, m aar zodra er nieuws is laat ze het mij weten en breng ik jullie weer op de hoogte.

Liefs Phoebe

Hallo meisjes,

Hier nog even een berichtje van Pip. Ik ben chagerijnig, dik, heb pukkels en ben onhandig. Kortom: ik zit in een dip! Dus dippip gaat zo naar haar bedje en hoopt dat het morgen weer beter gaat!

Lieve Happy, ik duim morgen voor jou en je familie en denk aan je! XX

Sorry dat ik verder even nergens op reageer maar heb niet bijgelezen en dat lukt op dit moment ook niet!

Bis morgen!
XXXXXX

Meiden kom net binnen en ben kapot dus ff snel een ego berichtje .......

Allereerst, buuf bedankt !!!! Nou mn vader vanmorgen weggebracht, moest zich om elf uur melden. Kamer toegewezen gekregen, vier persoons. Er lagen al twee mensen en de vierde persoon moest er ook om elf uur zijn, bleek het een bekende van mn vader te zijn. Hij krijgt dezelfde operatie. Was ik wel blin om, heeft hij ook wat aanspraak, zeker vandaag want er gebeurde verder niks , dus hij zat daar maar. Hij heeft lekker met die man zitten kaarten enzo haha. DE zusters neomde ze al hepie en hepie !!! Morgen om kwart voor acht is hij aan de beurt, heerlijk lekker vroeg !!! Die man gaat daarna om twalf uur die baalde wel haha. Ik ben alleen snot verkouden en ag dus morgen niet bij hem op bezoek. De arts vond dat beter ivm longontsteking ed en dus ga ik dan ook niet !!! Hopen dat die verkoudheid snel weg is pfffff zal je net zien !!!! Morgenochtend dus nog ff doorbijten en dan hebben we dat iig gehad. Zoals phoebe al zei weet ik echt niet hoe het morgen loopt maar, als ik niet meer thuis kom bel ik haar en verteld zei het aan jullie !!!!! Lieve meiden,bedankt voor jullie steun, vind het echt werelds !!!!!!

Kruimeltje, wat fijn lieverd dat het tot zover allemaal goed was !!!!! Fijn dat er nu stappen worden ondernomen ...

Slaap lekker
Liefs happy

Hallo dames,
Tjee, wat was ik moe gisteravond. Ik ben in bed voor de tv in slaap gevallen. En heb het op een gegeven moment 4 uur zien worden en toen weer 5 uur en toen moest ik denken aan het werk en toen dacht ik: EN nu is het genoeg. Dus ben ik maar opgestaan. Kan ik beter iets nuttigs doen dan liggen piekeren. Ze hebben op het werk heel veel zaken lopen net in mijn verlof. Zelfs van een infodag waarvan ik gevraagd heb om die voor het verlof te plannen hebben ze de datum staan op 2 dagen voor mijn uitgerekende datum. ik ben , vooral omdat ik die onzin later alsnog zal moeten inhalen en ik dadelijk degene ben aan wie ze het komen vragen als het niet lukt. Ik ben het helemaal zat. Ik ga me dus voor de andere zaken ook helemaal geen moeite of inspanning meer doen. Sorry, dat moest er even uit.

@bambi: je had helemaal gelijk.  Ik had geschreven aan anouska, maar ik bedoelde aan charlotte. Terwijl ik toen was aan het schrijven werd ik afgeleid. Hoe gaat het met jouw nachtrust?
@rimke: ik ben blij dat ik niet met je ontbijt. Ik zou het niet binnenhouden. Meissie, veel plezier in oostenrijk. Lekker met sneeuw.
@kruimels: ik hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen. Applausje voor jezelf dat je toch gegaan bent.
@happy: Voor je het weet zit het er al weer op. Succes. Wel balen dat je niet langs mag, dat is toch wat je het allerliefst zou doen. Gaat je ma nu alleen?

goeiemorgen meiden

Lieve Happy; heel veel sterkte vandaag voor jouw en je ma en vooral natauurlijk voor je pa, over een uur nadat ik dit heb geschreven ligt ie op de operatietafel, lekker dat ie zo vroeg wordt geopereerd, nog een paar uurtjes en dan is alles voorbij meid, en alles gaat goed komen, wel balen dat je vandaag niet op bezoek kan komen omdat je zo verkouden bent, maar de gezondheid van je pa gaat bovenalles, en ga hem maar lekker veel bellen vandaag, Meis ik ga erg aan jullie denken vandaag, nogmaals sterkte, en zeg het ook even tegen je ma

Kruimels: wat leuk dat dat stel weer met elkaar hebben afgesproken echt dikke mik tussen die twee hahahah
veel plezier bij de jacht, en voor vanavond heel veel plezier bij cisce de rat

Pip; o jee meid een dip, hopelijk komt het niet door die pilletjes, gaat het vandaag weer een beetje

renee: nou meid jouw cyclus is ook weer lekker duidelijk, niet dus, haha ja als je van alle vruchtbare dagen uitmoet gaan moet je inderdaad 3 weken achterelkaar klussen is inderdaad een beetje teveel van het goede, maar ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak, is maar je kan niks anders doen dan afwachten

Rimke; ben je de nachtdienst nog een beetje goed doorgekomen?? en nu heb je lekker vakantie meid, heerlijk

Phoebe; haha net als happy vliegen vliegen, bedankt dat je even hebt gemeld hoe het ervoor stond bij happy,

Sterretje: wat was je ontzettend vroeg vanmorgen meid, en balen dat je vanncht niet goed hebt geslapen,

anoeska; nog steeds niet lekker meid, die therapie wat je zei was dat accenpuntuur??, en ziek het maar lekker uit dan als het wel een virus blijkt te zijn, wanneeer krijg je de uitslag van je bloed??

ik   denk dat ik iedereen nu wel heb gehad en anders sorry,
Me hoofdpijn is weg gelukkig, en gisteravond is er even geklust maar me man was zo moe die viel bijna in slaap in de bank toen zei hij, kom we gaan want anders val ik in slaap, haha maar ik denk dat ik net als vorige maand weer rond dag 19 me ei heb dus we zitten nu wel goed, we gaan gewoon om de dag we zien wel hoe het loopt,
Meiden ik ga me klaar maken voor me werk, en ik ben er vanmiddag weer eventjes

xxxx linda

sterretje; ook lekker lullig dat ze alles in je verlof plannen, als je er om hebt gevraagd of dat ervoor kon, zou ik ook boos zijn, en al helemaal omdat je het daarna allemaal moet inhalen, maar probeer het nu gewoon los te laten meid en niet teveel piekeren

xxx linda

Terug
Bovenaan