klusbabes 19!!!!!!!

Goedemorgen meiden!

Happy, heeel veel succes vandaag voor jou je moeder en natuurlijk je vader. Ik wens jullie heel veel sterkte. Hoop echt dat het helemaal goed gaat!

Ik ga er nu snel vandoor naar mijn werk.

oja, een paar van jullie vroegen hoe oud mijn collega is enzo. Ze is 35 en heeft net een kleintje gekregen. Ze weten nog niet hoe erg het is, volgende week weten we een behandelplan. Echt heftig hoor! pfff...

Liefs Jacqy

OLa meiden,

Zo pfffff na lang wachten dan nu eindelijk DE dag. Ben kotsmisselijk nu maar, voel me toch nog wel een soort van rustig ....gelukkig, hopen dat het zo blijft. Idd balen dat ik niet op bezoek kan maar, zijn gezondheid gaat voor. Denk toch dat ie vanaaf nog zo suf als wat is want, hij krijgt via zijn rug iedere keer een shot morfine. Vanavond gaat mn mannetje mee met mn moeder en verder gaat er ook niemand. Denk niet dat ie na zo n zware operatie behoefte heeft aan een kamer vol. Het is nu dus afwachten en ik zal heeeeel blij zij als we in iedre geval bericht hebben gehad dat hij weer op zaal is !!!!!! Meiden, julllie zijn echt heeeeeeeeeel lief haha, pas een paar keer gezegd he. Laat het weten vandaag en anders via phoebe.

Jacqy, wat verschrikkelijk zeg van je collega. Dat is toch geen leeftijd he....

LIefs happy

hee meiden,

Happy: Heel veel sterkte vandaag.. misschien dat je hem even via de telefoon kan spreken.. om in iedergeval te laten weten dat je aan hem denkt.. Maar dat  zal die ook wel weten hoor.. denk ik..

Linda: Nog even geklust voordat je man in diepe slaap viel.. je zal denk ik deze maan dwel zeker op tijd zijn.. gelukkig is je hoofdpijn weg.

Jacqy: Wat vervelend voor je collega; heeft het geen consecuentie's voor haar kindje dan.. Want dan had ze dat tijdens de zwangerschap ook al..

Nou meiden.. Ben ook ongesteld toen ik vanochtend naar me werk reed nam ik me voor niet meer zo vaak naar de wc te gaan.. elke keer was het toch loos alarm.. Maar toen we lekker een bakkie hadden gedaan vanochtend en ik aan het opruimen was gingen de alarmbellen weer rinkelen.. toch maar even gegegaan... en ja hoor.. bloed.. wel een beetje teleurgesteld maarja.. op naar de volgende ronde.. ga maar weer eens verder met me werk.. maar wou het toch even aan jullie kwijt..

xxxx mamoetje

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2

maart:
1)
2) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje    na 44 dagen!!
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)

10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)    Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

April:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

quote: mamoetje 1006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2008 09:46:10'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2

maart:
1)
2) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje    na 44 dagen!!
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts echo folikelmeting
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)    Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

April:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

meiden, kom straks nog wel weer effe bijkletsen, maar we gaan nu even weg, kijken voor een auto hier in de buurt.
een renault megane station, zwart, oohh zo mooi!!!!

zie www.marktplaats.nl dan auto's.
renault megane, 2004-tot heden, diesel en dan postcode 7861TG   25 kilometer afstand en dan is het de bovenste van de twee die in westerbork staan.

vriend belde net en hij is nog niet verkocht, dus we sjeesen gauw even heen, haha.

happy, ik denk aan je meid!!!!!

kus kruimels

hoi meiden,

Happy meid hoop dat je de dag een beetje door komt. als het goed is is ie over een uur terug op zaal toch ? jammer dat je zo verkouden bent dat je nietnaar hem toe kan. ik wens jou en je familie het allerbeste en sterkte voor de komende tijd.

phoebe kwam ook ff voorbij vliegen.

linda nog net voordat je man in slaap viel geklust whahaha

kruimels wauw wat een vette auto, zoeen wil ik er ook wel / mooie station hoor.

jacqy woh das toch geen leeftijd om dan al zo ziek te zijn. ik hoop dat het goed komt hoor.

mamoetje balen toch ongie geworden meid. vervelend hoor , maar ja op naar de volgende ronde.

pip hoes je dip? al wat beter?

sterretje ken je probleem, ben compleet gebroken heb vanacht nog nooit zo slecht geslapen als   eerdere nachten. ben zoiezo de laatste nachten meer aan het spoken hoor. word gemiddeld om het uur wakker om te piesen. grrr

vanmorgen zei me mannetje dan ook jij zet je wekker uit en ik bel je werk wel, want ik stond te wankelen op me benen. voelde me echt beroerd. en ik kan beter ff ziek zijn dan dat ik straks er helemaal tussen uit lig. Wat ik wel vervelend vind is dat ik op een of andere manier bang ben voor me werk. ik durf me niet ziek te melden. gisteren morgen ook heel de ochtend tegen aan zitten hikken en pas rond de middag durfde ik te zeggen dat ik naar huis ging. en nu ook, ben zo blij dat me mannetje het h heeft gedaan, want anders had ik gewoon naar me werk gegaan met me stomme kop omdat ik het niet durf. Komt door het verleden bij verschillende werkgevers. heb er wel eens een paar gehad die altijd moeilijk deden als ik me ziek melde.

Maar me man heeft gelijk, moet nu niet alleen aan mezelf denken maar ook aan die frummel. dus een dagje extra lui zij dan maar.

xx Bambi

Happy; al wat van je vader gehoord?? is alles ondertussen achter de rug?? ik heb de heel ochtend aan je lopen denken

Bambi; goed dat je man je ziek heeft gebeld en daar moet je niet bang voor zijn om dat te doen want er staat maar 1 ding boven alles en dat is je baby, en als ze dat op je werk neit snappen jammer dan, dan bellen ze mij maar dan zeg ik het wel hahaaha

kruimel: aan het kijken voor een andere auto toe maar haha

jacqy: dat is niet oud meid je collega, hopelijk is er nog van alles aan te doen

mamoetje; balen meid, evengoed ongesteld geworden, jammer, op naar de volgende ronde

meiden ik ga even naar onm kijken die had ik gisteren opgenomen, en eind van de middag ben ik er weer eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan