klusbabes 19!!!!!!!

Happy weet je al meer??

Bambi wat een lief mannetje heb je toch! maar gelijk heeft hij wel, ziek is ziek!en je kleintje boven het werk!!!

Sterretje slecht geslapen in je nieuwe bedje...hopelijk niet te vaak!! Wat flauw dat ze op je werk geen rekening met je geouden hebben! kan ik boos om worden!!

Kruimels Hoe zit eht met de auto? hebben jullie heb gekocht?
Je vroeg hoe het met mij ging maar helemaal geen bijzonderheden. Wel had ik gezegd dat ik niet meer verplicht om de dag ging klussen en dat gaat me redelijk goed af. Maar ik zorg er toch stiekem voor dat er maar maximaal 2 dagen tussen 2 vrijpartijen in zit!   hihihi Maar het plezier is nu duidelijker aanwezig dan de vorige maaanden!! en dat was mijn bedoeling!!

Ik ga eens stofzuigen is hard nodig!

Meisjes mooie woensdag nog!! De week is al doormidden!!

X

zo wat heb ik lekker zitten janken joh net. heb eindelijk alles is lievde gekeken, nu had ik tijd he, en wat een heerlijke jank film. heb echt zitten genieten. hihihi

renee lekker toch vrijen waneer je zin heb, maar toch rekening er mee houden hahah.
hoop dat er wat duidelijkheid in je cyclus komt. ging je nou naar de gyn of niet? kijken jullie het nog ff aan.?

ga zo wat eten ofzo, want heb weer giga last van maagzuur. bleggg

xxx bambi

Jeeeeeeeeh!!!! Vakantie!!!!!
Jemig wat voel ik me verrot. Heb natuurlijk weer zwaar waardeloos geslapen, maar dat is niet nieuw......................als ik zo'n laatste nachtje heb gewerkt en ik wordt dan wakker lijkt het net of ik vreselijk gezopen heb, misselijk, zware kop en gewoon bleh........

Happy: lieverd, hoe is het gegaan? Weten jullie al wat meer??

Reneetje: goed zo, lekker vrijen wanneer je er zin in hebt, en wel een beetje rekening met je eitje houden, maar kan me voorstellen dat je die niet kan vinden met zo'n cyclus als jij hebt.................ik vind wel dat je recht hebt op een consultje gyn..........maar daar moet je wel al trek in hebben natuurlijk.

Linda: hoe is het met je? Zeker heftig om je moeder weer te zien op de foto's?!

Sterretje: wat ontzettend flauw dat ze geen rekening met je zwangerschapsverlof houden zeg! Daar zou ik ook wat pissig om zijn!

Bambi: wat heel erg lief van je mannetje dat hij zo bezorgd is om je!
En wat een zalig film he "alles is liefde", ik heb hem toen in de bios gezien, heb gejankt!!! niet normaal.

Pip: is mijn plaid al klaar die je gister op naailes hebt gemaakt?? Zal mijn adres tzt even geven, kan je hem opsturen, goed??

Mamoetje: kut met peren!!! Dat had ik niet helemaal verwacht.

Meiden, ga heel even wat in huis doen..............moet even gebeuren, mijn schoonmoeder komt vanavond op bezoek en zie dat mijn mannetje nog niets heeft uitgevoerd....................

Lieve meiden,

JOEHOE, alles is goed gegaan !!!!!! De dokter belde om rond twaalf uur, toen was de operatie net klaar en die zei dat de operatie geslaagd was en dat zijn lichaam verders schoon was !!!!! Jippie de pippie, heb   me toch een potje zitten janken na dit telefoontje !!! Om drie uur werden we gebeld dat hij terug op zaal was en dat het goed ging. Hij is toen hij bijkwam eerst nog naar de ic gebracht voor een kleine 2 uur om hem goed in ge gaten te houden en nu is hij dus weer terug pfffff tjonge ben echt doodmoe, alle spanning komt er nu uit denk maar......dat geeft niks haha had me geen beter nieuws kunnen wensen.....heerlijk eidelijk eens goed nieuws !!!!!! Ga ff bijlezen wou eerst dit ff kwijt. ZO weer naar mn moeder, daar eten we en dan gaat mn amnnetje met mn moeder naar het ziekenhuis en mij dumpen ze ff in de kroeg haha

KUsssssss happy

Hallo meiden,
Bedankt voor jullie medeleven. Maar ach, ze kunnen er op het werk natuurlijk met een groep van 20 man bijna geen rekening mee houden. Vooral niet omdat er net weer 2 van het verlof terugkomen en ik met nog een ander met verlof gaan. Toch zal ik mijn baas er morgen over aanspreken, want volgens mij heeft collegaatje het niet aan hem doorgegeven. Toen ik haar aansprak gaf ze aan dat de baas het zo wilde. Effe uitzoeken.

@happy: Oh, ik ben zo benieuwd hoe het gegaan is. We horen het nog wel.
@bambi en rimke: jullie slapen de laatste tijd ook niet meer zo lekker geloof ik? Of komt dat bij jou rimke meer door de nachtdiensten? Ik zelf kan gewoon geen 12 uur meer achter elkaar slapen. Een uur of 6, 7 en dan moet ik er uit, want of mijn rug doet pijn of ik moet naar de wc.
@rimke: wat k..t dat je je zo slecht voelt na die diensten. Hoe lang blijf je de diensten nog doen? Je had deze liever dan de dag-diensten, maar voel je je dan ook zo slecht?
@linda: en is de hoofdpijn over meid?
@mammoet: balen, het is de klusbabes mementeel niet echt gegund lijkt het.
@renee en kruimels: lekker klussen, maar met plezier.

Ik ga even een dutje doen, om toch aan mijn uren slaap te komen.

@happy: gefeliciflapfeerd. Dat is goed nieuws. Hij is nu schoon, maar hoeft hij nu ook geen chemo of bestraling voor de zekerheid?

Bambi, je hebt een lief mannetje he ...hij heeft gelijk hoor. Doe jij maar ff lekker rustig aan meis

Renee, bah, stofzuigen haha. Lekker he niet meer helemaal dat verplichte klussen !!!!

Rimke, lekker vakantie....jippie !!!!!!!!

Kruimeltje, hoe is tie met de auto gegaan??? Als ik het nog redt kijk ik zo nog ff ...

Lin, haha heb je aan me lopen denken. Wat ben je toch een lieverd altijd he ...

Meiden, ik zeg het toch echt nog 1 keer ........Jullie zijn super de super. Als je in zo n moeilijke periode zit heb je hier echt steun aan !!!!!! Ben trots dat ik bij de babes hoor !!!!

Kus happy

Hey sterretje, als het goed is niet maar, dat horen we allemaal nog. Vooraf werd gezegd van niet dus ff afwachten ..........De arts zei toen dat hij de keuze had tussen bestralen of opereren en bij bestralen kunnen ze dan niet gagranderen dat het weg is en bij een operatie wel ....dan is het ecth weg is weg. Ach hij heeft nog een aantal zware weken voor de boeg maar, die zijn een stuk makkelijker te dragen als je weet dat het verder goed komt !!!!!!!!

KUsssssssss

Terug
Bovenaan