klusbabes 19!!!!!!!

hallo meiden,

HAPPY: wat fijn dat de operatie goed gelukt is heeft het toch geholpen dat wij allemaal geduimd hebben, hopelijk is hij er snel van hersteld.

KRUIMELS: voor een gezinsauto wezen kijken, en gekocht? jij vroeg ook nog waar ik naar toe ben geweest als ik het over de therapie heb, nou hij is eigenlijk fysiotherapie maar hij heeft ook andere gaven, dus een beetje in hogere sferen en het helpt bij mij altijd goed, ook vraag ik weleens aan hem of ik zwanger ben en tot nu toe heeft hij het altijd bij het rechte eind gehad jammer genoeg, je moet er natuurlijk wel een beetje in geloven maar hij heeft me altijd heel goed geholpen maar ga eigenlijk naar hem toe voor mijn darmen i.v.m. crohn.

MAMOETJE: kut kut kut dacht echt dat je het was.... nou maar weer verder naar de volgende ronde...

PHOEBE: vind het echt grappig om te lezen dat jij en happy zo goed met elkaar op kunnen schieten, en hoe gaat het met die collega ook goed... en natuurlijk hoe was bert visscher..

BAMBI: wat een toeval heb gister ook alles is ;liefde zitten kijken had hem van een collaga gebrand. vond hem wel grappig maar niet super maar moest ook wel huilen..

LINDA: was niet de accupunctuur zie het bericht van kruimels wat het wel was de therapie

nou meiden het is echt waar ben vandaag dus terug geweest naar de dokter omdat mijn keel erger werd en dacht als het dan misschien geen pfeiffer is kan ik wel wat krijgen vor mijn keel.
toen zei ze ik zal straks even bellen voor de uitslag, en als dat het niet is krijg je een zware antibiothica dus had ik gevraagd wat de conseqenties zijn daarvan i.v.m. zwanger raken, nou dat mocht dan dus niet die maand, baald enatuurlijk wel maar als ik me zo voel daar wil ik ook van af natuurlijkj
dus ze belde me terug en heb dus nu duidelijk de ziekte van pfeiffer, en moet het rustig aan doen.... baal er wel van want ik kan niet rustig doen......
en moet volgende week terug komen.

dus jullie zijn ook weer op de hoogte.

liefs anoeska

dames krijg de roze wolk niet gekopieerd.
ben 2 maart al ongesteld geworden en heb dus 2 april mijn nod
wie wil dit ff aanpassen??!!!!!
1e kindje 7e ronde

happy, ooohh mid wat een geweldig nieuws!!!!!
ontzettend gefeliciteert zeg, eindelijk eens goed nieuws voor jullie!!!
ga er van genieten meid, en anders bel je je paps toch gewoon even, als hij wakker genoeg is....

anoeska, wat vreselijk vervelend dat je toch de ziekte van pheifer hebt.
ik heb het dus ook gehad toen ik wat jonger was en geloof me meid, wat en hoe dan ook, maar je moet echt rustig aan doen, anders houd je er de rest van je leven last van.
doe alsjeblieft heeeeel veel stappen terug, als je nu even een paar weken de tijd neemt voor jezelf en goed eten en slapen, dan ben je er gauw weer overheen, maar neem er alsjeblieft de tijd voor!!!!
anders loop je er straks maanden of jaren mee te hannesen.
sterkte meid!!

ppfff ik ben het nou alweer kwijt, ik had geen briefje meegeschreven.haha.
heb vanmiddag de jacht gehad, mijn collega was dus mee en vond het helemaal geweldig!!!
nu net snel gedoucht en m'n vriendje staat er nu onder en dan gaan we gauw weg, om 20:00 moeten we in het martiniplaza zijn en van ter voren nog even langs de Mac, mjam mjam ik heb m'n best gedaan met zeuren, want m'n vriendje is er niet zo dol op, maar hij is dus toch overstag gegaan, haha.
we zijn vandaag bij 3 auto's wezen kijken, maar we weten nog niet helemaal zeker welke het gaat worden.
2 keer een renault megane (een zwarte en een hele mooie rode kleur) en een renault laguna, net zo een die we nu hebben maar dan veel jonger en dus luxer.
ik zou het liefst de zwarte megane willen, maar die was ook verreweg de duurste.
waarschijnlijk mogen we hem morgen en vrijdag uit proberen, dus dan hoop ik dat we een beslissing kunnen maken.
hoor dat m'n vriendje klaar is met douchen, ga me even klaar maken, anders komen we te laat.
iedereen een fijne avond!!!
knuffel kruimels

quote: kruimels reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2008 10:20:52'));

quote: mamoetje 1006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2008 09:46:10'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2

maart:
1)
2) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje    na 44 dagen!!
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts echo folikelmeting
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)    Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

April:

1)
2)Anoeska, 1ste kindje, 7de ronde
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

quote: kruimels reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2008 17:50:57'));

quote: kruimels reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2008 10:20:52'));

quote: mamoetje 1006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2008 09:46:10'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2

maart:
1)
2) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje    na 44 dagen!! Anoeska, 6de ronde, 1ste kindje
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )
6)
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts echo folikelmeting
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)    Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

hey meiden

HAPPY: wat een ontzettend goed nieuws dat alles goed is gegaan en dat zijn lichaam voor de rest schoon is, heel erg gefeliciteerd, op naar het herstel ga lekker straks je pa eventjes bellen, super gewoon, en logisch dat je moest huilen meid want alles spanningen kome er natuurlijk uit, het zal nu wel eventjes zwaar worden voor je pa, maar hij gaat herstellende heen,

Sterretje; heb je een lekker middagdutje gedaan meid, eventjes je slaap inhalen

kruimels: nog geen besluit genomen las ik over de auto, en de jacht was weer geslaagd, en voor vanavond heel veel plezier meid

anoeska; evengoed de ziekte van pfeiffer meid dat is flink balen probeer evengoed rustig aan te doen meid, en nu weet ik wat voor therapie je bedoelde haha

rimke; Joehoeeee vakantie, heerlijk meid,   lekker je koffer inpakken en niks aan je hoofd, ga lekker genieten meid

xxxx linda

Happy wat een goed nieuws!!! eindelijk eens! hopelijk blijft het goede nieuws komen! Hoe voelt het eigenlijk nu je 2 maanden 'klusvrij' bent geweest? Ga je weer met plezier de volgende maand in?

Anouska Dat is minder nieuws...pfeifer...Ik zou idd zoals kruimels ook al ei behoorlijk rustig aan gaan doen. Wij hebben jaren geleden een vakantievriend gehad, die kreeg 2 jaar later ook pfeifer en een behoorlijk pittige. Die is eraan overleden....Geen leuk verhaal als je het zelf hebt...sorry maar je moet toch echt easy aan gaan doen! Heel veel beterschap lieverd!!!

Bambi als ik deze ronde niet zwanger blijk te zijn dan gaan vriendjelief en ik naar de huisarts voor een verwijzing naar de gyn. Zijn onderhand al 10.5 maanden gestopt met de pil en nog geen regelmaat in mijn cyclus. Ben wel een beetje nerveus als ik er al aan denk...Misschien dat ik wel naar pip en kruimels verhuis en dan krijg ik dezelfde aardige fertiliteitsarts! hihi

Rimke een heeeeel fijne vakantie!!! Geniet ervan! en kan ik jou advies zwart op wit thuis ontvangen? kan ik dat meenemen naar de h.a.! hahaha

Fijne avond!

Terug
Bovenaan