klusbabes 19!!!!!!!

He meiden!

Happy, wat een geweldig nieuws voor jullie!! Eindelijk goed nieuws! Ben heel blij voor je, was zelf gewoon een beetje zenuwachtig voor jou!!

Mamoetje, Balen meid dat je ongie bent geworden. Hoe lang is je cyclus nu geweest? en hoe lang is ie normaal?

Anouska, de ziekte van pfeiffer. Dan is niet zo mooi meid! Denk nu aan je zelf, en zorg dat je er weer goed bovenop komt, anders blijf je er nog heel lang mee lopen!

Bambi, wat goed van je mannetje dat hij je ziek heeft gemeld. Eerst voor jezelf en die kleine zorgen, daarna voor je mannetje en familie en daarna ergens komt pas je werk hoor!!

Rimke, jippie vakantie!!!! heerlijk hoor! Wanneer ga je ook al weer weg?

ehm.. iemand was auto's wezen kijken, weet niet meer wie, sorry!! Maar ze klinken goed! Moeilijk om dat soort keuze's te maken hoor!

Ik vergeet vast nog wel iets, maarja, volgende keer maar weer.

Ik ga zo naar een vriendin toe gezellig, even bijkletsen.
Morgen naar mijn moeder. Die ziet het allemaal niet meer zitten. Ze krijgt zo veel voor haar kiezen de laatste tijd! Dus ga haar morgen even verwennen! Ben lekker vrij, dus dat is wel makkelijk, en heb ik tenminste een goed excuus om het   huis NIET te doen! hihi

Fijne avond meiden!!

Liefs Jacqy

@happy: Dus misschien is het niet nodig. Maar zoals je al zei het is goed om te weten dat hij nu beter wordt. Ik hoop dat je bloeddruk met sprongen daalt, je morgen je vader weer in je armen kunt sluiten en je hem snel kunt vertellen dat hij opa wordt.
@renee: Ik kan me voorstellen dat je nu naar de gyn. wilt. Die cycli zijn helaas toch onregelmatig gebleven. En met klussen lijkt me dat idd best moeilijk. Alsof je moet zoeken in een hooiberg naar een speld, maar dan moet klussen op dat ene geschikte moment. Had jij trouwens ook getempt? Omdat sommigen dat geloof ik vooraf 3 maanden moesten doen?
@bambi: lekker thuis gebleven? Gelijk heb je. En die baas mag jou nu helemaal niet ontslaan. Je had momenteel geen contract dat bijna afliep, toch?
@anouska: wat rot zeg, pfeiffer. En je werkt als zelfstandige op de markt toch? Dat zal nog meer druk op je schouders leggen natuurlijk. Maar ik ben het met kruimels eens, doe echt rustig aan. Je kunt vele dingen in het leven vervangen, maar je gezondheid en lichaam niet.

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2

maart:
1)
2) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje    na 44 dagen!! Anoeska, 6de ronde, 1ste kindje
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )
6)
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)

10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts echo folikelmeting
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)    Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

@april: ik heb nog even je uitgerekende datum erop gezet.
@kruimels: mooie auto, die ziet er nog goed uit. Maar jullie hadden nog geen keuze gemaakt? Wij zijn destijds 3 keer op stap geweest voordat we dé auto gevonden hadden.

hey meiden

Jacqy; wat lief van je dat je morgen lekker je moeder gaat verwennen , hoe gaat het met je oma??

renee: als je deze maand niet zwanger bent ga je naar ha voor een verwijzing naar de gyn, heel goed meid, en je hoeft niet zenuwachtig daarvoor tezijn   meid, maar ik snap je wel hoor hahahaha, afwachten nog eventjes

Ik heb me ramen maar even gelapt want na al die regen van de afgelopen dagen kon ik er echt niet meer doorheen kijken dus dat is ook weer gedaan,

meiden ik ga stoppen, ik ga zometeen naar NCIS kijken, en lekker vroeg op bed denk ik want me man is alweer erg in zijn ogen te wrijven en misschien nog even klussen en anders morgen maar weer,

iedereen een fijne avond en tot morgen

xxxx linda

Hallo lieve dames!

Even heel kort, heb niet bijgelezen alleen even Happy's dag gelezen. Heerlijk voor je dat de operatie van je vader goed is gegaan! Jammer dat je niet naar hem toe kan maar misschien dat je hem even hebt kunnen bellen?

Zal vast een ontzettende spannende dag voor je zijn (geweest), denk je wel aan jezelf?

Liefs en een hele dikke knuffel van Pip!

Happy; je leest dit waarschijnlijk niet, maar ik hoop dat de operatie van je vader goed is gegaan. Ik hoop dat t beter gaat met je verkoudheid, anders kan je je vader niet eens opzoeken!
Lees nu verderop dat de operatie goed is gegaan!! Joehoe, fijn voor je vader en voor julie natuurlijk!

Charlotte; balen je ongi toch gekomen. Ik zou om je cylus uit te rekenen gewoon het gemiddelde nemen.

Kruimel: Goed   zeg dat de zaadjes helemaal in orde zijn. en jouw bloed in orde. Enne   het kan dus toch elke dag sexen. Iedereen zegt maar dat je beter om de dag kan sexen, maarja als het eenmaal klustijd is, dan wil mijn vriend eigenlijk wel elke dag. Dan wil ik s sexen, en dan wil hij er natuurlijk gebruik van maken haha.
dus 21 maart is je volgende afspraak hopelijk hebben haar tips voor die tijd geholpen!

Renee; ik vat je reactie helemaal niet verkeerd op hoor! En ik weet dat het gemiddeld een jaar kan duren, maar het gaat mij er gewoon om dat ik denk dat er iets niet goed in mijn eileiders is. Ik heb een paar jaar geleden ook al bij mijn huisarts aangegeven dat ik dacht dat ik endiometriose kon hebben. Dat leidde ik af aan mijn klachten tijdens de menstruatie (vooral toen  ik  nog geen pil slikte)  en de verschijnselen van die kwaal. Huisarts vond t toen niet nodig om me te onderzoeken. Ik heb dus een bbz gehad, en dat kan dus ook door endometriose komen. Heb t daar stom genoeg niet over gehad bij de gyn toen ik mijn mk had. En nu wil ik dus gewoon weten of er iets zit of niet. Het is niet dat het nu te lang gaat duren (oke, elke maand duurt te lang haha), maar meer dat ik dus denk dat ik echt iets aan mijn eileiders heb

Maar ik hoop voor jou dat t ook snel raak is hoor. Ik lees net dat je anders ook doorverwezen wilt worden

Bambi; hoop dat t nu wat beter met je gaat? Als t niet gaat, moet je gewoon lekker rustig aan doen, Baby is ook belangrijk

Linda; hoest met je hoofdpijn? O, ik lees verderop dat t beter gaat, en dat je weer lekker geklust hebt

Mamoetje; hoest met je krolse poes? haha wij zijn zelf ook krols een week in de maand hihi
Bij jou ook al ongi doorgebroken, nou begint goed deze maand, weer alleen maar ongi babes

Pip heeft een dip. Heb ik ook wel eens de laatste tijd.Gooi t er maar uit, over een paar dagen schijnt t zonnetje weer

Sterretjel go girl; jij bent nu even belangrijker dan je werk hoor. belachelijk, alles in je verlof plannen, tss

jacqy; sterkte met je collega

Rimke; lekker vakantie, joehoe. Let maar op, als je weer gaat werken, dan is je buik een stuk dikker. Dat zeggen ze toch altijd, als je rust hebt, dan groei je sneller.

Anouska; shit, toch ziekte van Pfeiffer. Je moet wel rustig aan doen hoor, straks wordt t van kwaad tot erger

zo, ik hoop dat ik iedereen heb gehad?

Dan volgt straks mijn verhaaltje...

Haha hier een jankende happy na al jullie hele lieve woorden. Ben versleten, tjonge wat kan spanning een hoop met je lichaam doen zeg !!!! Sorry heb niet bijgelezen ben echt net binnen en ga zo eerst eens lekker douchen. Met mn vader ging het wel goed. Hij was nog wel wat verward en suf maar, dat komt natuurlijk door de best wel zware narcose en de morfine. Hij moest ook overgeven en dat luchtte lekker op dus dat is mooi. Hij mocht vandaag helemaal niet bewegen en morgen moet hij bewegen haha. Hij moet een klein stukje lopen en een tijdje op een stoel gaan zitten. Ik heb hem aan de telefoon gehad, was wel ff fijn !!!! Hij vroeg gelijk aan mn ma toen ze binnen kwam, hoe is het met belinda , ach de schat, maakt zich druk om anderen na zo n operatie !!! Aan de telefoon ff met hem zitten lachen .......hij zei ook dat ie alle pijn er dubbel en dwars voor over heeft nu hij weet dat het verder in orde is. Meiden, ik jump ff onder de douche. Misschien tot straks maar ik denk dat ik straks voor pampus val haha. Nogmaals meiden uit de grond van mn hart .......BEDANKT

Dikke kus happy

Terug
Bovenaan