klusbabes 19!!!!!!!

9w89p4y598394ythfiodsfljhaeoysbdfkjj kut kut kut,
hele verhaal weg, pff helemaal opnieuw, dan maar in t kort

vandaag naar huisarts, verwijzing voor fertiliteitsarts. Heb al gebeld voor afspraak, kan 14 maart terecht

Moet morgen hartfilmpje ivm hartkloppingen. Bloeddruk en hartslag was goed, maar ivm hartaanval broertje, toch maar voor zekerheid. maandag krijg ik dan uitslag

Heb creme voor gezicht gekregen, soort acne voor volwassen dacht huisarts

happy;lees nu net je laatste bericht, Ben echt blij voor jullie dat t goed gaat met je vader. Doe jij nu ook maar rustig aan, want voor jou was de afgelopen periode ook ontzien.
Mijn ouders krijgen nu ook allemaal kwaaltjes, maar ik hoop ook nog heel lang van ze te mogen genieten!

Zo, nog even voordat ik weer lekker mijn mandje inkruip!

Kruimeldief, een nieuwe auto kopen! Wauw en wat voor eentje!
Happy: lieverd, ben blij dat alles goed is gegaan! Rust in je hoofdje...........
Bieb: Jeeeh!!! 14 maart al! Bij deze vast heel veel succes want dan ben ik er niet!!
Goed zo, heel assertief van je! En ook goed dat je naar die hartkloppingen laat kijken, je broer was wel heel jong voor een hartaanval..................
Ennuh..........hoe heet die creme die je gekregen hebt..........misschien ook wat voor mij?
Ik vraag me af of mijn buik zo gaat groeien, zoveel doe ik niet, werk maar drie dagen id week, daarnaast rust ik al heel goed, en op vakantie ben ik het meest actief sinds de afgelopen maanden, skien he??? Hihihihihi!!
Lin: als ik hier nou het trappetje neer zet en een emmertje met sop, zou je dan hier ook de ramen even willen doen?
Bambi: lekker bij gekomen???
Jacq: goed om weer even van je te horen, veel plezier met je moeder morgen!

Weet niet wie het vroeg, maar wij gaan vrijdag op zaterdagnacht rijden en komen de zaterdagavond/nacht weer terug.

Ik duik zo lekker mijn mandje in,
Dikke kus!
rimke

Rimke; creme heet rozex metronidazole.....
kostte 12,25 wel erg duur en dat zei ik ook in apotheek, Nu gaat ze toch proberen om t rechtstreeks vergoed te krijgen
Hoop dat t helpt

Ik zeg  t bij collega ook, had 2 weken vakantie en toen ze terugkwam, was ze gelijk stuk dikker. maarja als je al niks doet op je werk haha

ALvast fijne vakantie gewenst!! doe je voorzichtig?

dames, ik ga stoppen.
x

Super, dankje, ga het meteen morgen navragen...........
Kom hier morgen en overmorgen nog wel eventjes buurten denk ik hoor!
Maar ga zeker heel voorzichtig doen op vakantie!
Dikke kus meis,
Welterusten allemaal!!!

Happy, ik denk zal hier even vertellen hoe het vandaag is geweest, maar ik zie dat je zelf al bent geweest, goed teken!

Ik ga ff lezen.

Liefs Phoebe

Hey buuf .....jaja was al langs geweest. Slaap lekker gewoon thuis in mn eigen bedje!!! Hoe was het gisteren met de aannemer ?

hoi meiden,

happy wat een geweldig nieuws. logisch hoor met de nodige emoties erbij. ik hoop dat ie redelijk snel hersteld. succes.

anoeska jeetje toch pfeifer. das heel erg balen en ik weet dat de andere dames het ook al hebben gezecht, maar meid doe echt rustog aan hoor. heb het zelf ook gehad en dan gelukkig niet de versie waarbij je echt niks meer kan, want die mensen ken ik ook, die al moe waren als ze hun tanden hadden gepoest. Mijn variant maakte me wel moe, en soms heb ik het idee dat ik sinds die tijd nooit meer vol heb kunnen werken. ik vind ook dat ik liichamelijk geen 40 uur werken aan kan. Daarom moet je echt echt rustig aan doen want je hebt nu en crohn en pfeifer. Klinkt heel hard, maar er moet iemand jou maar vervangen. en jij met je benen in de lucht op de bank.of je bed.

Rimke joepie vakantie, lekker hoor, en vrijdag nacht weg.

jacqy morgen lekker naar je moeder, en niks in huis doen. hoop dat je haar een beetje kan opvrolijken.

bieb. zohee   volgende week vrijdag al terecht das snel. ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt. en een creme en morge neen hartfilmpje. toch hoop ik dat er niks is hoor.

linda veel klusplezier mocht het er nog van komen en anders slaap lekker.

kruimels je hebt het vast naar je zin bij ciske en ik vond die zwarte ook heel mooi, maar heb die andere niet gezien hahaha. Wij kunnen zoiezo niet zon luxe auto betalen dus welke je ook kiest ben zoiezo jarloers hahaha

sterretje nou vind het nog knap dat je 7 uur kan slapen. ik slaap   de laatste weken zoiezo veel korter en ben vaak na elke 2 uur ongv.wakker. Daarom ben ik nu denk zo moe. Ik heb de laatste weken best wel veel gedaan en ook veel energie gehad, maar nu is het lampje gewoon gedoofd ofzo.
Nee me baas kan me hier niet om ontslaan, maar maak me wel druk om me contract dat loopt 2 wk voor me verlof af. En ik heb nog niks gehoord over vervanging van mij of dat me baas uberhaupt vraagd wanneer ik met verlof gaat. Ben best bang dat ie me contract niet verlengd en dat houd me toch bezig terwijl dat pas over 3 maanden is.

maar goed volgend me man was ie aan de telefoon heel begripvol en zag ie me wel weer verscheinen. Dat geeft me niet echt rust trouwens. heb nu een dag niks gedaan en ben nog steeds doodop en zwaar emo. jank de hele avond en als ik denk aan morgen, joh 1 dagje werken kan je toch wel, dan denk ik nee ik wil niet en dat 1e dagje kan ik dan ook wel thuis blijven. Maarja het werk gebeurd niet vanzelf. grrr ik weet het niet.
nu moet ik weer janken. pffff.

kruip me bedje in.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan