klusbabes 19!!!!!!!

Buuf, dat je daar nog aan denk, je heb wel wat anders aan je hoofd gehad vandaag.
Lief dat je er naar vraagt.
Gesprek was goed,   hij heeft de laatste vragen naar tevredenheid beantwoord.
Hij ging nog kijken of hij wat van de prijs af kan halen, en zodra we de nieuwe prijsopgave binnen hebben gaan we tekenen!

Hoe was jou dag verder, ben je hem een beetje door gekomen?

Liefs Phoebe

Jeetje spannend zeg, wat zal jij er een ruimte bij krijgen dan he ....

Haha mn dag vandaag ......tja, moet ik heeeeeel eerlijk zijn ???? Ok dan ik heb 400 euro uitgegeven hahaha erg he. Maar ondanks die spanning werden we vrolijk van dat geld uitgeven, dus mooi toch !!! Ben met mn moeder en mn mannetje naar de intratuin geweest ( alles voor de woef gekocht, nieuwe riem, koekjes, bot ed ) en naar naaldwijk. Daar hadden ze in een winkel de nieuwe heren collectie van gaastra en mc gregor binnen .....zucht was gelijk verliefd. Polo gekocht met lange mouw en eentje met korte mouw, overhemd, fleece jas enne .......ff denken o ja nog een polo met korte mouw. Mannetje ook weer helemaal blij. Die vind dat allemaal te duur maar het stond zooooo leuk. ach nu kan het nog, als er een ukkie is gaat alles daar naartoe hahaha

kusssssssss

Meiden, ik heb een poging gedaan om bij te lezen, maar de laatste keer zaten we nog in 18 hahaha.

Het begint weer een beetje te kriebelen, zaterdag nod... vorige ronde was natuurlijk 23 dagen, vandaag dag 25...
Ik denk trouwens dat we ronde 10 in gaan, vanmorgen was mijn temp gezakt met 0.3 graden... morgenochtend even kijken wat mijn temp doet, als die weer laag is dan zal het wel weer niet raak zijn denk ik.

Liefs Phoebe

P.S. Anoeska, bert visscher is a.s zaterdag

Anoes, tjonge balen zeg ....rustig aan he meis !!!!!

Kruimeltje, ach meisje ben je door de zenuwen helemaal vergeten een fijne avond te wensen

Bieb, je ouders ook wat kwaaltjes? Tja we worden zelf ouder he en dan ga je dat krijgen, bah. Vind het maar heftig hoor als ze iets mankeren. Laten we idd hopen dat we nog heeeel lang van ze kunnen genieten !!

Liefs happy

Geld uitgeven kan een troost zijn hoor hahaha
Ik ben ook wel eens zo boos en teleurgesteld geweest toen ik ongesteld werd, ben ik ook de stad in gegaan en heb ik echt een hoop onzin gekocht, acheraf stom maar op dat moment heeeeerlijk hahaha
Maar ik begrijp het heel goed hoor, zo'n dag als vandaar duurt zooo lang en dan kan je maar beter iets doen wat leuk is toch?

Lieve lieve bambi, blijf jij lekker dat ene dagje ook thuis !!!! Heb je lekker een paar daagjes op even uit te rusten en op adem te komen. Snap dat het werk niet vanzelf gebeurt maar je eigen gezondheid en die van je ukkie gaat voor he. Daar kan niks tegenop lieverd ...........

Dikke kus happy

Nou, over de ruimte hadden we het gisteren nog, die opbouw komt erop voor de kinder kamers, dat die kids ( ik hoop er 2 te mogen krijgen) lekker de ruimte hebben.
Zegt me vriendje gisteren... wat als we nou heen kinder kunnen krijgen, zitten we met al die ruimte.... Nou daar wil ik eigenlijk helemaal niet aan denken, maar hij heeft wel een punt.........

Haha ja idd, was echt ff leuk en het zorgde ervoor dat je met je gedachten ergens anders was !!!!!!! Ben er gelukkig nog steeds blij mee. Het hangt hier nog in de kamer en mn mannetje is er helemaal weg van dus dan is het goed !!!!! Als mn vader volgende week thuis is en ik het dan dus ook wat rustiger heb zullen we dan proberen om weer wat af te spreken ???? Heb ik wel zin in .......Moest vandaag nog aan je denken. Jij zit daar met sher en dat is dus 1 van mn vriendinnen maar jij weet echt alles van me en zij niet hahaha ......denk dat ze de driekwart van jou niet haalt

Terug
Bovenaan