klusbabes 19!!!!!!!

Denk daar idd nog maar niet aan en anders wordt die ruimte ook vanzelf wel opgevuld. Ik had hier twee kamers over en nu staan die ook vol haha. Tja als je pas gaat beginnen als je weet dat je zwanger bent is dat ook niet alles he .......Anders komen wij wel bij je wonen haha nee hoor grapje. Snap best dat ie daar ook over nadenkt .....

Maar dat is wel lastig hoor...   ik begin expres niet over jou omdat ik niet weet wat zij wel en niet weet, en ik ben ook een beetje bang voor lastige vragen over hoe wij elkaar kennen weet je wel.
Kunnen we gelijk bespreken als we afspreken hahaha
Kijk eerst ff hoe het gaat als je vader weer thuis is en dan hoor ik wel wanneer het uitkomt.

Ja snap dat dat lastig is. Ze vraagt aan mij nooit wat forum dat is, dus dat scheelt wel. Verder weet ze iig geval wel van mn bloeddruk en ze denkt dat wij waarschijnlijk geen kinderen willen .......Je hoort me nog wel. ALs ik je hier niet zie sms ik nog wel. Ga nu lekker mn mandje in, ben kapot...........doei meisje

Dikke kus

@bieb: Wel goed, even een goede check up en creme om mooi je bruiloft in te gaan. Ik ben benieuwd naar de uitslag, dus hou ons op de hoogte.
@bambi: Die ene dag vrij zou ik ook nemen. Ik kan me je zorgen wel voorstellen. Officieel mogen ze je niet ontslaan, maar die ratten kennen de regels vaak beter dan wij. Niemand op et forum die op een advocatenkantoor werkt of bij de vakbond of iets aanverwants? Tjee, hoe lang slaap je al zo slecht? Nee, ik heb het pas sinds kort zo erg. Alhoewel, sinds 2 weken ging ik alweer later naar bed en stond toch op tijd op.

@rimke en april: hoe aat et slapen bij jullie?

@phoebe: huisje vullen? In het begin lijk je veel extra ruimte te heben, maar zo'n ruimte is ook snel weer gevuld.

dames, truste

Goeiemorgen meisjes,

Zo heerlijk geslapen zeg. Haha ben als een blok in slaap gevallen !!!!! Bieb, ik kwam er vanmorgen achter dat ik een stukje van jou vergeten was en dat is zeker een balangrijk stuk ......wat goed zeg 14 maart al !!! Dat gaat al opschieten meis. Goed dat je ook gelijk gebeld hebt !!! Vandaag dus voor de hartfilm, je hebt gelijk hoor, beter het zekere voor het onzekere nemen .......Succes !!!!

Rimke, weet niet of ik je hier nog zie dus bij deze alvast een heeeeeele fijne vakantie meisje. Geniet ervan en doe voorzichtig he !!!!!! Wanneer komen jullie weer terug ?

Kussssss happy

Terug
Bovenaan