klusbabes 19!!!!!!!

Tjonge valt me opeens op dat ik de eerste was vanmorgen  .......Linnie, waar zit je ???? Haha normaal ben je me voor

Ga straks gewoon werken. Wel ff lekker, weer een soort van normaal allemaal. Vanaaf mag ik wel op bezoek  dus ben benieuwd !!!!! Moet tot half vijf werken, dan haal ik chinees en dan eten mn moeder en tante bij ons mee en dan gaan we met zn vieren naar het ziekenhuis !!!!

Liefs happy de pappy

Nou ben hier geloof helemaal alleen

Ga ook wieberen, rij nog ff bij mn moeder    langs voordat ik moet beginnen. Fijne dag meiden en miss tot vanaaf. Bne natuurlijk met het eten wel thuis maar, kan natuurlijk met mn moeder en tante erbij niet het forum aanzetten ......haha

Kus happy

goeiemorgen meiden

Daar ben ik dan, ik had even spitsuur vanmorgen, we kwamen om half 8 van bed af en joey moest om half 9 naar de chreche worden gebracht , daarna even gesport en schoongemaakt en nu zit ik nog effe bij me pa

Happy: wat ontzettend goed dat het goed met je pa gaat en dat ie weer lekker kan lachen, super, en voor vanmiddag veel plezier op bezoek bij je pa, ja ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen, en vanavond lekker chinees eten lekker lekker, doe maar lekker rustig aan meid,

Bieb; 14 maart al naar de gyn super goed meid, en succes vandaag met het hartfilmpje dat gemaakt moet maken, laat even weten hoe het is afgelopen

Kruimels; hoe was ciscke de rat gisteravond??

meiden ik ben het alweer kwijt sorry, maar  ik ga er weer vantussen ik ben er vanmiddag weer eventjes

xxx linda

goedemorgen,

ben toch thuis gebleven vandaag, maar goed ook want ben nog steeds een wrak.

Phoebe die beren waren onwijs lief, thanks.

Happy jammie chinees, krijg er nu al trek in. we gaan als het goed is zondag wokken met me man en ouders. dan is me man jarig maar omdat we nog niet in het huis zitten viert ie het niet, dus gaan we lekker wokken, heb ik al weken zin in, vandaar ook mijn idee hahaha. en vanaaf lekker naar je pa, nou meid veel plezier.

linda spitsuur hahah. normaal zijn jullie indd van die vroege vogels en dan moet er gehaast worden omdat jullie voor jullie doen ene keer uitslapen hahha.

ga ff verder met wakker worden.

xxx bambi

jaq, wat lief van je dat je vandaag je moeder in het zonnetje zet en haar probeert weer op te vrolijken.

bieb, das al snel meid, 14 maart naar de fertiliteitsarts, super zeg!!!!!
hopen dat ze je kunnen helpen.
ik vind het heel goed dat ze voor de zekerheid een hartfilmpje maken, het zekere voor het onzekere.
maandag krijg je daar dus de uitslag van, spannend!
en hopen dat de nieuwe creme werkt voor je acne..

rimke, wauw, vrijdag op zaterdagnacht gaan jullie rijden, joepie de poepie, je hebt er vast enorm zin in.
geloof dat het idd nog veel sneeuwt daar, leuk joh!

bambi, wat rot voor je meid, dat je je draai even niet kunt vinden.
je moet zelf maar kijken of je wel of niet gaat werken, soms voel je je er beter door, maar als je het lichamelijk niet aan kan dan moet je gewoon nog even een poosje thuis blijven, nogmaals... je gezondheid gaat boven alles he!!!!

phoebe, pppfff dat word spannend meid, zaterdag je Nod.
hoop dat je temperatuur niet nog meer daalt, anders kon dat wel eens een ongi betekenen. ach wachten duurt lang he meid?! ik weet er alles van.

happy, wat goed nieuws meid, dat je vader alweer wat opgeknapt is, het was toch een zware operatie.
en dat je hem toch nog even gesproken hebt via de telefoon, lief dat hij gelijk naar je vroeg, hij houd vast verschrikkelijk veel van je.
geeft niks dat je gisteren zo veel geld hebt uitgegeven, als je dat door de dag heen heeft geholpen.... soms moet je zulke gekke dingen doen, haha.
heel veel plezier vanavond bij je paps, en geniet ervan dat alles goed is afgelopen.

linda, he latertje, haha dat zijn we idd niet van je gewend dat je niet de eerste bent 's ochtends.
dus die kleine boef mocht weer naar de creche? is hij al helemaal gewend aan het ritme?
en was het gezellig bij je vader?

nou meiden, ik zit nog steeds in een baal periode, dat wil zeggen, mijn kies is nog steeds niet over, gggrrrr.
slik behoorlijk wat pijnstillers, alhoewel de "pijn" heel anders is als voordat ik naar de tandarts ging.
voor die tijd was het echt een snijdende pijn, zeurend en nu meer kloppend, dus heb heel erg het gevoel dat er een ontsteking ofzo zit.
ik ben vanacht zelfs nog weer wakker geweest erdoor, ik kan het gevoel ook niet zo goed omschrijven, maar het is gewoon lastig, ja dat is wel een duidelijke omschrijving geloof ik, en een klein beetje drammerige pijn.
maar goed, de assistente was weer erg aardig, ik heb ook gezegd dat ik hun eigenlijk niet meer lastig wil vallen, omdat ze mijn officieele tandarts niet zijn, maar dat vond ze helemaal niet erg.
ze zei dat ze morgen om 10:30 een afspraak voor me neer zette, en dat ik het tot die tijd even moet aankijken, het kan zijn, omdat het zo'n diep gaatje was dat het allemaal nog wat geirriteert is. maar als het morgen nog zo zeurt dat ik dan gewoon even weer moet komen.
dan heb ik weer dezelfde tandarts als dinsdag en dat vind ik wel prettig anders moet ik weer naar een andere toe.
ik heb zelf wel heel erg de neiging om te zeggen, vandaag ga ik weer heen, dan ben ik ervan af.
ik moet vanavond vanaf 17:00 weer werken en morgen en zaterdag ook, dus ik heb voor morgenvroeg ook nog af moeten bellen, baalde wel!!!!
ik kan me niet voorstellen dat het vandaag zo gaat wegtrekken dat ik morgen niet meer heen zou hoeven, dus ik heb liever dat ze me vandaag even zouden helpen, maar ja, dezlefde tandarts had geen plek meer vandaag, dan kreeg ik een ander.
dus ik wacht het even af.
word toch zoiezo een kutdag en trouwens ook een kutweekend tot zaterdagavond.
alle dagen dus werken en morgenavond bij m'n schoonmoeder eten en zaterdagavond bij m'n vriends oma eten, bbbllllllaaaahhh helemaal geen zin in!!!!!
hebben jullie dat ook wel eens, dat je zulke dingen gewoon het liefst afzegd?
nou, ik heb wel weer genoeg geklaagd denk ik, sorry hoor!!! voel me gewoon KUT!!!!
kijk wel wat ik vandaag allemaal ga doen, ik heb nergens zin in in ieder geval.
meiden, jullie allemaal wel een fijne dag,
knuffel kruimels

trouwens meiden, door alle ellende vergeet ik helemaal te vertellen dat ciske de rat helemaal geweldig was!!!
we zijn dus in het martiniplaza geweest in groningen, een wat oudere zaal, maar konden best nog wel behoorlijk veel mensen in.
het stuk duurde best lang, voor de pauze 1,5 uur en na de pauze ook nog een uur ofzo.
toen nog weer een uurtje naar huis rijden, ach dat ging lekker snel, er was geen kip op straat.
het verhaal ging eigenlijk over twee leeftijden van ciske, het grootste stuk speelde zich af in z'n jeugd, zoals we kennen van de film en de andere leeftijd was van oudere ciske, die in het leger gaat. en die twee leeftijden wisselden zich constant af, heel verwarrend soms maar erg leuk gedaan!!!!
de echte danny de munck was er gisteravond niet, vond ik wel jammer!
de kleine cis was echt heel erg goed!!!!
meiden, kortom een echt aanrader.
we hadden trouwens echt de beste plekken, daar is m'n vriendje altijd erg goed in, het maakt hem niet uit welke datum we gaan als de plekken maar mooi zijn.
we zaten op de 10de rij precies in het midden, echt super!!!!

bambi, geeft niks hoor meid, dat je thuis bent gebleven.
blijkbaar ben je gewoon nog niet helemaal fit omdat je je nog zo brak voelt.
lekker bij slapen vandaag, gewoon even 2 uurtjes naar bed gaan vandaag overdag, of even heerlijk onder de douche of in bad, daar knap je ook zo van op.

we krijgen vanavond/vanmiddag die ene auto thuis om uit te proberen, ben benieuwd!

Bambi: goed dat je nog even niet aan het werk bent gegaan, eerst zelf weer even op orde komen meid, dat is veel belangrijker dan de rest

kruimels: fijn dat ciscke de rat mooi was gisteravond, en morgen weer naar de tandarts las ik he meid balen dat het nog niet over is, maar misschien dat de pijn in de loop van de dag wegtrekt, en je voelt je shit las ik, je kan wel eens zo'n dag hebben dat je nergens zin in hebt, ik heb ddat ook wel eens dan is inderdaad alles kut, ik hoop dat je je snel weer wat lekkerder in je vel gaat voelen
doe lekker rustig aan meid, en werkse vandaag

me eierstokken en me baarmeoder beginnen weer zeer te doen dus ik denk dat binnenkort me eitje weer op visite komt, gisteren niet geklust en ik hoop dat het vanavond wel wat wordt, maar reiki komt vananvodn, dus effe afwachten, en anders morgen maar weer hoor jammer dan

Joey heeft vandaag voor het eerst niet gehuild op de chreche hij ging wel heel beteuterd naar de deur lopen dat ik weg was, maar hij heeft niet gehuild, jippie hij vind het heel erg leuk, pfff kan ik volgende week met een gerust hart weg want het zit me dan toch niet lekker als ik dan hoor dat ie zo huilde,

ik ga eten koken, tot vanmiddag, en als joey vanmiddag wakker is effe naar me tante want die is jarig, en morgen had me oom jarig geweest maar ja die is er niet meer, ga ik effe een plantje hem neerzetten, doe ik altijd als ie jarig is

xxxx linda

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2

maart:
1)
2) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje    na 44 dagen!! Anoeska, 6de ronde, 1ste kindje
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )
6) Renée 7e ronde 1e kindje  na 26 dagen!!
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)

10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts echo folikelmeting
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Terug
Bovenaan