jaq, wat lief van je dat je vandaag je moeder in het zonnetje zet en haar probeert weer op te vrolijken.
bieb, das al snel meid, 14 maart naar de fertiliteitsarts, super zeg!!!!!
hopen dat ze je kunnen helpen.
ik vind het heel goed dat ze voor de zekerheid een hartfilmpje maken, het zekere voor het onzekere.
maandag krijg je daar dus de uitslag van, spannend!
en hopen dat de nieuwe creme werkt voor je acne..
rimke, wauw, vrijdag op zaterdagnacht gaan jullie rijden, joepie de poepie, je hebt er vast enorm zin in.
geloof dat het idd nog veel sneeuwt daar, leuk joh!
bambi, wat rot voor je meid, dat je je draai even niet kunt vinden.
je moet zelf maar kijken of je wel of niet gaat werken, soms voel je je er beter door, maar als je het lichamelijk niet aan kan dan moet je gewoon nog even een poosje thuis blijven, nogmaals... je gezondheid gaat boven alles he!!!!
phoebe, pppfff dat word spannend meid, zaterdag je Nod.
hoop dat je temperatuur niet nog meer daalt, anders kon dat wel eens een ongi betekenen. ach wachten duurt lang he meid?! ik weet er alles van.
happy, wat goed nieuws meid, dat je vader alweer wat opgeknapt is, het was toch een zware operatie.
en dat je hem toch nog even gesproken hebt via de telefoon, lief dat hij gelijk naar je vroeg, hij houd vast verschrikkelijk veel van je.
geeft niks dat je gisteren zo veel geld hebt uitgegeven, als je dat door de dag heen heeft geholpen.... soms moet je zulke gekke dingen doen, haha.
heel veel plezier vanavond bij je paps, en geniet ervan dat alles goed is afgelopen.
linda, he latertje, haha dat zijn we idd niet van je gewend dat je niet de eerste bent 's ochtends.
dus die kleine boef mocht weer naar de creche? is hij al helemaal gewend aan het ritme?
en was het gezellig bij je vader?
nou meiden, ik zit nog steeds in een baal periode, dat wil zeggen, mijn kies is nog steeds niet over, gggrrrr.
slik behoorlijk wat pijnstillers, alhoewel de "pijn" heel anders is als voordat ik naar de tandarts ging.
voor die tijd was het echt een snijdende pijn, zeurend en nu meer kloppend, dus heb heel erg het gevoel dat er een ontsteking ofzo zit.
ik ben vanacht zelfs nog weer wakker geweest erdoor, ik kan het gevoel ook niet zo goed omschrijven, maar het is gewoon lastig, ja dat is wel een duidelijke omschrijving geloof ik, en een klein beetje drammerige pijn.
maar goed, de assistente was weer erg aardig, ik heb ook gezegd dat ik hun eigenlijk niet meer lastig wil vallen, omdat ze mijn officieele tandarts niet zijn, maar dat vond ze helemaal niet erg.
ze zei dat ze morgen om 10:30 een afspraak voor me neer zette, en dat ik het tot die tijd even moet aankijken, het kan zijn, omdat het zo'n diep gaatje was dat het allemaal nog wat geirriteert is. maar als het morgen nog zo zeurt dat ik dan gewoon even weer moet komen.
dan heb ik weer dezelfde tandarts als dinsdag en dat vind ik wel prettig anders moet ik weer naar een andere toe.
ik heb zelf wel heel erg de neiging om te zeggen, vandaag ga ik weer heen, dan ben ik ervan af.
ik moet vanavond vanaf 17:00 weer werken en morgen en zaterdag ook, dus ik heb voor morgenvroeg ook nog af moeten bellen, baalde wel!!!!
ik kan me niet voorstellen dat het vandaag zo gaat wegtrekken dat ik morgen niet meer heen zou hoeven, dus ik heb liever dat ze me vandaag even zouden helpen, maar ja, dezlefde tandarts had geen plek meer vandaag, dan kreeg ik een ander.
dus ik wacht het even af.
word toch zoiezo een kutdag en trouwens ook een kutweekend tot zaterdagavond.
alle dagen dus werken en morgenavond bij m'n schoonmoeder eten en zaterdagavond bij m'n vriends oma eten, bbbllllllaaaahhh helemaal geen zin in!!!!!
hebben jullie dat ook wel eens, dat je zulke dingen gewoon het liefst afzegd?
nou, ik heb wel weer genoeg geklaagd denk ik, sorry hoor!!! voel me gewoon KUT!!!!
kijk wel wat ik vandaag allemaal ga doen, ik heb nergens zin in in ieder geval.
meiden, jullie allemaal wel een fijne dag,
knuffel kruimels