Whahaha! Straks passen we nog achter een lamel! Wat is dat dan voor een opmerking? Hilarisch!!!
Tja, ik ben vrij lang en 82 kilo.......................ik wil er nog 3 kilo af, ben er al twee kwijt.....en idd mijn gynaecologe is zelf aan de stevige kant kan ik wel zeggen. Op zich een leuk mens maar dit soort opmerkingen staan me niet zo aan.
Ik ben vanwege anti migraine pillen in een jaar 13 kilo aangekomen, woog dus altijd rond de 70............dus ben wel aangekomen maar nog zit ik redelijk binnen de grenzen. Als zeg ik hetzelf. Maar goed, ga lekker mijn best doen, dan kan ze daar niets meer van zeggen he?
Grappig dat er hier toch ook veel stevigere meiden zitten, en knap van jou bambi, dat je zoveel bent afgevallen! Kan me voorstellen dat je dan nog niet wilt stoppen met roken, en dan niet eens voor het aankomen maar om het gevoel dat je dan helemaal niets meer mag. Ofzoiets..............
Ik zit lekker in mijn laatste nachtdienst, werk met lieve collega's die ik het hele verhaal ook verteld heb............zulke lieve reacties. Ik ga daar ook niet spastisch over doen, ben zo'n flapuit dat ik het toch niet voor me kan houden, en zometeen tijdens die hormoonkuren heb ik hun steun hard nodig hier op het werk................
dus nog een paar uurtjes werken en dan lekker 5 dagen vrij!!! Hoera!!
Helaas zonder mannetje dus, die is zaterdag avond weer terug........En die gaat trouwens maandag zijn zaadjes inleveren om te kijken of alles goed is, ik heb tegen hem (en tegen de gyn) gezegd dat ik pas met hormonen wil beginnen als we zeker weten dat bij hem alles goed is. Ga ik stuiteren van de hormonen, heeft hij geen zaadjes die willen...........schiet ook niet op!!
Maar ja, is heel lang verhaal geworden,
Tot gauw weer meiden!!!
Dikke kus Rimke