KLUSBABES 2

Rimke

Wat klote zeg en vooral die arts zeg wat een eikel. Maat 40 en dan afvallen??
Nou sterkte meid.

Miekje

Hoi meiden,

Linda 2, ik werk nu 4 dagen en als er een kleine mag komen, ga ik 3 dagen werken. Donderdag,vrijdag en zaterdag. 1 dag naar mijn ouders, 1 dag naar mn schoonouders en op zaterdag is pappie lekker thuis dus kan die lekker voor zijn ukkie gaan zorgen !!!! Bambi, ik moet altijd zo verschrikkelijk om je verhalen lachen, heerlijk zo open .....Ga straks ook weer aan de klus Fijn dat je er zo van geniet, schreef het toevallig vandaag aan linda. We hadden het over ovulatietesten, Kreeg ze van mn vriendin, die is nu zwanger !!!! Het staat me eigenlijk een beetje tegen om ze te gebruiken. Ben echt bang dat dan de lol er van af gaat en zit pas in ronde 3. Laat ze voorlopig de eerste maanden nog lekker in de kast liggen !!!!! Heb je trouwens gezien dat ik mn banner heb geplaatst, knap he ....... Wat een verhaal he van rimke ......... je krijgt geen hormonen mee, je bent PAS 3 maanden bezig..... vind het echt bizar. En wat dat afvallen betreft, dan moet er bij mij ook 30 kilo af hoor!!!!!

liefs happy

Hoi happy,

Ja dat kilo verhaal is echt bizar. Ik weet dat ik nog steeds overgewicht heb. Maar ben onlaangs 12 kilo afgevallen en heb dit bewust gedaan met het oog op een zwangerschap. toen we besloten er voor te gaan ben ik met het dieet gestopt en ben gelukkig niks aangekomen de laatste maanden. maar heb nog steeds overgewicht, maarja dat heb ik al vanaf me jeugd ik zal nooit slank worden en dat weet ik.
Als het iemand niet bevalt kijken ze maar lekker de andere kant op
ja toch.

Ik zal ook nog niet zo snel naar de ovulatietesten grijpen. laat het eerst gewoon op zijn beloop en we zien wel waar het schip strand. Heb deze maand gewoon een mega klusperiode ingelast. Omdat ik niet weet of ik deze maadn wwer een cyclus van 32 dagen heb of meer of minder doen we het gewoon om de dag of 2 de hele cyclus door hahaha. moet lukken zou je zeggen he.

xxx Bambi

Ola bambi,

Je hebt gelijk hoor, als het ze niet bevalt kijken ze maar gewoon de andere kant op !!!! Knap hoor, 12 kilo afgevallen ....... Ik ben ook te dik ......maar wel gezellig hihi. Probeer wel op te letten, wat er af gaat gaat eraf en anders hoor ik gewoon zo te zijn !!!! Wij gaan gewoon mega afvallen met al dat klussen joh, straks passen we achter een lamel whahaha. Je moet maar zo denken, wij hebben ruimte genoeg voor een ukkie

liefs happy

Meiden, ga ook mn bedje in ...... ik heb nog een druk schema  whahaha
Tot morgenavond

liefs happy                                                        

Whahaha! Straks passen we nog achter een lamel! Wat is dat dan voor een opmerking? Hilarisch!!!
Tja, ik ben vrij lang en 82 kilo.......................ik wil er nog 3 kilo af, ben er al twee kwijt.....en idd mijn gynaecologe is zelf aan de stevige kant kan ik wel zeggen. Op zich een leuk mens maar dit soort opmerkingen staan me niet zo aan.
Ik ben vanwege anti migraine pillen in een jaar 13 kilo aangekomen, woog dus altijd rond de 70............dus ben wel aangekomen maar nog zit ik redelijk binnen de grenzen. Als zeg ik hetzelf. Maar goed, ga lekker mijn best doen, dan kan ze daar niets meer van zeggen he?
Grappig dat er hier toch ook veel stevigere meiden zitten, en knap van jou bambi, dat je zoveel bent afgevallen! Kan me voorstellen dat je dan nog niet wilt stoppen met roken, en dan niet eens voor het aankomen maar om het gevoel dat je dan helemaal niets meer mag. Ofzoiets..............
Ik zit lekker in mijn laatste nachtdienst, werk met lieve collega's die ik het hele verhaal ook verteld heb............zulke lieve reacties. Ik ga daar ook niet spastisch over doen, ben zo'n flapuit dat ik het toch niet voor me kan houden, en zometeen tijdens die hormoonkuren heb ik hun steun hard nodig hier op het werk................
dus nog een paar uurtjes werken en dan lekker 5 dagen vrij!!! Hoera!!
Helaas zonder mannetje dus, die is zaterdag avond weer terug........En die gaat trouwens maandag zijn zaadjes inleveren om te kijken of alles goed is, ik heb tegen hem (en tegen de gyn) gezegd dat ik pas met hormonen wil beginnen als we zeker weten dat bij hem alles goed is. Ga ik stuiteren van de hormonen, heeft hij geen zaadjes die willen...........schiet ook niet op!!
Maar ja, is heel lang verhaal geworden,
Tot gauw weer meiden!!!
Dikke kus Rimke

goedemorgen dames

ik las je verhaal rimke, dat is goed balen zeg, en ik vind het belachelijk dat een gyn zegt dat je moet afvallen met mt. 40 maar ja als je tegenwoordig bij de dokter komt voor een zere vinger vragen ze als eerst of je rookt want dan moet je daar maar mee stoppen en dat je moet afvallen, ze zijn tegenwoordig gek geworden.
Ik wens je veel sterkte en succes en hopen dat het allemaal snel in orde komt

Ik werk trouwens 2 dagdelen en mijn vader past dan op mijn zoontje (heeft die ook wat te doen haha)

xxx linda

Terug
Bovenaan