KLUSBABES 2

Morge dames! En allemaal lekker geklust?

haha...hier nog alles rustig.....heb alleen een stijve nek! Is dat ook een zwangerschapsverschijnsel? I hope so...

Roos

Goeiemorgen meiden,

Zo rimke dat was idd een lang verhaal. gezellie hoor. Heerlijk zeg nu lekker 5 dagen vrij. Voor mij begint de week nu pas, maar heb zaterdag vrij genomen. Dus ff   3 dagen werken en dan lekker 4 dagen vrij !!!!!! Ik heb me suf geklust zeg pffffff, vanavond ff rust hoor hihi. Roos voor jou is het nu ook heel spanned he ...... zal duimen hoor !!!!!

liefs happy

Goed hoor Bambi, 12 kilo afgevallen. Ik ben vorig jaar 16 kilo afgevallen. Woog op een gegeven moment 80 kilo bij 1.67 m. Voelde me niet echt prettig meer. Nu kom ik bij voor een goed doel haha. Ik denk ook als jij je prettig voelt bij je gewicht, dat je dat uitstraalt.  

Ik werk nu trouwens (bijna) fulltime, 1x in 2 weken op vrijdag vrij. Wil 3 dagen gaan werken, maar even kijken hoe ik dat met oppas ga regelen. Ouders en zussen wonen helaas te ver weg, en mijn schoonma vindt ik iets te krakkemikkig voor oppassen, 1 schoonzus werkt zelf fulltime, en 1 schoonzus liever niet. Maar dat komt wel goed, misschien met een ander vrouwtje hier iin de buurt op elkaars kind passen, en naast mijn schoonma woont een oppasvrouwtje. Komt allemaal wel goed. Financieel zal t een stuk minder worden, maar als anderen t kunnen, kunnen wij t   ook, toch?

hallo allemaal,

He roos spannend wordt het nu voor je ik zal voor je duimen, alle hoop is nu op jouw gevestigd haha, ik zit nog steeds te wachten op mijn ongi maar helaas nog steeds niks, mag van mij nu ondertussen wel komen haha

Bieb dat oppassen dat komt ook vanzelf wel goed hoor als de kleine er eenmaal is maar je kan er inderdaad wel al vraag naar doen. Dat ik toen zwanger was ging ik er eigenlijk al vanuit dat mijn ouders zouden oppassen, en dat ik dat vroeg was dat ook geen punt want mijn ma kon het toen niet afwachten. Nu is mijn ma overleden en past mijn pa op en daar ben ik erg blij mee, want anders had ik ook niet meer aan het werk gekund
Succes in ieder geval.

ik kom vananvond nog even buurten

xxx linda

He bied...komt wle goe dhoor met oppassen!

Bij mijn oudste heb ik gelijk na mijn zwnagerschapsverlof al mijn ouderschapsverlof opgenomen. Op die manier kon ik thuis blijven tot hij zeven maanden was!
In de zomervakantie heeft mijn moeder twee dagen op kunnen passen...en sinds vorige week gaat hij twee dagen naar de creche..ik ben 16 uur minder gaan werken en mijn vriend werkt 1 dag thuis!

Pffff wordt nu toch wel lastig om de predictor netjes in de kast te laten liggen.....
Maar doe het toch maar! Weet zeker dat manlief het niet leuk vindt als ik zonder hem test...ik wacht tot zaterdag..

Roos

hoi meiden,

Een berichtje vanaf me werk, ik hier zo rustig in me uppie.
ff luchen en kijken hoe het met de meiden is hahaha.

Niet zo veel aan de hand zie ik. Ja roos das erg he dat afwachten. laat het maar snel weekend zijn.

succes.

xxx Bambi

He meiden,

Wat is het rustig hier!
Alles goed met jullie?
Als het dalijk zo ver is dat we een kindje mogen krijgen blijf ik net zo veel werken. 4 en een halve dag. Mijn vriend werkt 4 dagen. dus 1 dag is voor hem. 1   voor mijn moeder en  2 en een half  voor het kinderdagverblijf. Ik kan helaas niet minder gaan werken. dan red ik het denk ik financieel niet, helaas. Dus eerst maar zo proberen.
@roos: spannend hoor, nog geen ongie verschijnselen?
@linda 1: hoe is het met jou?

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan