KLUSBABES 2

Hallo dames,

Fantaseren jullie ook wel eens hoe je er uit zou zien met bolle buik? Voor de moeders die aan de tweede ronde begonnen zijn, is dit geen verassing meer, maar ik denk daar best wel eens over na.

Op dit moment werk ik 5 dagen en mijn vriend 4. Mijn ouders zijn bezig om bij ons in de woonplaats een huis te vinden. Niet om ons, maar gewoon omdat ze dit een gezellige stad vinden. Dus dat wordt een dagje bij opa en oma, ik 3 of 4 dagen werken. Vriend 4 of 5 dagen werken en de rest voor de opvang.
Helaas zijn mijn schoonouders in 3 jaar tijd allebei overleden aan kanker (overigens erg zwaar, vooral voor mijn vriend die op zijn 27e al zijn beide ouders verloren was!).
Maar goed, we zien wel hoe het allemaal gaat lopen. Een kindje is in elk geval niet gratis! De financien gaan achteruit. Maar wat al gezegd werd: als het bij anderen kan, kan het bij ons ook!

Kus Essy

@Roos: wat ben jij geduldig, dat je nog niet getest heb! Als ik iets niet heb, dan is het wel geduld!!!!

Roos, een spannende dag!! Alle hoop is op dit moment op jou gevestigd geloof ik! We willen meer zwangere klusbabes!!!

Ik heb net de IKEA site even bekeken en heb al helemaal mijn babykamer gezien! WOW, heb helemaal de kriebels nu....mmm eerst maar eens zwanger worden hihi.

Op de een of andere manier voel ik me vandaag megavruchtbaar (hoe dat ook mag voelen) ook al is het pas dag 11 van m'n cyclus!  hahahaha

Tja, denk er ook weleens aan hoe ikke eruit zie met een bolle buik...er zijn zoveel dingen waar ik over nadenk: babykamer (welke kamer, meubeltjes, kleuren, hoe zie ik er uit met een bolle buik, geld (de minder leuke kant), hoeveel werken, bevallingen, namen) eigenlijk denk ik er de hele dag wel aan...het is zooo leuk allemaal.

Ik werk nu 5 dagen per week en zou met een baby het liefst niet werken wahahaha. Maar dat kan financieel gezien absoluut niet. 3,5 dag denk ik. Maar ik heb geen idee minder werken kan op mijn werk...

Het is hier lekker rustig...nu al aan het klussen iedereen???

Ik ga even hardlopen en kom vanavond nog wel even buurten.

X Pip

Hoi meiden,

Zo, het is hier zeker stil zeg!!! Stilte voor de storm misschien? Heb niet veel te melden, druk op mn werk gehad en mn mannetje heeft nu 2 vrienden op bezoek voor naar het voetbal te kijken. Pffff die kunnen ook lullen zeg !!! Dat lijken wel wijven ........ Roos, het wordt nu wel heel spannend he .... jeetje ! Iemand nog iets leuks te melden?

liefs happy

He Happy!

Hoe is het met jou? De rode duivels al verdwenen?
Ik ben echt helemaal klaar voor ronde twee! Heb er helemaal zin in! hihi!
Het is hier inderdaad stil!
Meestal houd ik het allemaal niet bij met lezen enzo! Nog 2 dagen en dan weer lekker weekend! Heb er zin in!

Liefs Jacqy

Dag allemaal!

@linda: heb je dan helemaal geen hoop meer nu de rd's uitblijven?? Heb je al andere symptomen die wijzen op ongi?
@Rimke: wat erg voor je meid. Ik moest even opzoeken wat PCOS inhoudt, nu weet ik dat het onregelmatige of uitblijvende eisprong als gevolg heeft. Jeemig. Gelukkig dat je snel aan de bel hebt getrokken, want klussen is al zwaar en helemaal als je kansen minimaal zijn!

Ik heb een leuk berichtje: Mijn nicht is vandaag moeder geworden van een tweede jongen na een  lange tijd  van ziekenhuizen en hormonen! Ik gun het haar zo! Er zit 5 jaar tussen de eerste en de tweede.

Voor wat betreft de kilo's: ook ik mag er 30 minder van de dokter, ben onder behandeling geweest maar kan een dieet niet langer dan 6 weken uithouden.. Zelfs reductil gehad (op basis van hormonen) maar die mag ik nu niet meer nemen omdat we proberen zwanger te worden.
Nou, één troost: een vriendin van me is 40 - 45 kilo zwaarder dan ze gemiddeld mag zijn voor haar lengte en zij is met 5 rondes voor de 2e keer zwanger.  Het kan dus wel!

Ik werk 2,5 dag per week  voor een baas en heb daarnaast een eigen bedrijf met kantoor aan huis.  Ben van plan dat door te zetten als ik een kindje mag krijgen. Mijn moeder woont om de hoek en 1,5 dag opvang is nog te betalen. Mijn man kan helaas niet minder werken, hij zit in de bouw daar zijn ze nog ouderwets hihi.

O ja, nog even over de testen:

Ik had de laatste keer zo de P erin dat ik weer ongi was, dat ik meteen naar de website van sensitest ben gegaan om een pakket ovulatie en zwangerschapstesten te bestellen. Met tranen in mn ogen heb ik mijn gegevens ingevuld en kwaad op mezelf dat ik blijkbaar niet goed weet hoe mn lichaam werkt..
Maar ik wist het stiekum wel, want de ovulatietest gaf laatst een dubbele streep op het moment dat ik het ook verwachtte. Net rondom de zeurende pijn in mn linkerlies. En omdat op dat belangrijke momênt suprême mijn mannetje te moe was, heb ik  mijn plan beraden voor de ochtenklus. De uitslag moet nog komen  natuurlijk,  maar ik heb deze keer wel meer hoop door de test...  

Ola,

He jacqy, de rd s zijn gelukkig weer verdwenen dus ben gisteren maar vast aan de klus gegaan  ben ook helemaal klaar voor ronde drie!!!!!!

Chris, wat leuk zeg voor je nicht, gefeliciteerd meid. Goh, allemaal gezellige, iets zwaardere  meiden hier !!!! Maar zoals ik las, ook met 45 kg overgewicht kan het lukken. Ik heb ook een aantal wat zwaardere meiden om me heen en die zijn ook allemaal zwanger geraakt hoor !!!!!!!!! Komt met ons ook vast wel goed

liefs happy

Terug
Bovenaan