KLUSBABES 2

yep denk ook gewoon dat het moet lukken hoor, al ben je een beetje zwaarder! Bij mij mag er ook wel 30 kilo af! heb me wel voorgenomen dat als er eenmaal een kindje is dat ik flink wil gaan afvallen. nu heb ik zoiets van.. heeft toch geen zin! haha maar de motivatie is er verder wel! We zien het wel!
Chris, gefeliciteerd met je nicht! Heeft ze een goede zwangerschap gehad?

Liefs Jacqy

hallo mede klussers haha

Jacq met mij gaat het goed, ik blijf positief hoor,

Essy ik mag dan al wel een kindje hebben, maar ik kan eigenlijk niet wachten dat ik weer een dikke buik heb, het was echt het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt (ondanks me megahoge bloeddruk) Na de bevalling was er gewoon een leegte in mijn buik erg raar

Chris: ik heb eigenlijk geen hoop meer dat ik zwanger ben, anders had er ergens ook nog wel een licht streepje te bekennen zijn, maar goed ik wacht nu erg op mijn ongi en dan gaan we er weer voor, ik ga ook ovulatietesten gebruiken en dan zien we wel

xxx linda

he happy

lekker dat je rd's weer zijn verdwenen op naar de volgende ronde haha

xxx linda

ik ben zo benieuwd roos als je maar wel meteen verslag uitbrengt als je de test hebt gedaan, want wez ijn alemaal erg benieuwd

xxx linda

wat is het trouwens rustig

Hoi lin,

Ja hoor de rd s zijn lekker weer foetsie, gisteren gelijk maar aan de klus gegaan  whahaha, vervelend he dat er bij jou nog niks is !!!! Ga ik nu maar voor je duimen dat de rd s snel komen ........

xxx happy

nou dames ik welns jullie een fijne avond en dan ga ik nog even lekker tv kijken samen met mijn mannetje

tot morgen

xxx linda

haha dank je wel happy en nu mar hopen dat het dan vanavond al komt
haha

xxxx

Terug
Bovenaan