KLUSBABES 2

Hoi meiden,

Mijn nicht was heel zwaar geworden door de hormonen en het grote kind. (Bleek dus achteraf) Maandag was ze al in 't ziekenhuis opgenomen voor de bevalling. Heftig dus!

Ga zo voetbal kijken, mn man is thuisgekomen na een klus (metselen dan he?)
Hij weet trouwens niet dat ik hierop zit, want dat zou hij echt onzin vinden.. Jammer he? Ik vind het soms zo leuk om te lezen dat er ook mannen zijn die meeleven en lachen om de tips die we elkaar geven! Ik lees momenteel een leuke roman over een carrierevrouw die op haar 39ste even een kind wil "plannen". Ze bespreekt eerst 3  maanden telkens een hotelkamer voor een uur als ze haar ei heeft, laat haar man invliegen (ook een zakenhotemetoot) en nu ben ik aanbeland bij het hoofdstuk dat ze bij de gyn. in de wachtkamer zit omdat het niet opschiet... Het boek heet Baby, baby. Grappig hoor.
Hee, ik ga. Veel liefs, Chris

Bedankt voor alle duimen..hou ze nog maar even in de lucht! Nog geen rd's te bekennen!
Morgenvroeg testen.als er nog niets is dan!
Zal proberen om het resultaat hier nog voordat ik ga werken eeeer te schrijven!

Groetjes ROOs

PS Veel klussssplezier

he chris

nog gefeliciteerd met je nicht zo te lezen heeft die het ook niet makkelijk gehad, maar gelukkig is het er

Wat jammer dat je man dit stom vind, en dat je dit "stiekem" moet doen, mijn man vraagt dagelijks of jullie nog wat wisten te vertellen, en hij vind het leuk voor me dat ik er evengoed met mensen over praten kan omdat  niemand in mijn omgeving weet van onze tweede kinderwens.

xxx linda

Hey cris,

Wat jammer zeg, dat je man het onzin zou vinden dat je hier zit. Ben blij dat die van mij het leuk vindt en ook meeleeft. Van de week toen linda ging testen, moest ik hem even bellen en toen vroeg ie gelijk, hoe is het met linda? Vind ik zo lief !!!!! Misschien veranderd die van jou nog ......... toedeloe

kus happy

OOOOOO ik hoop het zo voor je Roos ik ga morgen natuurlijk meteen kijken of je al hebt getest hahahazo die is voor jouw.
en ik ben al aan het klussen geweest  hahah

xxx linda

He happy

dat vind ik nou ook erg lief van jouw man mijn man is net zo ik houd hem echt van alles op de hoogte, ik weet nu al dat ie morgen zegt en heeft roos al getest haha ben ik echt blij om

xxx linda

Hoi roos,

Spannend he, ik hoop dat het lukt om het resultaat nog ff hier neer te zetten ..... hihi hoezo ongeduldig......

liefs happy

Terug
Bovenaan