KLUSBABES 2

Dat heb jij helemaal goed happy ik denk dat we onze handjes wel dicht mogen knijpen, ik begon gister over die ovulatietesten, en toen zei hij : ik heb er geen verstand van lieverd, toen zei ik dat hoeft ook niet als ik het maar snap hahaha en dan zegt ie doe maar als je dat geruststeld

xxx

maar   nu ga ik echt stoppen want mijnmannetje zit alleen in de bank. ik ga morgenochtend als ik wakker ben gelijk natuurlijk even kijken wat jullie allemaal bij elkaar hebben gekletst hahahaha

tot morgen meiden

xxxx linda

Doei lin, en groetjes aan je lieve mannetje van mij !!!!!

happy

hihi, grappig over de mannen! Mijn vriendje vind het ook helemaal leuk dat ik op t forum zit.. maar zegt wel dat ik verslaafd ben! haha
Soms leest ie ook even met me mee! haha
Vind het wel fijn dat ik gewoon alles kan zeggen tegen m! Het is een schatje!

Roos, ik blijf voor je duimen!

Hoi jacqy,

Hihi, we zijn ook verslaafd !!!!!!!!! Wees blij dat ie het zo oppakt, wel zo gezellig he

kus happy

ja inderdaad! dat houd t gezellig! ben benieuwd wanneer de volgende zwanger is!

Hallo verslaafde dames!

Hier nog een verslaafde! Zo zit in m'n joggingbroek op de bank na een rondje hardlopen, denk dat ik morgen wel spierpijn heb..auw auw...

Mijn man vindt het ook gezellig dat ik me hier sufklets. Vraagt ook vaak hoe het met de dames op het forum gaat....hihi

Ik ga ook nog even gezellig doen (ja, klussen en daarna slapen) tot morgen!!

X Pip

Nou, ik ook hoor pfffff we leken allemaal zwanger en er staan nu allemaal rooie poppetjes op de roze wolk

Terug
Bovenaan