KLUSBABES 2

Tot morgen pipje ....... hele gezellige en bovenal fijne avond ....... geniet ervan

dikke kus happy

Hier ook nog even snel een berichtje van mij. 2 verjaardag achter elkaar en heb wijn drinken kunnen vermijden. Bij de 1e zei ik dat ik nog een verjaardag had, en dus nuchter aan wilde komen, en bij de 2e zei ik dat ik al genoeg op had haha. Wat een leugenaar ben ik toch hihi. Van t weekend kermis, maar goed dat mijn vriend niet kan vieren (ivm operatie) dus een goede reden om ook niet te gaan.Want als ik dan geen biertje drink, sja dan weten ze genoeg. Kan geen BOB smoes geven ofzo, want is 5 min. van huis af.    Als er hier kermis is, is t altijd 4 dagen feest. En zondag ga ik naar familie, dus kan ik ook niet haha. Volgend jaar weer.

Morgenvroeg komt trouwens Moeders voor Moeders langs. Straks gaat ze urine testen en dan zegt ze dat ik helemaal niet zwanger ben ....nachtmerrie!!

Doeii dames tot morgen

he meiden!
Ik ga er ook vandoor! nog even lekker nixen en dan lekker slapen(klussen) hahah
Fijne avond nog! en klusze allemaal!

Liefs Jacqy

Ola,

Jacqy, heeeeeel veel plezier en voor daarna, slaap lekker hihi. Bieb, dat heb je heel goed gedaan whahaha, kan jij liegen zeg ......... Wat leuk dat je meedoet aan moeders voor moeders, zou ik ook doen hoor !!!! Laat je morgen even weten hoe het was?   Doei biebje.....

liefs happy

Ik laat morgen zeker wat weten.

Ik heb trouwens nog een website voor jullie:
www.zwangerwijzer.nl

Hier krijg je een vragenlijst, een soort voorbereiding op t zwanger worden. Met deze lijst kun je nagaan of er misschien een risico is voor moeder en kind. Had ik van verloskundige doorgekregen.
Misschien al bekend, maar misschien ook niet. Wel interessant om een keer te doen

grrrroetjessss

Roos het wordt spannend voor jou morgen!! Ik duim voor je.

Voor alle anderen succes met klussen! De klustijd is volgens mij voor de meesten weer aangebroken (voor mij ook).

Heb net afscheid genomen van mijn paardje (verkocht) ben er wel beetje verdrietig van was echt mijn vriendje zoooooo lief.......... Hopelijk krijg ik er snel wat anders voor terug!

Voor iedereen welterusten.

xxx miekje

Terug
Bovenaan