KLUSBABES 2

He meiden!!!!
SORRY dat ik zo lang nix van me heb laten horen !! Mn laptop had een virus ofzo dus kon niet op internet aaaaaaaaaaahhhhhh!! Had al bijna last van afkick verschijnselen whahaha!
Maar hoe is het hier? Heb ik nog wat gemist? Zie dat het wel erg spannend is bij roos! Meid ik zal ook heeeel hard voor je duimen!! Ben morgen lekker vrij dus zal s'ochtends gelijk ff checken of je al hebt getest, spannend!!!!!
Happy hoe is het met jou? Hebben de RD's al plaats gemaakt voor de klusperiode? Bij mij zijn de RD's bijna weg! Dus dan gaan we weer aan de klus .Als het goed is valt de "officiele"klus periode precies als we op vakantie zijn dus hopen dat ze op gran canaria vruchtbare grond hebben!
Als we terug komen van vakantie zijn we trouwens wel met z'n drietjes want als we thuis komen kunnen we gelijk ons poesje ophalen!! Oh sorry Katertje hij is zoooo lief. Heeft mn schatje voor me gekocht omdat hij vind dat ik dan doorde weeks (als hij in buitenland zit) niet meer zo alleen ben...........liefffffffffffffff!!!

Nou meiden welterusten

x suuz

ik ben vorige maand ook begonnen met ovulatietesten, omdat ik het (denk ik) niet kan voelen als ik een eisprong heb.
Ik heb alleen geen twee streepjes op de test gezien.
Ben vanaf dag 9 begonnen en gestopt op dag 28.
Volgens mij huisarts is dit niet de manier om erachter te komen en hij adviseert me om vanaf nu te temperaturen.
Gisteren was mijn eerste dag van de cuclus en ben dus begonnen met temperaturen.
Had op dag 1 37 graden rond en dag 2   36.8 graden, maar het lastige hiervan is dat op het moment dat je een eisprong hebt je temperatuur ineens meer als een halve graad omhoog zou moeten gaan.
Maar op het moment dat je dat afleest op je thermometer, dan ben je dus al te laat vor die maand.
Dit is dus echt bedoeld om voor de toekomst beter te kunnen inschatten op welke dag je ovulatie is.
Maar zoals iedereen op dit forum, haha wil ik snel zwnager worden en denk dat ik ook gewoon maar weer de ovulatietesten ga bestellen, en misschien ook wel temperaturen erbij ofzo...
Ik ben gewoon een beetje bang dat er iets mis is, omdat er helemaal geen tweede streepje verschijnt.
Alleen daarom wil ik zeker nog een maand ovulatietesten doen, om te kijken of er nu wel een tweede streepje op komt te staan.
En ik ben toch echt sterk aan het nadenken om dat randje fietsen te gaan proberen
Ik ben wel in voor zulke geintjes(eigenlijk bloedserieus natuurlijk, haha)
Ik hoop voor je linda dat je ongi er gauw aankomt, dan kun je weer verder voor je volgende ronde.
Het is inderdaad wel heel rustig vanavond, niet zoveel gekletst als anders.
Ik ga automatisch altijd naar bladzijde 2 of 3 als ik een dag niet geweest ben, maar deze keer hoefde ik alleen pagina 1 maar te lezen.
Volgens mij is iedereen druk aan het klussen geslagen, klopt ook wel want ik sta als laatste op de lijst en volgende week begin ik alweer met klussen, en jullie dus allemaal deze week, haha veel plezier allemaal en als er iemand het randje fietsen heeft geprobeert,.........dan hoor ik het graag
Welterusten allemaal en tot morgen
groetjes kruimels

Helaas, test was negatief! De rode duivels zullen vandaag dus wel op bezoek gaan komen! Volgende ronde, nieuwe kansen!

Roos

Goeiemorgen,

Roos; he verdorie das balen, het zit ons hier niet mee he ........ begrijp uit je woorden dat je helemaal geen hoop meer hebt? Succes meid

Kruimels; ik laat de eer van het randjefietsen wel aan jou whahaha, we horen het wel. Ik heb ook ovulatietesten liggen ( gehad van mn vriendin, die is nu zwanger ) maar wacht er nog even mee. Zegt mn gevoel gewoon hoor, het is pas ronde 3. Succes meid, je krijgt het er druk mee, ovulatietesten, temperaturen, vergeet niet te klussen he hihi

Suuzje; ik was je al kwijt!!!! Gelukkig ben je er weer. Bij mij zijn de rd s weg, ben druk aan de klus!!!!! Wat leuk zeg, een klein katertje, wat voor kleur? Ik heb ook 2 katten ( en een hond ) gezellig hoor, zou ze voor geen goud willen missen !!!!!!

liefs happy

goeiemorgen meiden

he jeetje roos wat jammer dat de test negatief was, maar ja zoals er wordt gezegd nog geen rd's nog altijd kans.
en anders positief de volgende ronde in

xxx linda

Meiden, ga lekker naar mn werk, toedeloe   ......... tot vanavond

liefs happy

Zo, ik denk dat hier heel hard gewerkt wordt???!!! Waar is iedereen?
Ik zie dat je negatief getest hebt roos, da's effe kut zeg, maar zolang er geen bloed is, is er hoop! Met mij als uitzondering die de regel bevestigd zeg ik maar.........whihihi!

Ik heb even een grondige off-day: wat als het nou gewoon allemaal niet lukt?! Of als ik nog 4 jaar moet wachten.........................daar zou ik nou niet heel veel vrolijker van worden vrees ik...........en ik denk dat mijn mannetje dan ook niet zoveel meer van me houdt, want een takketrol wordt ik dan zie ik zo voor me.........en dat is voor hem natuurlijk ook helemaal niet gezellig.
Weet je, ik probeer de hele tijd tegen iedereen en alles heel positief te doen, dat het allemaal wel goed komt en dat we gewoon even wat meer tijd nodig hebben maar diep van binnen voel ik die positiviteit helemaal niet! Maar dat durf ik niet tegen mensen te zeggen omdat ik dan niet sterk lijk ofzoiets.........of teveel zeur, of er teveel over praat, of er teveel over nadenk..........nou, ja, ik ga het huis maar eens even boenen.

Trouwens, stond vanmorgen toen ik uit bed kwam even op de weegschaal, en toen woog ik maar 81 kilo..............ik stond altijd s avonds, na al dat geschrans van mij erop. Ik ga deze dus maar aanhouden, nog 1 kilo te gaan dus!!! WHAHAHA!!!

Nou meiden ik hoop dat jullie lekker gewerkt hebben, ik ga vanavond met een vriendinnetje uit eten, als dank voor het oppassen op hun kleine mannetje, kijk, dat zijn nou leuke dingen,
Dikke kus Rimke

hoi meiden,

Hier weer een berichtje vanaf me werk. verveel me zo !!!!!!!!
Mag gelukkig om 3 uur al weg omdat ik hier in me remie zit en echt helemaal niks heb te doen, dus  dan maar internetten hihih.

roos balen dat ie nega is, hopp dat de ongie dan snel komt dan kan je mee naar de volgende ronde met ons. Of  natuurlijk over een paar dagen een positieve test dat zou nog beter zijn.

suusje leuk een katje, ik heb er ook 3
miekje zielig hoor dat je paardje nu weg is, nu maar hopen snel  op een beebje in je buik net als wat ik voor de rest van de meiden en mezelf natuurlijk hoop.

kom zo nog ff buurten ga ff eten.

xx Bambi  

Terug
Bovenaan