KLUSBABES 2

He lieve Rimke,

schroom je niet hier mag je zo rot voelen als jij wilt. Tja meestal moet je indd voor de buitenwereld sterker voor doen. ff verdrietig zijn mag wel, maar daarna moet je bijwijze van weer normaal doen. Nou ik vind dat maar onzin kijk soms gaat het de ene dag beter dan de ander. Het is gewoon rot en als jij je klote voel en het helpt om het hier aftereageren ga dan vooral je gang.
Hoop wel voor je dat je ook je rotgevoel kan uiten naar je mannetje toe. Dat is wel het beste wat je kan doen, dan begrijpt hij beter wat er door je heen gaat.

Meid doe wat je hart je ingeeft he. en natuurlijk blijven we hopen op een goede afloop met een beebje in je buik.

succes

dikke knuffel en kus Bambi

Dat is balen roos een negatieve test!  Hopen dat de volgende ronde (voor ons allemaal) raak is!

Miekje

hoi rimke

hier mag je altijd je hart uitstorten hoor, en ik snap je erg goed. Je kan je niet altijd groot houden voor de buitenwereld, maar soms dan moet je gewoon tegen de mensen zeggen dat je je rot voelt want je hoeft niet altijd sterk te zijn en dat verlangt niemand van je. Jij mag ook gewoon je gevoelends uiten en als er mensen zijn die het niet willen horen moeten ze maar ook niet aan je gaan vragen hoe het met je gaat, Ik hoop wel dat je er met je man over praten kan want dat is nog belangrijker. Sterkte meid.

xxxx Linda

Ha Mamaroos,
als je nog geen rd-tjes   kan je nog alle kanten op....ik zal voor je duimen

Vanmorgen is moeders voor moeders langsgeweest. Ik had nog niet een heel donker roze streepje, maar kan gewoon meedoen. Ze zei ook al, je bent net 6 weken. Maar kon kiezen uit aantal geschenken, heb een mooi boek gekozen 'jij en je baby', en kreeg alvast een kinderbordje/bekertje/schoteltje. En een magazine. Wel leuk hoor. Nu dus lekker plasje opvangen (net alweer vergeten ) Maarja na de vakantie kan ik toch ook niet altijd plas opvangen, ga echt niet op werk met zo een ding lopen.

Ik had met vriend afgesproken om nog even niet te vertellen aan familie enzo dat ik zwanger ben. Maar ik wil het gewoon heel graag met vriendin delen. Stel er gebeurd wat, of ik voel me niet goed, dan weet ze wel wat er is. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon gezellig met r babbelen. Straks nog maar even met vriend over hebben dat ik toch die behoefte heb. Stel dat het mis gaat, dan vertel ik het haar ook (denk ik), dus dan is t wel fijn als ze t al wist. Of niet dan?

Zo, straks ef kappertje pakken, even de snoeischaar tevoor schijn halen haha

he bieb,

ja zit je nog steeds met dat dilemma over het vertellen. hoop dat je partner er begrip voor kan opbrengen dat jij er behoefte aan heb het iemand te vertellen. Ik vind het zoiezo knap dat je het nog voor je heb gehouden. ik zou het niet kunne nen ook niet willen. maar das ieder zijn keuze natuurlijk.

goed dat je meedoet met MVM maar ik denk niet dat ik het zal doen.
Heb er gewoon geen goed gevoel bij. miss als ik over een jaar nog niet zwanger ben en het moet met behulp van medicijen enzo dat ik er welicht heel anders tegen aan kijk.
wel leuk dat je kado's greeg heb je toch al beeb spulletjes hihih

xxx Bambi

Wat ontzettend jammer voor je mama Roos, dat je test negatief was!
Ik heb echt veel aan je gedacht en ook aan Linda, maar het mag niet baten geloof ik.
Zou er dan daadwerkelijk maar 1 iemand van ons hele forum zwanger raken denk ik dan?
Dat is toch onmogelijk, volgende maand moeten er haast wel een paar meer bij zitten, denk je niet?
Kunnen we zo in 1 keer met z'n allen naar een ander forum, dan weten we ook gezellig dat die leuk en gezellig en voral druk word, haha.
Ik lees wel dat het voor iedereen weer lekker klustijd is, grappig dat we allemaal zo dicht bij elkaar zitten.
Ik ben nog wel ongi, maar zodra dat weer weg is dan word er hier ook weer hard geklust.
Soms komt het klussen me aan het eind van de reeks me de neus uit, haha maar ja als ik dan weer rond m'n NOD dag zit, dan ben ik altijd weer blij dat we het zoveel gedaan hebben.
Ik ben nu wel een beetje gerust gesteld door m'n huisarts, dat hij zei dat de zaadcelletjes best lang goed blijven en dat je dus niet elke dag of om de dag moet vrijen, ppffff haha
Wie van jullie slikt eigenlijk al foliumzuur nu je nog niet zwnager bent?
Ik was al wel begonnen maar heb ze van frustratie weer laten staan.
Ga wel weer slikken zodra we weer geklust hebben en ik zwanger zou kunnen zijn, het schijnt toch heel erg goed te zijn voor je ongeboren kindje.
Maar ik was nieuwschierig hoe jullie hierover denken en of jullie ze slikken.
Wat is het trouwens heerlijk weer vandaag buiten, ik kan gewoon merken dat een mens daar helemaal van op kan knappen.
Was de afgelopen dagen beetje deprie, komt vast door die stomme negatieve test, bah!
Hoe hou je het vol bieb om het niemand te zeggen, ik vind dat onvoorstelbaar knap.
Ik denk daar wel eens aan wanneer en aan wie ik het al vroeger zou willen vertellen.
Mijn vriendje vind het trouwens niet erg dat ik op dit forum zit en moet er soms wel eens om lachen als ik hem wat vertel over 1 van de meiden.
Gelukkig kan ik met hem ook praten over wat ik voel, scheelt een hoop!
tot laters meiden
knuf kruimels

he happy

Ik ga echt ontzettend mijn best doen deze maand, alsof ik dat anders niet doe, haha.
Ik lees dat je vandaag moet werken, ik ben vanochtend heen geweest tot 13:30 en moet morgen en zaterdag weer de hele dag.
Baal ervan dat ik het nog een dikke twee weken zo druk heb op mijn werk, in die tijd valt ook precies mijn klus periode, bah
Neem graag de tijd voor zulke dingetjes haha.
Doen jullie het trouwens vaker 's ochtends? ik hoorde dat dan de zaadkwaliteit beter is dan 's avonds.
Maar het lijkt mij dat voor een vrouw de avond beter is, vanwege dat het spulletje dan langer binnen blijft toch? of zie ik dit helemaal verkeerd haha.
Wat een gedoe allemaal he, je moet ook overal tegelijk rekening mee houden whahahaha

he Linda,
Ben je nog steeds niet ongesteld?
Hoe voel je je dan? misschien is het nog wel raak joh je weet het niet toch.
Hoor je zo vaak dat de test pas veel later na je NOD positief is en eerst steeds negatief.
Als ik jou was zou ik nog even hoop houden.
Voel je alsof je ongesteld moet worden? of dat niet?
veel succes, ik duim nog steeds voor je!
doei doei kruimels

Terug
Bovenaan