KLUSBABES 2

He iedereen,
Ben ok even bij de kapper geweest, is van achteren nu wel erg kort..........had nog zo gezegd, geen gebruik van scheerapparaat alsjeblieft.............nou ja, met mijn teveel aan haargroei is et er zo weer aan..................whihihi. Zit nu ook met verf in mijn haar achter de computer.......als ik ooit zwanger ben kan ik het niet verven dus doe ik het nu maar!!!!
Kruimels, ik heb gehoord, maar weet niet of het een marketing truc is, dat je zeker een maand voordat je zwanger bent al foliumzuur moet slikken. Voor het betere zeg maar. Er zijn natuurlijk vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn, of ongepland zwanger, die geen foliumzuur geslikt hebben dus wat dat betreft...........maar ik zelf slik gewoon maar door, ookal duurt het nog misschien wel heel lang. Kan best zijn dat ik er over een tijdje ook mee stop, maar ikzelf zou het me enrm kwalijk nemen als er dan iets mis blijkt te zijn..............maar dat is mijn eigen gevoel dus.....
Ik ga mijn verf even uitwassen, en dan lekker uiteten op kosten van een ander!!!! Hoera!!! (loon is truwens ook weer binnen dus kan lekker kleeren gaan kopen ofzo)!!!
Als jullie trouwens af en toe een O missen, onze keyboard van de computer weigert af en toe!!!
Dikke kus Rimke

Ik heb onderhand al bijna een heel potje foliumzuur tabletten leeg geslikt!
Heb deze maand voor het eerst een paar keer overgeslagen........
Heb net gekeken zitten 150 tabletten in het potje en nu nog maar 15 of zo, wist eigenlijk niet dat ik er al zo lang mee bezig was....

Miekje

@Roos,   ben benieuwd of de  inmiddels zijn gekomen. Wat ik uit je berichtje opmaakte dacht je dat ze snel zouden komen. Maar zolang er nog geen bloed is blijf ik voor je duimen hoor!!

@Rimke: Zoals er al een paar dames hebben gezegd en zoals (denk ik) iedereen met me eens zou zijn, je hoeft hier echt geen "mooi weer te spelen". Mensen om je heen doen vaak wel heel begrijpend en zullen dat ook zijn maar na een tijdje vinden ze vaak dat je er niet zoveel over mag praten. Hoe lief iedereen ook is, het is gewoon zo! Hier kan je alles altijd kwijt. En van je af schrijven doet soms ook wonderen, ga je gang dus.

Lekker he om even naar de kapper te gaan? Ben zaterdag geweest, joehoe! Hoe is je kleur geworden?

Ik voel me nog steeds vruchtbaar...hihihihi kweetniet of je je zo kan voelen maar toch.   Even uitleg (PAS OP: slijmverhaal!!): normaal gesproken heb ik echt witte slijm/afscheiding, nu is het doorzichtig. Kan nou niet echt zeggen dat ik er draden van kan trekken zoals ik overal lees en op plaatjes zie maar het is wel doorzichtig.

Heb je trouwens voorafgaand aan je eisprong heldere afscheiding/slijm of tijdens je eisprong? Ik zit namelijk op dag 12 van m'n (onregelmatige) cyclus vandaag en vraag me af of dit een  "teken" is.

Ga eventjes de stad in (inderdaad, het loon in binnen!!).

Tot straks!

X Pip

Ook ik slik foliumzuur en heb ook diverse malen gelezen het het best is als je al 4 tot 8 weken VOORDAT je zwanger raakt foliumzuur slikt. Ik slik het dan ook ondoorbroken door.

Ook gebruik ik teunisbloemoliecapsules voor een regelmatige cyclus...ga straks in de stad m'n tweede potje halen!!

Bedankt voor jullie lieve recaties~De red devils zijn nog niet gearriveerd! Maar die zullen nog komen gaan.....vanavond of morgen!
Ben altijd wel vrij regelmatig!

Hhaha.,..heb net een boekje gekocht over zwanger worden...zal eens kijken of er net zulke goede tips in staan als in dat andere boek hahha\

Vele klusplezier!

Roos

een goede avond dames

Kruimels ik ben nog steeds niet ongesteld, ik voel me nog steeds niet op en top ben moe, nog steeds een opgezwollen buik en af en toe duizelig, dat duizelige heb ik ook altijd als ik ongi moet worden, dus van mij mag het nu wel, mijn humeur laat het ook af en toe afweten dus liever gister dan vandaag ongi haha, maar ik ga denk ik geen test meer doen want ik denk nu niet meer dat het raak is

Ik slik ook al een tijdje foliumzuur, het kan geen kwaad als je dat zolang slikt dus ik slik maar raak hahaha, toen ik zwanger was van de eerste wist ik helemaal niet dat je dat moest slikken dus toen ben ik pas begonnen dat ik al zwanger was (wist ik veelhaha)

Wat voor kleur heeft je haar Rimke? lekker hoor effe lekker je haar laten doen bij de kapper daar knap je ook een klein beetje van op.

xxxx linda

volgens mij als het zo doorgaat dan zitten we zondag al aan de Klus Babes 3 haha wel gezellig hoor

xxxx

Hi Girlzz,
Even snel een berichtje voordat mijn moeder komt om een rondje te wandelen.

@bieb: Wat goed dat je met die leugentjes weg kon komen op 2 verjaardagen! Gelukkig is de kermis bij ons al geweest (1e weekend van juli) dan heb ik nog 11 maanden om 3 maanden zwanger te raken... Want dat is hier hetzelfde als bij jou: 5 min. lopen, altijd lekker zuipen etc.

O, daar komt mijn moeder al. Later!
Christie

Terug
Bovenaan