KLUSBABES 2

He meiden,

roos, wat vervelend voor je! Maar zoals de rest ook al zegt, zolang er nog geen rd's zijn, blijf ik voor je duimen!
Linda, nog steeds niet ongie! wanneer weet je nou eens meer!
Ik slik sinds ik ben gestopt met de pil foliumzuur. Vind t alleen heel vies! bah!
Met de rest alles goed?

Liefs Jacqy

Ik slik overigens Gravitamon...Daar zit foliumzuur in en ook nog andere vitamines...Ik slik het nu al bijna twee jaar...Sinds ik zwanger wilde worden van mijn zoontje..tijdens de borstvoeidng en nu dus weer...Tussendoor vier weken niet..

Linda, kan me je gevoel wel voorstellen!
Succes
Roos

Ola,

Jeetje, wat een geklets hier zeg. weet nu al niet meer wat ik gelezen heb dus sorry als ik iets vergeet!!!!

Rimke; Stort je hart maar lekker hier uit hoor meisje. Je kan niet altijd maar lollig zijn he naar de buiten wereld, ook jij moet het wel eens kwijf en dat geeft niks. Leuk dat je ff lekker naar de kapper ben gegaan, verwen jezelf maar hoor !!!! Fijne avond vanavond en vooral   eet smakelijk.

Bieb; jeetje, heb je nou nog niets tegen iemand gezegd, knap hoor. Als het bij mij raak zou zijn, zit ik binnen vijf minuten bij mn ouders ( en daarna bij de rest ) whahaha, ik hoop dat je eruit komt met je mannetje.

Bambi; wat vervelend joh dat het zo rustig is op je werk, duurt de dag zo lang he. Nu heb je toch lekker weekend he? Ik stop morgen eerder, al om 2 uur en zaterdag lekker vrij genomen, dus dan woensdag pas weer werken heeeeerlijk

Kruimels; ik moet eerlijk zeggen dat er s ochtends hier niet zo heel veel van klussen komt, meestal is het s avonds. Foliumzuur slik ik vanaf het moment dat ik met de pil gestopt ben, knap he hihi

Linda; nog geen rd s te bekennen, waar blijven ze joh, zijn zeker ook op vakantie hihi.   Nee hoor grapje, ik hoop echt voor je dat ze weer snel komen, kan je tenminste weer verder!

Roos; nog geen rd s te bekennen? Dan kan het nog toch? Ik blijf gewoon duimen hoor!!

liefs happy

hoi meiden,

Yesssss weekend en dan aleen nog dinsdag en woensdag werken en dan vakantieeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!
Sorry liet me ff gaan.

Ook ik slik al vanaf het stoppen met de pil en heb er geloog ik ook aal pilletje of 60 doorheen gejaagt. Heb indd gelezen dat je min. 4 weken moet slikken voor je zwanger raakt. het teveel aan foliumzuur plas je uit, dus je kan het slikken zolang je wilt. ZOdra ik zwanger ben stap ik over op een multivitamine voor zwangere vrouwen, zoiets als roos al slikt daar zit alles in wat je nogid heb.

Ook ik ben dinsdag bij de kapper geweest. best kort geworden net op me schouder. en was al best lang. mmm ff wennen maar wel leuk. Niemand ziet het trouwens

He rimke ik heb gelezen dat je gewoon je haar mag kleuren hoor als je zwnager bent.
lees maar:

Polletje Piekhaar
Hoe vaak heb jij niet gehoord dat je tijdens je zwangerschap geen permanent kunt nemen? De krullen zouden niet houden door al die zwangerschapshormonen, waardoor jij er in no-time uit zou zien als polletje piekhaar. Ook het kleuren van je haar zou uit den boze zijn wanneer je een kindje verwacht. Coupe ravage zou het onvermijdelijke gevolg zijn wanneer je toch aan het verven slaat. Je kunt dit echter met een gerust hart naar het rijk der fabelen verwijzen, want er zijn geen objectieve aanwijzingen dat je zwangerschap invloed heeft op het aanslaan van een permanent of kleuring. Het is ook nooit aangetoond dat deze behandelingen slecht zijn voor de ontwikkeling van de foetus, maar er wordt over het algemeen aangeraden om het niet te doen tijdens de eerste drie maanden van je zwangerschap. Daarna kun je gewoon permanenten en/of kleuren. Twijfel je toch: overleg dan even met je verloskundige. Het zou overigens wel kunnen dat de kleur iets anders uitvalt dan je bedoeld had. Dit is simpelweg te wijten aan de veranderde haarconditie. Je doet er niets aan.

dus we kunnen met een gerust hart met de spoeling aan de slag hihihihi.

Wij klussen trouwens meestal sávonds gewoon simpel weg dat ik een mega ochtendhumeur heb hahaha.

xxx Bambi

Hey meiden,

Ben ook even 1 dag niet aanwezig geweest, kan ik gelijk 4 bladzijden bij lezen, maar dat ga ik zo maar doen.
Ik heb nog wel een heel interessant artikel op internet gevonden: http://www.refdag.nl/oud/gezo/001219gezo01.html. In het kort staat daar in dat ze testen hebben gedaan en dat 70procent voor de  10de of na de 17de dag van de cyclus de eisprong hadden en dat van de 69 geteste vrouwen maar slechts 7 een eisprong hadden 14 dagen voordat ze ongesteld werden. Dus, iedereen die op tijd rekent, reken er maar niet op. Ovulatietesten e.d. zijn volgens mij nog wel goed.
Aan de ene kant slecht nieuws, want je kan dan eigenlijk nergens meer op rekenen, maar voor degene die al wat langer bezig zijn, misschien richt je je op de verkeerde datum.

Groetjes, Linda

mmm linda ,

das interessant om te lezen. oftewel de hele maand tot aan je NOD  om de dag klussen zit je geheid goed. hahahah

xxx Bambi

Hoi hoi,

Ben een paar dagen niet geweest en hup zoveel lezen.

Hier gaat alles prima. Nog een weekje wachten en dan moeten de rd's weer arriveren. Heb helemaal nergens last van, ja alleen mega veel afscheiding. Heb ik bij mijn eerste nooit gehad dus heb geen idee waar het van komt.

Ben op dit moment erg weinig bezig met zwanger worden. Mn dochtertje is echt super ziek geweest de laatste dagen en heb veel met haar in het ziekenhuis gezeten. Nu eindelijk AB dus het gaat de betere kant op. Ze slaapt nu lekker dus dacht ga ffies computeren.

Ga nu alles ffies terug lezen.

hoi hayley ik lees dat je dochtertje erg ziek is geweest, ik hoop dat ze niets ergs mankeert.

Ik heb nog geen rd, maar ik denk dat mijn menstruatiecycles me weer in de steek laat, ik heb nogal problemen met die ellende, Voor ik zwanger was van mijn eerste ging het ook al niet vanzelf, maar na die homeopatische druppels voor reiniging van de baarmoeder kwam mijn hele cycles op gang en netjes 30 dagen. Ik denk dat ie nu weer effe van slag is maar ik houd moed hoor, ben weer druk aan de druppels slikken en natuurlijk druk aan de klus whahahahah

xxxx linda

Terug
Bovenaan