Ola,
Jeetje, wat een geklets hier zeg. weet nu al niet meer wat ik gelezen heb dus sorry als ik iets vergeet!!!!
Rimke; Stort je hart maar lekker hier uit hoor meisje. Je kan niet altijd maar lollig zijn he naar de buiten wereld, ook jij moet het wel eens kwijf en dat geeft niks. Leuk dat je ff lekker naar de kapper ben gegaan, verwen jezelf maar hoor !!!! Fijne avond vanavond en vooral eet smakelijk.
Bieb; jeetje, heb je nou nog niets tegen iemand gezegd, knap hoor. Als het bij mij raak zou zijn, zit ik binnen vijf minuten bij mn ouders ( en daarna bij de rest ) whahaha, ik hoop dat je eruit komt met je mannetje.
Bambi; wat vervelend joh dat het zo rustig is op je werk, duurt de dag zo lang he. Nu heb je toch lekker weekend he? Ik stop morgen eerder, al om 2 uur en zaterdag lekker vrij genomen, dus dan woensdag pas weer werken heeeeerlijk
Kruimels; ik moet eerlijk zeggen dat er s ochtends hier niet zo heel veel van klussen komt, meestal is het s avonds. Foliumzuur slik ik vanaf het moment dat ik met de pil gestopt ben, knap he hihi
Linda; nog geen rd s te bekennen, waar blijven ze joh, zijn zeker ook op vakantie hihi. Nee hoor grapje, ik hoop echt voor je dat ze weer snel komen, kan je tenminste weer verder!
Roos; nog geen rd s te bekennen? Dan kan het nog toch? Ik blijf gewoon duimen hoor!!
liefs happy