KLUSBABES 2

Hey allemaal,

Roos: balen dat je niet zwanger bent, echt niet leuk. Maar wiet weet toch nog niet voldoende hormoon aangemaakt?!

Chris: jammer dat je mannetje het maar onzin vind dit forum. Ik verdenk mijn man er ook soms op dat hij het onzin vind, maar hij zegt van niet. Hij vind het in ieder geval niet erg dus daar ben ik ook al blij mee. Soms leest hij even over mijn schouder mee. Dus hij zal het wel echt geen onzin vinden.

Linda: wanneer komen die rd 's nou eens? Want zo kan je ook niet echt verder he. Voel me trouwens ongeveer net als jou, duizelig, moe, mijn humeur kan in een keer overslaan. Maar ja... moe ben ik altijd en de rest zal wel in de lucht hangen ofzo.

Groetjes, Linda

Hey Hayley,
Wat erg dat het zo slecht ging met je dochtertje. Wat had ze precies dat je er zo vaak mee naar het ziekenhuis moest? En wat is AB (misschien een hele stomme vraag, maar weet het echt niet)?

Hey linda

ik schreef het net al, ik denk dat onze stukjes elkaar hebben gekruisd, ik denk dat mijn cycles mij weer even in de steek laat, ik neem homeopatische druppels die de baarmoeder reinigd, en zo kwam er voor mijn eerste zwangerschap een cyles opgang, nu heb ik dat ook weer gedaan, maar ik denk dat mijn cycles me even in de steek laat, maar ik blijf optimistisch,

xxx linda

Trouwens leuk dat jullie allemaal hebben gereageerd op het oppassen/werken met een kind. Zijn er een heleboel die hun ouders zo gek krijgen . Zijn jullie dan niet bang dat ze niet echt meer opa en oma kunnen zijn en een te opvoedkundige rol krijgen, of dat jullie het oneens zijn met je ouders? Dit is trouwens niet bekritiserend bedoeld, maar gewoon interesse.

Hoi pipje,

Wat een heeeerlijk slijm verhaal zeg whahahahahaha. Dat slijm weet wat he, bij mij was het rond mn eisprong ook anders van kleur, wat meer doorzichtig en bij mij was het wel dikker   ( getsie, wat hebben wij eigenlijk een raar lichaam ) .We lijken wel een stel slakken he met al die slijm verhalen hihihi

knuf happy

Laten we hopen dan dat de cyclus toch weer snel op gang komt zodat je ongesteld wordt, of dat je gewoon je cyclus start met je ei en het meteen raak is. Laten we dat maar hopen .
Zie trouwens de kansen wel groeien voor mij.... kan toch niet zo zijn dat er maar 1 persoon van dit forum zwanger is in deze maand, daar moet er nog minstens een bij komen...Dus Roos, Chris, Petra of ik....

Hey hayley,

Wat vervelend zeg dat het zo rot ging met je meisje!!!! Gelukkig gaat het nu wat beter zeg, verwen haar maar lekker hoor !!!!

xxx happy

Hoi linda2

Jeetje zeg, wat een verhaal over die eisprong, moet dus eigenlijk heel de maand om de dag gaan klussen !!!!! Pfffff we hebben hier straks allemaal de conditie van een top sporter zeg !!!

liefs happy

Terug
Bovenaan