KLUSBABES 2

whahaha happy dat is een goeie ons vergelijken met een stel slakken, hahah ik heb trouwens ook last van veel slijm hoop dat ongi er dan zo bijzit haha

He Linda, mijn vader past op maar toen mijn ma nog leefde en ze hadden toegezegd dat ze zouden oppassen, zijn we even rond de tafel gaan zitten en toen heb ik gezegd dat ik niet wilde dat ze als ik zei dat mijn zoon geen koekje kreeg ofzo dat ze die dan wel zouden geven, ik heb wel gevraagd of ze gewoon zoveel mogelijk mijn regels aan wilde houden en dat hebben ze gelukkig ook gedaan, En bij mijn geval waren was mijn moeder echt een oma en mijn vader is gewoon een opa en die geeft mijn zoontje natuurlijk wel af en toe een standje als ie iets doet wat niet mag, maar ja dat doe ik ook

xxx linda

een beetje extra conditie erbij is natuurlijk geen overbodige luxe, en dat geld natuurlijk ook voor de mannen hahaha

Hoi lin,

Ik kreeg ook heel veel last van slijm en toen kwam mn ongie er aan dus, hoop voor jou dat dat bij jou ook zo is ....... Ik zal zo de ongie dans voor je doen whahaha

liefs happy

whaha dat is goed happy ik hoop dat het geeft, ik heb nog nooit zo op mijn ongi zitten wachten en ik hoop dat dit dan wel de laatste keer is haha

xxxx

Hoi lin,

Ik hoop echt dat je ongie snel komt en daarna ..... gaaaaaaaaaan met die banaan !!!!! Lekker morgen nog zes uurtjes werken en dan pas weer op woensdag werken, heerlijk vooruitzicht zeg!!!!!! Morgen ff langs de ha, denk dat mn bloeddruk weer te hoog is, heb ik al eens gehad en mn gevoel zegt dat het nu weer zo is. Ff in de gaten houden maar. Zal het gelijk eens hebben over al mn klachten voor mn ongie. Ben benieuwd

xxx happy

ha die happy

die bloeddruk moet je inderddaad in de gaten houden, en om met de huisarts te praten kan natuurlijk ook geen kwaad. ik laat ook altijd eens in de paar maanden mijn bloeddruk nakijken omdat ik tijdens mijn zwangerschap een megahoge bloeddruk had en daar ben ik wel een beetje angstig door te worden, en het opmeten is zo gepiept.

Ik moet morgen nog een paar uurtjes werken en dan ook lekker weekend en ook woensdag weer beginnen.

xxx

Wat hebben jullie het lekker zeg, morgen werken en dan woensdag weer. Ik zou wel willen. Maar ja... kies er ook zelf voor om gewoon fulltime te werken op het moment. Dus ik moet morgen ook werken, maar dan maandag ook alweer. Maar goed... voor deze periode is het wel een goed afleiding. En ik kan op het werk niet reageren, anders deed ik mijn werk ook niet meer, dus daar heb ik weer geluk mee.

hahah dat heb jij goed linda over op je werk niet kunnnen reageren, dat heb ik ook want het wordt wel en verslaving, maar wel een gezellige verslaving ik moet altijd even kijken op de site.

xxxx

Terug
Bovenaan