KLUSBABES 2

Hoi,

linda; oh lekker allebei pas weer woensdag beginnen. Ik had toen met mn hoge bloeddruk ook wel een tijd bij hem gelopen hoor. Hij wou me gewoon iedere week ff zien en meten. Toen het wat beter ging deed de ass. het gewoon 1x per 2 weken

Linda 2; Ach, moet jij gewoon maandag weer beginnen! Normaal werk ik ook op zaterdag maar ik heb lekker vrij genomen. Werk 4 dagen in de week van woensdag t/m zaterdag, dus altijd lekker 3 dagen achter elkaar vrij !!!!

liefs happy

he meiden

ik ga er weer vantussen, ga nog even house kijken en lekker vroeg naar mijn bedje want ik ben erg moe, hahaha (vanavond klussen maar even overslaan haaha)

allemaal een fijne avond en ik ga morgenochtend als ik wakker ben gelijk weer even bijlezen.

xxxx linda

ik moet nog even snel reageren haha wat heb ik het toch makkelijk 2 dagdelen werken, maar ook voor de rest het huishouden en de zorg van mijn erge lieve zoontje

xxxx linda

Hmm.. lekker. Maar goed, heb morgenavond lekker weekend en het weekend zit voor de verandering (nog) niet propvol, dus kan er eindelijk van geniet. Doe ik anders ook wel, maar dan begin ik al moe aan de volgende week.
En ik heb ook nog vrije dagen, dus ik kan wel gewoon vrij nemen. Maar zolang ik het uit hou, neem ik geen vrij.

Welterusten Linda

Thuis blijven is ook niet altijd alles, met al dat poetsen, maar het lijkt me wel heerlijk met zo'n kleintje. Wij hebben trouwens geen katten en honden, dus hebben het nog redelijk makkelijk met schoonmaken van het huis, in tegenoverstelling tot sommige anderen.

Jeetje.. schoonmaken!! hou op schei uit!!! Ik heb twee  poezen en die verharen verschrikkelijk!!!! Kan wel aan de gang blijven!!
He maar dat verhaal van die eisprong en het om de dag klussen de hele cyclus lang... is eigenlijk wel goed! Verliezen we meteen die extra kilo's! hahaha
Hebben ze ook niets meer te zeuren die artsen!

Jacqy

hoi meiden,

hahahah slakken in combinatie met topsporters gaat niet samen geloof ik hihihi.

Over slijm geproken heb last van doorzichtig slijm ,je ziet het niet maar is er wel aan de natte onderbroek te merken. gatsie. heb vandaag ook af en toe een zeurderig gevoel onderin me buik. Zal dat me ei al zijn, als dat zo is dan is me cyclus korter dan vorige keer en word het gewoon rond de 28 dagen.

Zit al helemaal klaar hoor heb net uitgebreid gedoucht en lekker me lijf ge lotiont ihihih en een spannend setje uit de kast getrokken, mannetje ziet het niet omdat ik nu met me biggen roze badjas rondloop. maar ga straks zeker even me trukkendoos opentrekkken hahahah.

Over afspraken maken met me ouders, dat gaat zeker gebeuren als ik zwanger blijk te zijn. we hebben het er al over gehad en ik vind dat ik ben de moeder en daar word naar geluisterd hahaha. gelukkig denken we over veel hetzelfde. me moeder is af en toe een zeur, maar kwa opvoeding zitten we op 1 lijn gelukkig en verder mogen ze gewoon de opa en oma uithangen. Gebeurt toch altijd dat ze bij opa en oma net iets meer mogen dan thuis. We zullen zien of het later in de praktijk net zo gaat bij ons.

Hayley hoop dat het met je dochter al wat beter gaat.

xxx Bambi

gatver ja dat schoonmaken.

Was vanmiddag eerder klaar met werken en heb maar alvast allles geboend, want morgen heb ik weinig tijd. ook ik heb van die haarballen lopen 3 katten en een hond pfff, ik blijf bezig. En ben al zon poetsvrouwtje zegt iedereen. vind zelf wel dat het meevalt hoor, hou gewoon niet van troep en met dieren word het dat wel sneller, dus ook vaker schoonmaken en elke dag stofzuigen.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan