Dag dames,
Was al even geleden, maar ik ben dan ook niet zo'n actieve computeraar. Werk nu weer en kan in een klas vol kinderen niet de computer aanzetten en hier op het forum zitten. Dan krijg ik straks allemaal vragen van ouders. haha!
@ Bambi: lekker met je hondje wandelen. Met dit weer prima te doen. Maar als het snertweer is.....
Wij hebben een konijn, ooit voor de grap van mijn collega's gekregen, maar die hoef ik gelukkig niet uit te laten. His name: Lodewijk. Iedereen lacht zich altijd suf om die naam, maar ik houd niet zo van snuffie, dropje, zwartje etc.
Krijg zo bezoek van mijn vriendinnetje met haar man en zoontje van 4. Ze is inmiddels 3 maanden zwanger van de volgende. Jaloers!!! Ze waren eigenlijk nog maar net tot de beslissing gekomen om voor een tweede te gaan.
Ben het trouwens ermee eens dat in verwachting raken niets te maken heeft met er wel of niet veel aan denken.
Denk wel dat als het een obsessie wordt en enorm veel stress gaat veroorzaken, het moeilijker wordt. Stress doet veel met je lichaam.
Joh, als we er nog de lol van inzien en lekker ontspannen blijven, lukt het wel een keer.
Fijne zondag!
liefs, Essy