KLUSBABES 2

Hey Bambi, veel wandelplezier. En helaas, denk echt dat het komt omdat ik iets verkeerd gegeten heb, mijn mannetje had er namelijk ook al last van. Maar goed, zolang er nog geen RD's zijn houd ik hoop.

Hoi bambi,

Heel veel plezier in het bos ........ lekker hoor ff met het woeffie wandelen. Zat net dat topic te lezen waar je op ereageerd had ( een tip ) whahaha goed gezegd daar hoor want het is idd een lul verhaal. Zou makelijk zijn, je denkt er niet an en dan ben je zwanger ..... pffff die moet nog een hoop leren hoor !!!!! Fijne dag

kus happy

hoi linda,

Ik heb gelezen dat mannen ook echt de zwangerschapskwaaltjes van de vrouw over nemen en dan ook echt voelen zwanger te zijn. Vaag he,
Nattruurlijk is dit pas als je vrouw al weet dat ze zwanger is, maar vond het wel grappig om te vertellen, dat mannen zich dus zo in kunnen leven in de zwangerschap dat ze het zelf gaan voelen. hihihi Als ze maar geen bolle buik ervan krijgen whahahah

xxx Bambi

haha... dat zou nou al mooi zijn... Vertelde het mijn mannetje net ook, moest ie ook lachen. Zij die nog, ja, daar begin ik ook wel een beetje last van te krijgen, van een bolle buik... maar das meer van het goeie eten denk ik

Jeetje bambi en rimke wat gaat dat er hard aan toe op "de tip"forum, ik moet zeggen dat ik het ook absoluut niet eens ben met die meid.
Wat een brutale aap, haha.
Ik weet voor jou Rimke dat het helemaal niet makkelijk is om zoiets te lezen als het allemaal al niet zo vanzelfsprekend is!
Hoop dat je sterk in je schoenen staat en laat haar maar lullen hoor.
Ik kijk af en toe ook wel eens op andere forums maar ja, deze is toch echt de aller aller gezelligst, bedankt meiden.
Spannend Roos dat er nog steeds niks is, ik voor je hoor en ook een dikke  voor linda.
Ik hoop dat we binnenkort eens wat meer  op de lijst kunnen zien.
Als alleen bieb zwanger word nou dat zou toch wat zijn of niet dan?!
Voor ons zal het vast een keertje positief uitpakken.
knuffel kruimels

Dag dames,

Was al even geleden, maar ik ben dan ook niet zo'n actieve computeraar. Werk nu weer en kan in een klas vol kinderen niet de computer aanzetten en hier op het forum zitten. Dan krijg ik straks allemaal vragen van ouders. haha!

@ Bambi: lekker met je hondje wandelen. Met dit weer prima te doen. Maar als het snertweer is.....
Wij hebben een konijn, ooit voor de grap van mijn collega's gekregen, maar die hoef ik gelukkig niet uit te laten. His name: Lodewijk. Iedereen lacht zich altijd suf om die naam, maar ik houd niet zo van snuffie, dropje, zwartje etc.

Krijg zo bezoek van mijn vriendinnetje met haar man en zoontje van 4. Ze is inmiddels 3 maanden zwanger van de volgende. Jaloers!!!   Ze waren eigenlijk nog maar net tot de beslissing gekomen om voor een tweede te gaan.

Ben het trouwens ermee eens dat in verwachting raken niets te maken heeft met er wel of niet veel aan denken.
Denk wel dat als het een obsessie wordt en enorm veel stress gaat veroorzaken, het moeilijker wordt. Stress doet veel met je lichaam.
Joh, als we er nog de lol van inzien en lekker ontspannen blijven, lukt het wel een keer.
Fijne zondag!

liefs, Essy

Dames, ik heb opbeurende woorden nodig. Vandaag beetje raar gedoe met afscheiding. Vanmorgen een beetje, toen weer niets. Nu vang ik urine op in beker voor moeders voor m. en toen zag ik beetje viezigheid in urine. En bij afvegen beetje bruinig, misschien heel licht roze/rood, niet echt bloed. Ik weet t niet hoor, hoef niet meteen van t ergste uit te gaan, maar voel me er echt niet prettig bij. Van schrik heb ik al traantje gelaten. Ik hoop zo dat t niets is.....Heb geen pijn in buik ofzo...

Lief Biebje,

Kan me voorstellen dat je schrikt en je er niet prettig bij voelt. Denk niet dat dit reden tot paniek is hoor. Je geeft zelf aan dat het heeeel minimaal is en geen bloed toch?

Je bent gewoon de enige echt hartstikke zwangere klusbabe hier en daar mag je heeeel trots en blij op zijn!

X Pip

Terug
Bovenaan