KLUSBABES 2

Hoi Bieb,
Hé meid, kan me voorstellen hoe je je voelt en waarschijnlijk is het makkelijker gezegd dan gedaan, maar maak je niet te druk. (bieb-junior voelt dat ook) bloedverlies kan veel oorzaken hebben, oa een innesteling tijdens de zwangerschap.
Een mega  en een grote  voor onze eerste klus-mama!
liefs,
          sterretje

hee Bieb, je niet te veel zorgen maken hoor! beetje bloed is niet erg! je vagina en baarmoeder zijn nu extra doorbloed, waardoor je dus ook makkelijker bloed! Bijvoorbeeld nadat je gevreeen hebt of iets te ruw bent geweest met afvegen of zo! Of er kan een bloedvaatje springen...Als je je er zorgen over blijft maken gewoon even je verloskundige bellen!

hier nog geen nieuws....

Roos

hee Bieb, je niet te veel zorgen maken hoor! beetje bloed is niet erg! je vagina en baarmoeder zijn nu extra doorbloed, waardoor je dus ook makkelijker bloed! Bijvoorbeeld nadat je gevreeen hebt of iets te ruw bent geweest met afvegen of zo! Of er kan een bloedvaatje springen...Als je je er zorgen over blijft maken gewoon even je verloskundige bellen!

hier nog geen nieuws....

Roos

Hey Bieb,
Das is niet leuk, ik kan me voorstellen dat je je nu wat zorgen gaat maken. Heb je toevallig al zwangerschapssymptomen?
Liefs en sterkte, Linda

@ bieb,
Het klopt wat mamaroos zegt, zelfs  bij een grote boodschap kan er een bloedvaatje springen.

Maand van conceptie

Leeftijd
jan
febr
mrt
april
mei
juni
juli
aug
sept
okt
nov
dec

18
m
j
m
j
j
j
j
j
j
j
j
j

19
j
m
j
m
m
j
j
j
j
j
m
m

20
m
j
m
j
j
j
j
j
j
m
j
j

21
j
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m

22
m
j
j
m
j
m
m
j
m
m
m
m

23
j
j
m
j
j
m
j
m
j
j
j
m

24
m
m
j
j
m
j
j
m
m
m
m
m

25
m
j
j
m
m
j
m
j
j
j
j
j

26
j
m
j
m
m
j
m
j
m
m
m
m

27
m
j
m
j
m
m
j
j
j
j
m
j

28
j
m
j
m
m
m
j
j
j
j
m
m

29
m
j
m
m
j
j
j
j
j
m
m
m

Leeftijd
jan
febr
mrt
april
mei
juni
juli
aug
sept
okt
nov
dec

30
j
m
m
m
m
m
m
m
m
m
j
j

31
j
m
j
m
m
m
m
m
m
m
m
j

32
j
m
j
m
m
m
m
m
m
m
m
j

33
m
j
j
j
m
m
m
j
m
m
m
j

34
j
m
j
m
m
m
m
m
m
m
j
j

35
j
j
m
j
m
m
m
j
m
m
j
j

36
m
j
j
m
j
m
m
m
j
j
j
j

37
j
m
j
j
m
j
m
j
m
j
m
j

38
m
j
m
j
j
m
j
m
j
m
j
m

39
j
m
j
j
j
m
m
j
m
j
m
m

Even voor iedereen de chineese kalender van internet geplukt...vind het zelf wel grappig.

X Pip

Dan zou ik vanaf volgende maand tot over drie maanden zwanger kunnen raken, of ik moet nog langer tijdje moeten wachten, want mijn eerste zou al een jongen moeten zijn, volgens dat touwtje draaien ergens eerder in dit forum. Dus helaas, deze maand niet

Hey Bieb, Ik hoop echt dat je al een beetje van de schrik bekomen bent. Als je een miskraam hebt verlies je een heleboel bloed, zoveel dat een normaal maandverbandje het niet tegen kan houden. Dit was niet het geval, dus het moet gewoon goed gaan.
Heb je in de tussentijd je gedachte al op iets anders kunnen zetten?

Terug
Bovenaan