KLUSBABES 2

He meiden!

Bieb, wat vervelend dat je je zo onzeker voelt erover! Maar luister maar naar roos enzo.. die hebben gelukkig al wat ervaring erin, ik niet dus kan je niet helpen, sorry..
Roos, Wat een spanning!!! Hou je het nog vol?
Linda2, gaat nu ook voor jou spannend worden!
Chris, goed hoor dat je het je man hebt verteld! Kun je het er tenminste over hebben!
Ik vergeet waarschijnlijk nog een hoop, maar gaat het goed met iedereen?
Nog even en ik heb vakantie! Verheug me er erg op! en mijn ei komt als het goed is de eerste dag van de vakantie en de laatste dag van mijn vak is mijn NOD. dus hoop t... ach.. we zien het wel!

Liefs Jacqy

Het is hier echt heel rustig!

Ik heb vandaag iets gedaan wat ik in jaren niet heb gedaan: de hele dag in m'n pyjama lopen! Heerlijk zeg! hihi Ga straks nog wel even douchen voordat ik naar bed ga want anders ga ik er weer net zo in als ik eruit kwam vanochtend en da's niet echt fris hihi.

Tot straks!

X

Hey Pip,
Zo'n dag had ik nou ook vandaag. Ook alweer jaren geleden. Ben om half zeven maar eens gaan douchen. Heb nu wel mijn gewone kleren aan, want wilde dalijk nog een eindje gaan wandelen. Toch nog ff eruit. En het is hier idd errug rustig, iedereen is van de buitenlucht aan het genieten denk ik
Groetjes, Linda

heerlijk toch zo'n dagje! Heb vandaag ook niet veel gedaan maar was wel aangekleed enzo hoor! Mijn broertje is langs geweest, altijd gezellig!
Hoe is het met jullie?

Was idd heerlijk. Heb nu het idee dat ik mijn werkweek weer eens aan kan. Zijn sinds eind mei geen een dag in het weekend vrij geweest, dus dit is dan wel eens lekker. En deze week moet ook wel lekker gaan op het werk, is die eerder voorbij en dan gaat de spanning tenminste sneller voorbij. Denk niet dat ik zwanger ben, maar het is toch spannend.

Hoi biebje,

Gaat het weer een beetje meid? Kan me je ongerustheid goed voorstellen want alles is zo nieuw he!!! Het is warschijnlijk makkelijk gezegd maar, maak je niet te druk he want dat is ook niet goed he ........ Het is toch maar een klein beetje bloed en je hebt helemaal geen buikpijn toch? Luister maar goed naar de mamma s op ons topic en anders bel je gewoon je vk om het na te vragen. Kop op het meisje

dikke kus happy

Dat had ik afgelopen maand ook inderdaad, hopen dat die week voor nod snel gaat, anders blijft t zo spannend! je wil gewoon zo snel mogelijk duidelijkheid! Maar, je voelt helemaal niets? toch duim ik voor je hoor!

Nee, ik voel niet veel. In ieder geval minder dan vorige maand. Af en toe eens buikpijn en  misselijk, maar daar blijft het bij en dan is dat waarschijnlijk nog van het eten ook. En ik wil op het moment ook niks voelen, want kan ook nog allemaal goed van het ontpillen zijn. Ik heb al meer gelezen dat de eerste maand gewoon normale cyclus was en dan de tweede maand een super lange. Dus ik wacht gewoon af zonder al te veel hoop en dan kan het heel misschien nog wel mee vallen.

Terug
Bovenaan