KLUSBABES 2

Ha lieve dames,

bedankt voor de opbeurende woorden. Had gewoon een mega dip. Vanmiddag had ik geen afscheiding meer, maar net weer wel. Het is geen helder bloed, beetje bruinig, licht roze, niet veel, en heb voor de rest geen buikklachten ofzo. Ik moet gewoon minder depressief denken. Ervan genieten, Weet je wat t is, als t wel mis gaat, dan is t zo, kan daar niets aan doen, dat is gewoon de natuur.

En Linda,...heb genoeg zwangerschapskwaaltjes...maar liever dat, dan helemaal niets. Moet veel plassen, heb erg pijnlijke borsten, veel last van rugpijn. Af en toe steekjes aan linker zijkant. Maar zolang ik dat nog heb, is t goed denk ik dan maar.
Net waren we bij schoonma, had al 4x geplast. Toen ging zwager naar toilet (en dat duurt meestal wel half uur) en moest natuurlijk weer plassen. Toen maar naar huis gegaan haha

Volgens chinese horoscoop zou ik jongen moeten krijgen, en t rare is...als ik aan kindjes altijd dacht, dacht ik gelijk aan jongen,
Mijn vriend zij trouwens vanmorgen, ik denk dat ik wel  2 kinderen zou willen!!!! En eerst wilde hij er (nog) niet aan beginnen...!!!! Ik zelf hou t eerst maar bij 1....Haha hij is helemaal omgedraaid, ben er natuurlijk wel blij mee

Lieve dames, ben weer beetje opgebeurd...

Hey Bieb,
Waarom ik vroeg of je nog zwangerschapskwaaltjes hebt is omdat ik op het internet heb zitten zoeken. Overal waar  ik wat vond over een miskraam staat dat het eerst begint met het ophouden van kwaaltjes en daarna pas bloedverlies (bloedverlies betekent overigens, ook al ben je je kwaaltjes kwijt, vaak nog niets). Zolang je je zwangerschapskwaaltjes houdt zit gewoon alles goed. Dus kop op meid en alles komt goed. Lekker genieten en geniet er nu ook maar van dat je zo vaak naar de wc moet. Dan weet je tenminste dat het nog goed zit.
Liefs, Linda

Heelijk he zo'n   zondag!!! Heb ook het gevoel dat ik deze week nu aankan!

Gelukkig voel je je weer wat beter bieb! Erg leuk dat je man helemaal omgedraaid is...hihi

X

quote: Linda_84_1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2007 20:23:55'));

Hey Bieb,
Waarom ik vroeg of je nog zwangerschapskwaaltjes hebt is omdat ik op het internet heb zitten zoeken. Overal waar  ik wat vond over een miskraam staat dat het eerst begint met het ophouden van kwaaltjes en daarna pas bloedverlies (bloedverlies betekent overigens, ook al ben je je kwaaltjes kwijt, vaak nog niets). Zolang je je zwangerschapskwaaltjes houdt zit gewoon alles goed. Dus kop op meid en alles komt goed. Lekker genieten en geniet er nu ook maar van dat je zo vaak naar de wc moet. Dan weet je tenminste dat het nog goed zit.
Liefs, Linda

Ja, had ik ook al gelezen dat dt voortekenen kunnen zijn van een mk. En ik heb  nog de klachten (gelukkig wel haha). dus moet  gewoon nu positiever denken. Ook beter  voor de baby (ja wij zeggen nu al baby, soort liefkoos  naampje hihi)  

Sorry hoor, zal nu positiever doen, ook leuker voor jullie lijkt me zo. maar af en toe moet ik me ei ef kwijt. had vanmorgen al sms gestuurd naar vriendin, maar kreeg reactie dat de onzekerheid erbij hoort. Maar goed, dat wilde ik eigenlijk niet horen.

En   nu...nu ga ik maar weer plassen. Heb nu al vanaf donderdag 3 flessen volgeplast, en dan heb ik nog niet eens alle plas opgevangen....

Je hoeft hier echt geen sorry voor te zeggen. Ik ben blij dat je  door onze steun weer een beetje positief kan denken. Gun het je echt. En als je hier je onzekerheden niet eens kan uitstorten waar is dit forum dan nog voor?? Heel erg veel sterkte met alle onzekerheden die waarschijnlijk nog wel komen en voel je absoluut niet bezwaard. We zijn hier met zijn allen om elkaar te steunen en te kletsen.
Liefs, Linda

Hoi bieb,

Het geeft helemaal niks dat je hier ff lekker klaagt. Daar is dit forum ( en wij ) toch voor !!! Snap heel goed dat je je af en toe zorgen maakt. Daar hebben wij het al eens over gehad he. Je bent heeeeel blij met een positieve test maar vrij snel daarna beginnen ook gelijk de zorgen !!!!! Als je nou bij de vk geweest ben ben je ook al wat meer gerustgesteld. Wat ik net ook al zei, alles is nieuw en zeker die eerste weken zou ik ook in de zenuwen zitten denk ik. Ga er maar lekker van genieten en als je wat dwars zit ...... gooi het er hier maar lekker uit hoor !!!!

liefs happy

hoi meiden,

Was erg lekker dat wandelen vanmiddag. 1 nadeel doggy moest weer de meest gore sloot opzoeken en er door heen plonsen. het is echt een mega smerige hond. Hebben hem met de tuinslang gewassen, want stinken dat ie deed.

Hellaas gaat het niet zo lekker met de knie van me ventje. hij heeft er al fysio voor, maar omdat die sukkel van de week vol heeft gewerkt doed ie nu mega pijn. Hoop echt dat het eind van de week beter gaat als we met vakantie gaan.  Vind dit minder.
Hij heeft nu al vakantie dus hoop dat ie goed rust houd.
Ik ben een gevoels mens dus als hij zich rot voelt dan neem ik dat meestal over en voel me dan net zo klote.

Biebje, gaat het weer een beetje, snap je ongerustheid wel hoor. denk dat ik me er ook erg onzeker over zal voelen. Heb indd. op internet gelezen des te meer kwalen des te monder kans op een   MK. Gelukkig kan je binnenkort naar de VK en krijg je meer zekerheid. tot die tijd lijkt het me echt Killing voor je.
Maar tot nu toe zijn we mega trots op onze enige zwangere en zuinig, dus ookal voel je je elke dag rot, pen het hier neer en luxht je hart.
Maar niet je ei kwijt hoor, want die is bevrucht inmiddels en ik neem aan dat je die zelf wil houden.

Ik heb ook gekenen naar die chinese kalender. Volgens de Naald methode, die ik al jaren geloof word me 1e een meid, dus dan moet ik volgend de kalender deze maand bevrucht worden, augustus dus, ong. nu hahaha.
Want 1 september word ik 25 en dus de rest van het jaar kans op een jongen.
Nou laten we hopen dat het raak is deze maadn. net als voor jullie allemaal.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan